Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Cup och sommar!

Idag har jag vart och kollat på cup hela dagen, eller ah, tills nu ;)
Bilder på det kommer lite senare ikväll! :)




Postat av: Sara

så fin!

Postat av: Sara

så fin!

Svar: åh, tack snälla du! :')
Felicia

Postat av: Marie

Vad mysigt med en sommar bild nu i det tråkiga november vädret. Mycket fin bild!

Svar: åh, tack du! :')ja, kände att det var dags att pigga upp lite! :)
Felicia

Postat av: jessica

fin blogg!

Svar: tack! :'D
Felicia

Postat av: Elina

Du tar jättefina bilder! Kolla gärna mig blogg, har frågestund :)

Svar: åh, tack snälla du! :')
Felicia

Postat av: Linnéa Sjöberg

Hallå! Allt bra?:)
Kram

Svar: hejhej, jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: Linnéa Sjöberg

Sv: Vad bra! Jo, det är bara bra med mig:) Hänt något speciellt i helgen då?

Svar: härligt! :)har kollat på cup och lite så! Sjdå? :)
Felicia

Postat av: Linnéa Sjöberg

Nice!:) Själv har jag tillbringat helgen med vänner och tränat! Men såg att du håller i en gitarr i headern, håller du på med musik?:)

Svar: jaha, mysigt! :)ja, jag älskar att sjunga och spela, sj då? :)
Felicia

Postat av: mooollys.blogg.se

vad görs? :D

Svar: kom precis hem, sj? :)
Felicia

Postat av: Linnéa Sjöberg

Ja, vad roligt!:) Då delar vi ett intresse! Jag älskar också att sjunga och spela, brinner verkligen för musiken:)

Svar: vad skoj! Ja, det är ju så sjukt roligt och bäst! :D
Felicia

Postat av: Izabelle

Superfint! :)

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: i ♥ p h o t o - Tilda

Fin blogg! :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Ester, Tora, Amanda, Elin

Hejsan sötis! Gud du är så sjukt snygg! Vi älskar din blogg! Och du har en grymt bra blogg! PUSS!

Svar: åhnejmen vad söta ni är, tack!! :'D
Felicia

Postat av: E M E L I E

Jätte FIN blogg! Hoppas att din måndag har varit bra hittills :)

Postat av: juliaa

hihi attans! ;)

Postat av: Linnéa Sjöberg

Ja, det är extremt roligt!:D Gör du låtar och sånt också?:)

Svar: ja! :D ja, det gör jag! :) dudå? :)
Felicia

Postat av: E M E L I E

sv: jodå den har varit kanon :)

Postat av: felicia

super fin blogg!

Svar: tack! :'D
Felicia

Postat av: Anonym

Gud vilken fin bild!

Postat av: jenny

Gud vilken fin bild!

Svar: tack! :'D
Felicia

Postat av: Linnéa Sjöberg

Nice!:D Lite gör jag, har precis börjat lite smått att skriva:) Men hur länge har du spelat och sjungit då?

Svar: jaha :)hmm, har spelat gitarr (hemma) i 2 år tror jag, sen jag har även skrivit låtar i två/ett år, och sjungit har jag gjort hela livet! :)
sj?
Felicia

Postat av: Linnéa Sjöberg

Wow, vad roligt! Själv har jag levt med musiken rättare sagt hela mitt liv, men jag började ta gitarr lektioner när jag gick i 5:an (går första året på gymnasiet nu), så det är några år!:) Men nu går jag inte på lektion längre pågrund av att jag går musiklinje nu och får lektion där, sen spelar jag väldigt mycket hemma! Sjungit har jag också gjort hela tiden, men när det väl blev en grej som jag började hålla på med mycket var väl vid början av högstadiet tror jag:) Och skriva låtar har jag inte gjort så jätte länge!

Svar: ja! :Djaha, okej! :) vad skoj! :)
Felicia

Postat av: Amanda

mycket snygg bild! vad har du för objektiv?

Postat av: Mauricio

Veldig fin blogg du har! : )

Svar: åh, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -