Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

YOLO!


Postat av: S O F I A

Jag tycker att du har extremt söta bilder i headern :$

Postat av: Tilda

Hej vill du göra ett länkbyte! ;)

Svar: jag gör tyvärr inte länkbyte, i menyn isf, men inte annat :)
Felicia

Postat av: Amanda - vardag,foton,inspiration, outfit,tutorials,tips& och ibland lite annat! :)

hej! jag såg att du på ens blogg hade hjälpt med design och ändrat så man kan ladda upp större bilder på bloggen.
Jag nämligen försökte själv på min blogg men det funkade inte så jag undrar om du kan hjälpa mig och fixa det? :) Skulle vara snällt! Självklart får du länka till din blogg :D

Svar: jovisst kan jag hjälpa dig med det! :)
Felicia

Postat av: EBBA

sv: jag gör inte så mycket just nu:)
läget då?

Postat av: kajsd

YOLO DÖ

Svar: ??
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -