Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

vad tycker ni om den nya designen? :) vinnare dras 7/9

nå vad tycker ni om designen? :)
Alla som svarar vad dom tycker hamnar i en utlottning till ett pris!:)

Så alltså. Alla som kommenterar vad dom tycker har chansen att vinna ett pris!


Postat av: patricia - vinn en valfri ziperall

fin :)

Postat av: Bowie

smart :)

Postat av: emmaa'

nice :) lite grå, haha, men jag tycker det e coolt :)

kram

Postat av: Gabbe

tycker den är riktigt söt =D!



Nu kommer ett spännande moment upp på bloggen!

Om du är tävlingsintresserad av ett lite annorlunda pris som i varje fall jag aldrig har stött på innan =)

Kolla in och se om det är något för dig =D! om inte, får du ha en bra kväll ^^

Postat av: Ida

coool

Postat av: Felicia

tycker den var grym! :D

Postat av: sabbe

din design är skön :D

Postat av: Eveliina

Jag tycker din design var både unik och fin! Riktigt kreativt skapad :)

Postat av: Elli

Jag tycker den är söt, cool, unik (på sitt eget lilla sätt)och lite rolig :D

Postat av: Hanna Ahl

Vilken fin!! Väldigt charmig, och söt! Den passar till en blogg som din! :)

Postat av: lina

snygg, cool och liksom din grej! :)

Postat av: Wilma

tycker din design är väldans gullig! :)

jättefin också!

Postat av: Ewelina Jungmarker

superläcker! verkligen, du är riktigt duktig :)

Postat av: Malin

snyggt men lite tråkigt :D

Postat av: Madde

Väldigt fin (;

Postat av: Malin

sv: det är inte så mycket färg eller bilder :)

Postat av: alice

väldigt fin, fast jag tycker att du ska slänga dit lite färgkluttar! :)



(och jag kommenterade inte endast för tävlingen, det vet du säkert ;))

Postat av: Ellen - bilder och vardag

Regnbågar är ju det finaste som finns! Och grått som "bakrund" passar super till regnbågens alla fina färger! :)

hihi, fågeln är ju supersöt!

LYCKAT helt enkelt!

Postat av: Sofia

Supersöt!

Bara älskar den lilla tanden, urgullig!

Postat av: linn

jätte fint!

vad tycker du om min header?:)

Postat av: JOHANNATOwN TÄVLING PÅGÅR

SNygg dock tycker jag inte så mycet om den gråa färgen men det är ju smaksak .. ANnars var den fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -