Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

JAG ÄR MED!!!! :D

 

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Jag har skickat ett mail nu till [email protected] med mina inloggningsuppgifter!
KRAM

Svar: okej! :)fixar det imorgon, är det okej? :)
Felicia

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

-Gör det när du har tid!
KRAM

Svar: jadå! :)
Felicia

Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Är det läge för ett rungande Grattis? :D

Postat av: Sweetelicus

Heejsan! :D .

Jag har precis börjat blogga igen med en helt ny blogg :) .. Ta dig en titt vetja så kanske vi kan köra ett länkbyte eller liknande om du vill :) ..
Jag kommer snart börja med lita tävlingar och dagens blogg och lite annat smått och gott så fort jag börjar bli klar med själva design osv :) ..

XoXo

Elin

Btw , Super fin blogg :D ..

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Kristinis ifrån örebro!

Hejsan!!! Vilken söt blogg du har! Kika gärna in hos mig, följ mig gärna via bloglovin om du finner ett intresse i min blogg!

Ha det fint, Kram kristin!

Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Haha GRATTIS!
Vad innebär den där ensamblen då? Är det som en kör? typ fast... ah med instrument då såklart.
Kommer ni att få åka runt och framträda? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -