Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mitt liv i USA

Efter det jag skrev förra gången så är fortsättningen på det att jag inte gillar akademin överhuvud taget,
min AD var absolut inte på min sida och APC reagerade inte speciellt mycket på det heller, förrens
vi tog tag i det med egna händer. Sen blev jag akut förflyttad till en annan familj, hur underbara som helst! 
Jag gillade verkligen den familjen och det var en AD från en annan stad, Glen Ellyn. Där bodde jag i
cirka en och en halv vecka. Jobbade fortfarande, utan betalt dock, endast för att visa min tacksamhet
för att få bo där. Fick låna deras bil, träffa mina vänner, se det sista jag ville se av Chicago innan jag lämnade.
Det sista jag såg innan jag lämnade var TILT-tower.




Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -