Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vore det inte härligt?

Så himlans dåligt väder här i sverige!
Tänkte därför att, vore det inte väldans skönt med ett varmt härligt bad?
Jag har aldrig själv hyrt en, men min granne hade det en gång och det blev en stor succé ska ni veta! :D
Så ska ni hålla i en fest nån gång då det är kallt ute, så skulle jag absolut rekommendera detta!
 
Tänk er att en kall sverigedag ( en helt vanlig dag alltså ;) att bara kunna dra hem några polare och mysa till det utomhus med en varm härlig badtunna?! Åh, hur mysigt låter inte det?
hihi, nu när jag fantiserar mig bort så kanske det blir så att jag hyr hem en och drar hem lite kompisar på en mysig spakväll eller något liknande! ÅÅÅH! :D :D
 
Har ni någon gång hyrt en badtunna?
 

Postat av: linnhahne.blogg.se

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT !! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Kram♡

Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om den här väskan?

http://www.nattstad.se/Divaliciouz?id=4093571

Postat av: Helga

Inte hyrt en men har en permanent :)

Svar: åh, har du?! VILKEN LYX! :D
Felicia

Postat av: Helga Löfvenius

svar: haha ja, eller mina föräldrar har, jag har inte i min lägenhet liksom. ;)

Svar: haha, jaha ;)åh, vad härligt, då hälsar du på dem mycket antar jag? ;)
Felicia

Postat av: Helga Löfvenius

Haha nej faktiskt inte,långt och inte så road av den faktiskt, men kan va trevligt ibland. kalla sommardagar eller riktiga vinterdagar haha. Men det är trevligt, tror faktiskt man uppskattar den mer om det är mer en speciell grej än något man har permanent :)

Svar: jo, det kan nog faktiskt stämma rätt bra! Men som sagt, kalla vinterdagar vore perfekt! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -