Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Last night I was a partygirl!


Postat av: EBBA

sv: allt är toppen!
vad gör du?

Postat av: Anonym

sv: aha okej, kul :D
vad händer ikväll då?

Postat av: littledolly.blogg.se

Snygg blogg. :)

Svar: åh, tack!allt bra med dig? :)
Felicia

Postat av: Lina ✌

Hejhej!

Hur delar man upp bloggen , liksom meny,header,inlägg och har du exempel på menyer so mman kan få?

Kram LinaG

Svar: menar du så att man får mellanrum? :)
Felicia

Postat av: Lina

Ja , liksom som jag har nu för jag vill ha den mallen.Jag har ju beställt den designen :)

Svar: nu förstår jag inte riktigt? :)
Felicia

Postat av: Amanda

fina ni är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -