Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tävling!

I samarbete med Switta.se ger jag bort ett eget domän!
 
Ett eget domän är ett valfrittnamn.se
"valfrittnamn" kan du då ändra till vad du vill !
 
upp till ca: 10 "vinnare" väljs ut!
och det är inga dolda kostnader!

De enda vilkoren är att du anger antal besökare per dag, och att du sedan kan bevisa det!
Att du går med på att ha reklam på bloggen,
Även att du har din blogg på blogg.se!
 
tillägg: Det kan fungera med nattstadsbloggar!
 
"hej, jag är med och tävlar, jag har x antal besökare varje dag"
 
("vinnare" dras den 15:e mars, glöm inte ange epost-adress)

Postat av: Maja

När går denna tävlingen ut?
Skulle gärna ha en egen domän,
men har just nu för jag håller på och fixar
,med designen på min blogg inga besökare typ.

Postat av: lisa

Har du lust att göra en till mig? <3

Postat av: lisa

Men kan du göra en snygg header?

Postat av: Lisa

Hur ska jag skicka bilderna jag vill ha?

Postat av: Ebba!

Hej!
Vi är med & vi har ca 20-50 besökare varje dag!
Svårt att säga exat då det är lite olika!
Detta är unik besökare då!
Kram!

Svar: kul att ni är med och tävalr! :)
Felicia

Postat av: ida

Jag är med! Jag har ungefär 85 unika besökare varje dag.. Kram! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: Lisa

Jag är med :D Lite varierande varje dag men de är inte alls många.. ca. 10-16 per dag.. :(

Svar: kul att du 'r medo ch tävlar! :)
Felicia

Postat av: moa

Jag är med :) Har inte alls många besökare runt 3-6 styckna :(

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: CissiG

Unika besökare enligt min statistik verkar va några ca 9-11 per dag. Vad kostar domänen sen då? Jag går med på alla villkor =)
KRAM CISSI

Svar: den kostar inget sålänge du har reklamen på bloggen! :)
Felicia

Postat av: Emily och Ebba

Hej, vi är med och tävlar, vi har väldigt olika statistik men oftast mellan 30-100 unika besökare!

Mail: [email protected]

Svar: kul att ni är med och tävlar! :)
Felicia

Postat av: alice

jag är med och tävlar! jag skulle verkligen vilja ha ett eget domän! Jag har mellan 70-100 unika besökare om dagen och mellan 150-200 sidvisningar! :)

Svar: kul att du är med och tälvar! :)
Felicia

Postat av: johanna

Hej! vi är med! Vi har cirka 20-50 läsare per dag!

Svar: kul att ni är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Sara & Cornelia

Vi är med, vi har ca 20-30 unika per dag! :) Kram!

Svar: kul att ni är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Eva`s blogg

Hej ..ja varför inte ja jag har mellan 35-50 unika besökare dagligen ...och jag är med även om jag inte är så inne i hur det funkar :)

Svar: roligt att du är med och deltar! :)Det är inte så krångligt! :)
Felicia

Postat av: Alexandra

Är med har runt 20-60 unika per dag!

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Jenny snowhill

Hej!, jag skulle gärna ha en egen domän till min spel blogg. :D Jag har runt 60-70 besökare varje dag. :) Ibland kan jag få 100. :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: emma

Jag är med och tävlar. Då jag haft lite problem med data så har min läsarstatistik sjunkit grymt mycket så har runt 20-75 läsare beror lite på :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Linn

Hej, jag är gärna med och tävlar, jag har ca 10-20 läsare per dag :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Emily

Lottar du ut vinnare eller hur gör du? :)

Svar: Det är företaget som väljer, och det blir från 1-10 stycken! :)
Felicia

Postat av: karen

jag har runt 10-40+ läsare per dag! ':D

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Ellinor Lindström

Jag är är med och tävlar!
Jag har ca 200-350 unika besökare en vanlig dag.
[email protected]
kramisar!

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: sara

Hej! Jag är med och tävlar och har ca 40 besökare/dag (unika).

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: F E L I C I A

jag är med :) Det varierar beroende på hur mycket jag bloggar, när jag verkligen gick in för det hade jag mellan 200-300, nu har jag mellan 50-100. :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Jessan :)

Hej! Jag är med och tävlar! :)
Jag har cirka 30 unika varje dag kanske, jag starade nyss min blogg har haft den kanske en vecka ? Jag vet inte riktigt men det är runt 30 visningar per dag tror jag, igår hade jag 37, och dagen innan det hade jag 33 :) Jag kan skicka bild via mail om det behövs? :) Du kan kommentera på min blogg om det skulle behövas ett bildbivis :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)Vi mailar om det behövs! :)
Felicia

Postat av: Johanna Falk

Jag har ungefär 200-300 besökare när jag bloggar dagligen och det har jag inte riktigt gjort på sista tiden .. men nu ska jag börja med en riktigt ny start och då hade det verkligen vart underbart all kunna flytta över till egen domän och egen design ! :) <3

Postat av: Emma

Hej, jag är med och tävlar, jag har ca 50 besökare om dagen

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Emma Cappelen

Jag är med! :) jag har ungefär 50-100 läsare per dag!

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Emelie

Jag har mellan 10-35 ca om dagen de beror på hur många inlägg om dagen jag gör.
De är unika besökare jag har räknat då.
Kram :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Johanna

På min gamla blogg hade jag runt 200 varje dag, besöksrekordet var 800 på en dag... Men på bloggen jag har på nattstad nu som jag haft sen i augusti har jag runt 100-200 varje dag ungefär, går lite till och från.
Tröttnat så mycket på alla dessa domäner och vill gärna ha något eget liksom. Du skulle jag verkligen kommit igån med bloggandet som innan. Så är jätte gärna med! Kram på dig!

Svar: skulle du kunna adda mig på facebook och skicka statistiken? :)Felicia Ohlausson! :)
Felicia

Postat av: Annie

Hejhej! Jag är gärna med dock så har jag haft problem med statistiken just nu då jag har runt 10 unika och har haft över 100.

Svar: okej, kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Ida

Hej! Jag är gärna med och tävlar! Jag har ca. 700-800 läsare per dag.

/kram Ida

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: alvan'

jag är med och tävlar! :) jag har ca 60-70 besökare / dag!
fin blogg!

Svar: kul att du är med och deltar! :)tack! :)
Felicia

Postat av: Johanna

Hej jag är väl med och tävlar då =)
Jag har ungefär 20 besökare per dag =)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Moa

Jag är lugnt med och tävlar <3 Jag har jätte olika antal besökare per dag, men jag brukar vl ligga runt 30-50. Ibland har jag 30 ibland har jag 100 ;)

Tack för att du har denna tävlingen! <3

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Thomas

Jag är väl med jag också då... mellan 10 och 30 besökare per dag beroende på hur tätt jag bloggar, men en egen domän är ju inte så tokigt kanske då :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Louise

Jag är med! Har ca 10 - 40 besökare per dag, väldigt olika! Vill hemskt gärna vinna :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Ida

Jag är med och tävlar! Har ungefär mellan 50-100 besökare per dag! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: M O A

Jag är med och tävlar och har mellan 300-500 unika besökare om dagen! :)

Svar: kan du maila [email protected] ? :)
Felicia

Postat av: josefin och kristina

Vi är med och tävlar om en egen domän!
Har inte alls många besökare runt 10-30 unika besökare varje dag. Vi jobbar hela tiden på mer besökare men det går trögt just nu då en bloggare har svlikit oss och lämnade bloggen. Synd när vi har haft den i nästan 1 år.
När vi börja blogga så var vi 5st och nu är vi 2st. Det skulle betyda sååå himmla mycket med en egen domän!!

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Louise

Hej! jag är med och tävlar, jag har ca 10-40 besökare per dag, väldigt olika. Kram

(Glömde epostadressen förra gången)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Emma

jag är med och tävlar! Har ungefär 10-20 besökare per dag! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Amanda Molander

Jag är med och tävlar! har ungefär mellan 60-100 unika per dag! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Lisa Lindwall & Elle Johnson

Hejsan, vi är gärna med och tävlar! Vi har skickat ett mail till [email protected] på våran statestik!

Svar: kul att ni är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Bettina

Jag vill gärna vara med och tävla.. Gjorde min blogg för typ två dagar sen så har inte många besökare än.. Har haft en blogg tidigare där jag hade ungefär 1000 unika per dag.

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Sandra - TeamGustafsson

(Det blev fel med förra kommentaren, förlåt)

Men jag är med!
Vi har en så grymt varierande statistik, men vanligtvis mellan 20 - 50/60!
Grymt pris! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)Roligt att du gillar det! :)
Felicia

Postat av: Hanna

Jag har ca 100 läsare om dagen :D

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Rrs

Hej och tack för din kommentar i mun blogg :) jag är gärna med och tävlar om ett eget domän! Har inte så många besökare, då jag bytt blogg precis, jag hade på min idogare blogg över 100 unika besökare då jag blev länkad av en känd bloggare och andra bloggare. Nu har jag kring 80 unika som följer min blogg vet att den kan bli större! Hoppas att jag får chansen att få ett eget domän skulle bli suuperglad att få starta en riktig mmmablogg! Kram

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Frida

Hej, jag är gärna med och tävlar!
Jag har inte haft min blogg så länge, men jag bloggar på och gör några inlägg per dag.
Just nu har jag ca 15 läsare, men hoppas på att det kan leda någon vart:)

Postat av: Frida

Jag är gärna med och tävlar!
Har inte haft min blogg så jättelänge:)
men tycker verkligen det är kul:)
Just nu har jag ca 15 läsare per dag!

Postat av: Anonym

j

Postat av: frida

Hej, jag är gärna med och tävlar!
jag har inte bloggat så länge än, men tycker det är väldigt kul:)
Just nu har jag ca 15 läsare per dag!

Postat av: Emma-TeamGustafsson

Jag är med och tävlar. Har ca 20-30 unika besökare och ca 60 sidvisningar per dag!:) i11

Postat av: J O Y ▲

Jag är med och tävlar!
Har ca. 200 unika om dagen, nu har jag dock inte haft det på ett par dagar då jag inte bloggat pga. sjukdom men ja! :}

Postat av: J O Y ▲

Jag är med och tävlar!
Har ca. 200 unika om dagen, nu har jag dock inte haft det på ett par dagar då jag inte bloggat pga. sjukdom men ja! :}

Postat av: J O Y ▲

Jag är med och tävlar!
Har ca. 200 unika om dagen, nu har jag dock inte haft det på ett par dagar då jag inte bloggat pga. sjukdom men ja! :}

Postat av: J O Y ▲

Jag är med och tävlar!
Har ca. 200 unika om dagen, nu har jag dock inte haft det på ett par dagar då jag inte bloggat pga. sjukdom men ja! :}

Postat av: linnea andersson

Hej!
Jag är med och tävlar, skulle hemskt gärna vilja ha ett eget domän. Jag har ungefär 100st unika besökare per dag och 200-300st sidvisningar :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Andreatherese

Jag är med och tävlar och har mellan 5-20 unika per dag...
Å herre gud , men jag vill förbättra det , har ju endast bloggat i ca 2 månader. (Y)
*Håller tummarna*

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Freyah Lindgren

Jag är med och tävlar, min statisk går lite upp och ner, men det är runt 8 - 40 per dag! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Emilia

Jag är med och tävlar, har runt 8 till 20 ;) per dag då

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Jessan :)

Jag är med också tävlar! :)

Jag har inte bloggat i helgen men alla andra dagar har jag cirka 30 besökare ;) Om du vill ha bildbevis så kan du säga till :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: felicia

Jag är med och har allt mellan 100-300 läsare per dag :)

Svar: delta i den nya istället, denna är avslutad! :)samma tävling fast nya datum! :)
Felicia

Postat av: Anna

jag är med och tävlar jag har mellan 10 och 50 läsare per dag :)

Svar: delta i den nya istället! :)
Felicia

Postat av: aline

Hej, jag vill ¨vara med :) Jag har runt 100-200 varge dag på min blogg :D

Svar: kul att du är med, kan du maila mig på [email protected] och skicka bild på din statistik? :)
Felicia

Postat av: emmy

hejsan, jag är med!
jag bloggar dock på nattstad :)
har ca 200/dag

Postat av: Carolina Raappana

jag är med och jag har runt 40-80 läsare beror på varje dag! Skulle så gärna vela ha en egen domän så min bloggning kan gå igång på riktigt! :D

Postat av: Emmy Nilsson

hej jag är med och tävlar. jag har 1 till 10 läsare per dag men ibland 20 till 30.

Postat av: Sundare nu!


Hej!

Har du sett att det finns en exklusiv medlemsklubb där man kan köpa märkeskläder och skor med 30-80% rabatt? Det kostar inget att titta och varorna är jättebilliga mot vad de är i butikerna!

Värt att kolla in! :)

http://www.sundast.se/varsta-rabatterna-pa-markesklader/

Ha det gott i vårvärmen!

Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Jag är lätt med! :D
Jag har mellan 20-90 läsare per dag, ibland mer.
Under varje inlägg så står det hur många läsare det finns.
Skulle vara fett nice att få vinna en helt egen domän! :D

Postat av: Anonym

Heej , skulle jätte gärna va med i tävlingen! :)

Kram / Elsa & Melinda <3

Svar: ni angav inga läsare eller något? :)
Felicia

Postat av: Linnea

Hej, jag är med, har inte så jätte många men runt 75 och uppåt :)

Postat av: Anders

Om jag vinner, men sen inte vill ha min blogg på blogg.se eller inte vill ha reklam, vad händer med domänen då? Förlorar jag domänen då eller får jag ta över den?
Jag kan ju registrera en domän idag själv, det kostar 200-300 kr per år med webhotell och sånt. Och då är det ju JAG som äger domänen.

Svar: Eftersom att kravet är att ha den på blogg.se och ha reklam så förlorar du rätten till den om du bryter mot detta.
Felicia

Postat av: Anders

Så det enda jag gör är egentligen att arbeta upp ett "varumärke" som någon annan äger. Bättre att köpa en egen domän, då är den min och jag kan länka den till vilken blogg som helst.

Svar: du får ett eget domän och ett eget webbhotell. Hur du väljer att resonera är din ensak. Jag anser att gratis är gott. Men om du ska motsträva detta så behöver du inte argumentera mer, är inte intresserad av negativa kommentarer :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -