Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnare för min egna lilla tävling är dragen!

tävlingen som fanns HÄR är nu avslutad och vinnaren har vi på den här bloggen..
Du får höra av dig inom 2dagar om du inte gjort det, så dras det en ny vinnare.. :)
Vinnaren dragen genom "www.random.org"

Postat av: Eve

Hej! såg att jag hade vunnit och nu tänkte jag svara! vad är det jag vunnit ? :D

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Tävla om ett iphone skal i min blogg. Och om du inte äger en iphone kan du ju lotta ut skalet i din blogg eller ge bort det! :D



ps. lottar ut minst ett tröstpris!

Postat av: Gabbe

Congratz too her =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -