Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Före och efterbild!




Detta är den andra bilden i vårat lilla fotoprojekt i skolan! 
Som ni ser så bestod vår fotogrupp av mig, Alice och Marie.
Men jag måste även till lägga att själva I ♥ U var Alice idé! :)

Postat av: hjjonsson.blogg.se

Ha en bra söndag du! :)

Svar: tack detsamma, allt bra? :)
Felicia

Postat av: R O N J A ♥

sv: ja, gärna, det skulle va jätte snällt!

härligt, jo det är bra med mig ! :)

Svar: lägg till mig på facebook då! :Dnice! :)
Felicia

Postat av: Maria

sv: ingenting vad jag vet, vad ska du göra idag då? :)

Svar: hm, slappa och plugga, sj? :)
Felicia

Postat av: Kajsa

SV: Allt är bra med mig, Sj?

Postat av: lovisa

bara bra:)

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Hej!
Din blogg är verkligen bra!

Men jag undrar om du kanske kan hjälpa mig med en liten sak på bloggen?
Du kan få ett länkbyte som tack eller en länk i menyn eller något annat du kanske vill? :D
KRAM

Svar: åh, tack!Vad vill du ha hjälp med? :)
Felicia

Postat av: Do you wanna know who it is???

sv:Tack för tipset!:)
Fin bild!

Svar: ingen orsak! :)Åh, tack! :)
Felicia

Postat av: jennifer

Ja har gillat din sida nu :)

Postat av: polkapolka.blogg.se

Fint :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

-Jo jag vill ha min blogg bredare.. men lyckas inte. Jag vill ha så jag kan lägga upp 800px bilder ;)

Svar: det kan jag fixa! :)
Felicia

Postat av: Maria

sv: Härligt :) jag har bara chillat idag, och imorn ska jag fixa bilen. :)

Svar: låter gött! :Djaha, krånglar den?
Felicia

Postat av: Maria

sv: Jorå :) hehe ne, har lämnat in däck och fälgar som skulle läggas på, så idag ska jag sätta på de på bilen :)

Svar: jaha, blev det snygga fälgar då? :D
Felicia

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

-Ok ska jag maila dig inloggningsuppgifterna?

Svar: ja! :)
Felicia

Postat av: Maria

sv: jadå :D måste bara sänkas mer nu ^^

Svar: haha, jaha, varför det? ;p
Felicia

Postat av: Maria

sv: hehe snyggast så ^^

Svar: haha :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -