Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Every day is a new beginning

 
 
 
 
 
Om ni har lust får ni gärna skriva vilken bild ni tycker är finast! :)
Vi har nämligen ett projekt i skolan där man ska fota bilder varje månad och sätta ihop till en almanacka. :)

Kommer även lägga in lite fler bilder senare idag eller imorgon! :)

Postat av: emelie

Heter de bara photohop eller cs elller något annat ? :)

Svar: jag har photoshop CS6 :)
Felicia

Postat av: Jessica Högberg

Hunden som springer genom snön!=)

Svar: tack för din "röst" :)
Felicia

Postat av: Lifeaslina.webblogg.se

Fina bilder! :D

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: Frida - itsfrida.devote.se

Ohhh vad fina bilder!!! Kolla gärna in min blogg och rösta på veckans önskerubrik! KRAM

Svar: tack! :D
Felicia

Postat av: Ellen

Vackert!!

Svar: tack! :'D
Felicia

Postat av: Ella

vad söt hund! :)

Svar: visst är han! :)
Felicia

Postat av: Jenny Nyström

Alla bilder är verkligen underbara, måste jag välja så blir det hunden =)

Svar: kul att du gillade dem! :)tack! :)
Felicia

Postat av: Louise

Jag gillar verkligen den näst sista!

Svar: Älskar dimman på den!Kul att du gillade den! :)
Felicia

Postat av: S.K

Sjukt underbara bilder! :)
blid tre kanske..? eller ta alla! ;)

Svar: haha, aw, tack! :'D
Felicia

Postat av: Tess

Wow, vilka fina bilder, vad använder du för kamera? // Tess

Postat av: kerstin

vad mycket snö

Svar: Verkligen, haha! usch :)
Felicia

Postat av: vendelan.blogg.se

Söt blogg :)

Svar: Tack! :)
Felicia

Postat av: Jasmine

Samtliga bilder är otroligt vackra, men mina favoriter är andra och tredje bilden.
Lycka till med kalendern!
Kram

Svar: tacktack! :)
Felicia

Postat av: Josefine Anerland

Underbart fina bilder!

Svar: Åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Oliwia

fina bilder!

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: viktoria

älskar bilden med hunden :)

Svar: kul att du älskar den, hihi! :)
Felicia

Postat av: Madde

ÅH söt hund, älskar hundar!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -