Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

TÄVLING - To die for - bikini

Det var längesen det var en tävling här på bloggen, så nu är det väl ändå dags igen?
Det ni kan vinna är en bikini från http://todiefor.se
 
1) Gilla och Följ Todiefor på facebook

2) Lämna en kommentar med vilken bikini du vill vinna + storlek + namn och email.
 

Vinnaren koras av Todiefor via random.org
 

Postat av: Sanna Karlsson

Jag gillar och följer dem på facebook samt instagram. Jag skulle vilja vinna bikinin "thinking of you" storlek på överdel: M Storlek på Nederdel: XS
[email protected] är min mail.
Jag har även delat med mig av tävlingen till mina vänner :)

Postat av: Ellen

Åh vilken rolig tävling! Verkligen uppskattat! Jag följer på fb, instagram och gillar på fb. Skulle göra vad som helst för en av dessa bikinis, SÅ snygga! Jag gillar "Hips don't lie" mest, och skulle vilja ha strl S på underdelen och M på överdelen. Nu håller jag tummarna! :D puss å kram!

Postat av: elin

Gillar och följar på facebook redan!

Vill vinna Lola, båda i size S.
Elin tüffingen Eriksson @ fb
[email protected]

Postat av: elin

Gillar och följar på facebook redan!

Vill vinna Lola, båda i size S.
Elin tüffingen Eriksson @ fb
[email protected]

Postat av: Beccys 2.0

Jag gillar och följer på facebook :)

Jag vill vinna Lola, har small i både över och underdel. Min mailj är [email protected], jag hoppas jag har turen med mig ;D

Postat av: Ellen

Åh vilken rolig tävling! Verkligen uppskattat! Jag följer på fb, instagram och gillar på fb. Skulle göra vad som helst för en av dessa bikinis, SÅ snygga! Jag gillar "Hips don't lie" mest, och skulle vilja ha strl S på underdelen och M på överdelen. Nu håller jag tummarna! 😃 puss å kram!
[email protected]

Postat av: Isabelle Engqvist

Gillar och följer dom på facebook sedan ett bra tag tillbaka som Isabelle Engqvist! :)

Jag vill gärna vinna bikinin Hips Don´t Lie i storleken Small! Håller nu tummarna rejält, jag skulle så gärna vilja vinna denna bikinin eftersom jag alltid velat ha en av deras bikini, samt så har jag tränat rumpan av mig - behöver ju visa upp min nya kropp/rumpa med en av deras ursnygga bikinis i sommar! Jag kommer vara den snyggaste på hela stranden, helt klart :D

[email protected]

Kram!

Postat av: Malin

Vill vinna den rosa på bilden i S, hade varit perfekt 20 års present eftersom jag fyller år på fredag! :) vill så gärna ha den

Postat av: Emelie

Verkligen grym tävling! Har kollat på dessa länge och skulle vilja vinna "Hips don't lie" i storlek M. Det skulle sitta perfekt inför utlandsresan i sommar med min "nya" (smalare) kropp :D PUSS

Postat av: Louise

Jag gillar och följer dom på facebook :) jag skulle vilja vinna "hips don´t lie" underdel i S och överdelen i M.
[email protected]

Postat av: Felicias mode

Gillar och skulle gärna vilja ha Summer breeze set - dark blue i storlek S

[email protected]

Postat av: Fannie Nygren

Skulle vilja ha ''summer breeze set'' dark blue, i m på nederdelen och s på överdelen. Bamsekram!!

Postat av: Tove

Miami Dream,
storlek medium(28-29) och C/D kupa!

Gillar på facebook :)

Postat av: alice

Hello bestie, Jag vill ha bikinin hips dont lie i storlek xs på båda delarna :)

har gillat och följt

Postat av: Rebecka

Gillar och följer på fb!
Jag vill jättegärna vinna Thinking Of You i storlek S på överdelen och M på underdelen! :)

Postat av: Beatrice Kjellström

Jag gillar och följer på FB. Om jag vinner skulle jag vilja vinna Lola.
Överdel: L
Underdel: M
Min mejl är [email protected]

Postat av: Frida

hej jag vill vinna sugar-daisy, i storlek S på både under och överdel! Har gillat och följt

Postat av: Julia

Gillar o följer :)

Postat av: sara

Följer dem på facebook , Sara Persson

http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html , Storlek:
Top - Medium , Bottom - Smal

[email protected]

Postat av: arika

JAg är med ! :)

Postat av: Anonym

tjena! din blogg e såå fin ju<3
men jga vill gärna ha "marilyn" i storlek "M"
och jag har delat och gillat<3
Mail: [email protected]

Svar: Åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Camilla

Ååå gud vilka fina! Vill så gärna ha en Thinking of you, strl M. Har gillat och följer. Skulle vara perfekta att pole:a i...

Pöss!

Postat av: Helin

Skulle vilja vinna Hips don't lie, överdel i XS och underdel i S. Gillar dem på Facebook! :)

Postat av: Frida

Gillar & följer
Jag skulle vilja ha Only you :)
överdel xs
underdel s
Hoppas verkligen på en vinst nu!

Postat av: Emelie Karlsson

Hej gumman! Älskar din blogg kolla gärna in min kan göra en shout out på bloggen om din om du skulle vilja. Puss hoppas på en vinst!
Har gillat samt följt.
Vill vinna HIPS DON´T LIE bikinin. Small i både över och underdel.
Puss!

Postat av: Lina Andersson

Jag skulle jättegärna vilja vinna hips dont lie, storlek M på övrdelen och S på underdelen! Jag gillar på facebook sen ganska länge tillbaka
[email protected]

Postat av: Ida Elf

Jag är med!! :) Jag följer redan sen förut och skulle verkligen vilja ha Monday lily i storlek S på överdelen och S på underdelen. Snyggare bikinis får man leta efter, heltklart! Kämpar för en mer tonad kropp till sommaren så denna bikini hade varit ett extra plus :) Håller mina tummarna och tår!! :D Min mail är
[email protected]

Postat av: Linn

Jag har följt de på FB sen lääänge tillbaka! :) Är kär i Miami Dream och hade hemskt gärna velat vinna den i top S och bottom M :) Grym tävling du la upp! :) perfekt för oss som saknar sommaren :P [email protected]

Postat av: Sandra

Är med! Vill vinna Hips don´t lie i storlek medium i överdel och small i underdel :)

Postat av: Moa Breitholtz

Jag är med och jag följer dom redan och har gillat!

http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/

S på både under och övre delen!

Postat av: malin

[email protected]

Monday lilly! S underdel o M på överdel :)

Postat av: Bianca Bernhardsson

Både följer och har gillat dem sen en lång tid tillbaka! :D Thinking of you, S/M :D [email protected]

Postat av: Elin Fredriksson

Jag är gärna med och tävlar! Har både gillat på fb och följer på instagram.

Om jag vann skulle jag bli så glad för "Hips don't lie" storlek S på underdelen och M på överdelen. Den hade verkligen varit perfekt i sommar, hade blivit så glad om jag vann!!

Kram

Postat av: Lisa

Har gillat, vill gärna vinna "Hips don't lie" storlek S båda :))

Postat av: Klara Frank

Jag är med och tävlar, både följer och gillar dom.
Om jag vann skulle jag vilja ha S i både under och överdel. I Only you.
[email protected]
Kram!

Postat av: Anna

Anna Asplund
[email protected]

Skulle gärna vilja vinna och i så fall "thinking of you" med storlek S i båda delarna.

Fin blogg btw :) kram

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: Alexia

Jag gillar och allt.
Skulle vilja vinna Hips Don't Lie med storlek S i båda delarna.
[email protected]

Postat av: RadioaCtiv3

To die for - Hips don't Lie.
Top; Extra small
Bottom; Small

Det går lättast att kontakta mig via bloggen dock, [email protected]

Postat av: Elin ♡

Jag följer och gillar dom på facebook som Elin Wieslander. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Hips Don't Lie i storlek M i båda delarna, tycker den är ursnygg!! Min mail är [email protected] :)

Postat av: Sandra

Åh är med! Gjort steg 1 & 2.
Jag vill jätte gärna vinna "Lola" i storlek S på både över - & underdel.

[email protected]

Postat av: Amanda

Jag skulle vilja vinna "hips dont lie" storlek S på båda delarna.

Mail: [email protected]

Postat av: Lina Andersson

Jag gillar på facebook, skulle gärna vilja vinna Hips dont lie, storlek M på överdelen och S på underdelen!
[email protected]

Postat av: sonja

Hej!
Jag skulle supergärna vilja vinna för jag tycker dom e så sjukt snygga! Dör lite varje gång jag ser dom. Fast vem skulle inte vilja ha en men iaf, jag gillar dom på facebook @ Sonja Levin och även instagram @sonjalevins om ja skulle vinna så vore modellen only you, storlek S på överdel och XS på underdel helt underbart kram♡

Postat av: kexin hou

Jag är med och tävlar! Följer dem både på insta och facebook! Skulle bli superglad ifall jag vann bikinin "sugar daisy" i stl s både uppe och nere! Min mejl är [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -