Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Roulette

jag har själv aldrig testat någon form av roulette, men det verkar faktiskt riktigt kul! För er som är vana spelare tipsar jag därför om denna roulette sida! Jag kanske ska testa själv, vet inte riktigt, vet faktiskt inte ens hur man gör, hehe..
Men jag är väl inte spelmänniska direkt heller, fast börjar jag med något så blir jag ofta beroende så jag skulle nog fastna i att spela om jag väl började! ;)
Är det någon av er läsare som har några erfarenheter om detta? Ni kanske kan berätta för mig hur man gör så jag kan testa på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -