Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

pluggmys

Nu har precis Alice åkt hem och nu sitter jag här, bänkad framför data och tv, haha!
Men jag måste i alla fall plugga .__. Det är det värsta med gymnasiet, så himla mycket plugg, haha. Egentligen har vi inte alls mycket, men jag bara skjuter på allt ;)
 

Postat av: Johanna

Pluggar du samtidigt som du kollar på Tv och sitter vid datan? xD

Svar: haha, ja! Dum kombination, men så är det ;)
Felicia

Postat av: frubalken.blogg.se

är det blåbär jag se? Jag fullkomligt älskar blåbär!

Svar: ja, det är det! :D
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -