Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagens Peppning!


Postat av: matilda♔

Sv: allt bra här med, planer?

Postat av: Anonym

Gud vilket bra citat! Gjorde min dag :) Läs gärna våran blogg!!

Svar: åh, vad roligt att höra att det peppade dig! :D
Felicia

Postat av: Nathalie

Hej vilken fin blogg! Allt bra ? :D

Svar: åh, tack! Vad glad jag blir! :'Dbara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: amanda

Hej! Jag måste bara säga att du har en riktigt fin och grym blogg, och jag skulle jätte gärna uppskatta om du kanske tog ett snabbt besök in på min sida och komenterade om vad du tycker om min nygjorda design ?:) Är inte den bästa, och skulle därför väldigt gärna behöva tips :)

Det skulle verkligen uppskattas från dig, massa kramar

Amanda -Paam :)

Svar: åh, tack! Vad glad jag blir! :'D
Felicia

Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tacktack :))

Postat av: Jenny

Grym blogg! (:

Svar: Åh, taack! :'D
Felicia

Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Båda är ju väldigt bra objektiv. Tyckte att det var lite svårare att få bra fokus med 50mm 1.4 på största bländare, men efter jag köpte min d800 har jag inte haft några problem med fokusen alls.
Jag gillar ju 1.4 mer, men vill man inte lägga ut så mycket pengar funkar 50mm 1.8 jättebra också :))

Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Nej, inte så jättestor. Det är ju mest oskärpan och sådär.

Postat av: Anonym

fin bild :D

Postat av: Nathalie

Sv; Hehe :D Jo men det är bra här! :D

Postat av: Anna Sörlin

åh det där va mycket bra sagt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -