Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

SHOPPING-GALEN!

Jag är har blivit shopping-galen.
Jag vill köpa nytt hela tiden, hitta ny stil, hitta min stil!
Varje dag surfar jag runt på olika sidor som tillexempel uniprice.com
Där samlar dem ihop och jämför olika nätbutiker!
Hur grymt är inte det att ha allt på samma plats?
 

Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Vad görs idag? Är det lika stormigt hos dig? :P
Här blåser man fan bort om man går utanför dörren... haha! Kramis

Svar: haha, ja!Hemskt ju!
Felicia

Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Du får gärna svara på min blogg ist :)

Svar: men jag klickar jämt in på bloggen, kikar och sen svarar här :)
Felicia

Postat av: Alexandra

Hej, fin blogg :) ska du göra något speciellt i veckan? :)

Svar: inget planerat, sj? :)åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

fast det är bara drygt :P

Svar: varför är det drygt?
Felicia

Postat av: None None

Aaa, vad kan man säga :D
Fin tröja där på sidan gillar den mycket... <33

Svar: hihi, ja, den sidan är jättebra! :9
Felicia

Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

för då måste jag gå in i din blogg och svara = bara jag som gör "jobbet" ;)

Svar: men det blir ju exakt samma sak om jag svarar på din, då måste du ju ändå gå in här och svara ? ;)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -