Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Svanflock

En bild från i vintras - tro det eller ej.. men så var det :)
 

Postat av: Maja

Jätte fin bild!! Kolla gärna in min blogg. Gillar också att fota men hinner inte göra de så ofta :)

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ❤

sv: Jag gjorde det.. Men det stod ingenstans hur man deltog eller så? :o

Svar: man fyller bara i email och skriver vilka tröjor man vill vinna :)
Felicia

Postat av: sanna

Fin blogg du har!
Du får gärna vara med i min veckansblogg tävling!
http://gottagetdown.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

Ha en fortsatt bra dag:)

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: Vanessa

Himla fin bild! Vad duktig du är på att fotografera! :D

Svar: åh, tack!
Felicia

Postat av: Anonym

hur får du din blogg till ".se" kostar det pengar eller nått ? :P tack för svaret, ha det bra

Postat av: Frida

Kika in vem som blev Helgens Coolaste! :)

Postat av: Anonym

Sjukt snygg bild, cool också!!
PS, har FOTOTÄVLING på bloggen.
http://loouisesundberg.devote.se/blogs/23996327/taevling.htm

KRAM!

Svar: aw, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -