Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

You are Beautiful!


Postat av: Nadja

Sv: Äter choklad och myser framför tvn bara, du då? ^^

Postat av: Louise

- jag mår bra tack , har du haft en bra dag? :)

Postat av: Felicia

Din blogg är så himla fin! :D

Postat av: Amanda

Den vågen hade inte varit fel att ha hemma :D

Postat av: j u l i a

SV; Då har du missat en god glass! :)

Postat av: Anonym

sv; det är toppen, själv då? ♥



Kram Vanessa!

Postat av: Vanessa-http://ourmemoriiees.blogg.se/♥

sv; det är toppen, själv då? ♥



Kram Vanessa!

Postat av: Amanda

Ha en bra kväll :)

Postat av: j u l i a

SV; Haha äsch, det är värt det :)

Postat av: Linnéa

den vågen skulle jag vilja ha ^^

sv; okidoki! :)

Postat av: Amanda

Tack :)

Postat av: Ebba

Snygg blogg!



Skriv en massa utmaningar jag ska utföra, det kommer film på allt sen!

http://ebbablomqviist.blogg.se/2012/may/ska-jag.html

Postat av: saga

Så sant, vikt spelar ingen roll! <3

Svar: Aa, håller med!

Postat av: Linnéa

sv; hihi :D

händer i helgen då? :)

Postat av: Sara

Sv: Hittills är det nog passionsfruktsglass, men det finns fler smaker som jag vill testa! Vilken är din favorit?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ÅHH bilden!!! <3

Snälla orkar du kolla om min blogg funkar? Den håller antagligen på att byta till mooollys.se istället för .blogg.se



Skulle vara skitsnällt om du kommenterade typ vad som helst. Skriv banan eller hej eller korv eller vad som. Vet inte om det är min dator det är fel på eller om den inte funkar alls.



Ha en fortsatt fin kväll! .. PUSS!

Postat av: Ebba

sv; varsågod! absolut :)



skriv utmaningar jag ska göra, kommer ju film på det sen!

http://ebbablomqviist.blogg.se/2012/may/ska-jag.html

Postat av: Augusta!

O sjunga! ;)

Postat av: terese - fotoblogg

en jättebra bild o sann också!

Postat av: Augusta!

Hahah!

Postat av: Linnea

Sv: ja för mig blir det att sova med kompisar, plugga och bara chilla :D



ha en bra kväll :)

Postat av: hanna

just nu är jag med joel :) dudå?

Postat av: Felicia

sv: krya ;)

Postat av: Linda Olsson

Kanonpepp! ;D



Rösta gärna på mig igen om du orkar

http://bloggbussen.bloggportalen.se/vote?contest=Bloggbussen+2012&option=33



Taack! ;D

Postat av: Emelie

sv: asså jag tappade bort den!

Postat av: Linnéa

sv; vet inte jag häller, får se vad som händer :)

Postat av: Augusta!

Haha, nä men du sa "fota äger" :P

Postat av: juliaa

bra bild!

Postat av: juliaa

ja tänk om man såg den meningen varje gång man stod på vågen x)

Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det har jag :) Kul att du gillade de! :D



och va segt :/ Men då hinner du med att blogga mycket iaf ;)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: japp :D

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

när kan du göra slideshowen du har ju fått bilderna och det? :DDD

Postat av: juliaa

verkligen inte :)

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Jodå, livet leker ;)

Händer i helgen då? Kramisar Carro

Postat av: Johanna

allt bra idag sötnos? :)

KRAM!

Postat av: - C H R I S T I N E -

Sv; Haha nej verkligen inte :p haha

Postat av: fia

jag har jobbat, och imorgon ska jag det igen! vad gör du? =)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

En sådan våg vill jag ha :D -haha



PS. Missa inte att du kan vinna ett armband hos mig: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-jattevackert-armband.html



Ber om ursäkt om du inte vill delta/redan är med!

Postat av: fia

det är jobbigt att jobba kväll på en fredag om man är galet trött ;P

KryA!

Postat av: anna

ja sitter åh funderar sj då?

Postat av: hanna

ja min kille :)

Postat av: Johanna

sv; okej, det är ju inte så bra :(

själv så är det helt okej.. har bara lite ont i huvudet :(

Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

jag har varit på besökt :)

Postat av: anna

på om ja ska träffa en kille på lördag :)

Postat av: Anonym

tack! :)

Postat av: Anna T

sv: Okej najs :) kollade nyss på film, ska se lite serier nu typ :D

Planer för helgen?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Förstår det :D

Postat av: anna

ah jo ja gör nog så :)

Postat av: Johanna

sv; hade tänkt att göra de innan jag går och lägger mig :)

Postat av: Liza - TÄVLINGAR

VINN BAL/STUDENT/FEST/SOMMAR KLÄNNING!!!!!!!!

http://movieadvice.blogg.se/2012/may/tavling-tavling.html#comment

Postat av: Anonym

men den funkar ju inte :O

Postat av: anna

har du några tips hur man ska eller vad man sk göra första gången?

Postat av: Anna T

sv: Ska på ett "pyjamasparty" imorrn och sen ska ja försöka skriva treatment för mitt manus

Postat av: Mira :)

FIN BLOGG, allt bra med dig? :)

Postat av: Anonym

O.o kan du inte fixa SNÄLLA?

Postat av: anna

ja har träffat han en gång förut dock va de typ två år sedan på en fest åh ja jag tror att går allt som de ska så kan de nog bli det. men funderar på kanske en filmkväll eller så

Postat av: Linnéa

sv; haha ja precis! :D

Postat av: Anonym

haha ja!

men snälla kolla om du orkar fixa bara? :)))

Postat av: Elefantnytt

Var kan jag köpa en sådan bra våg? :P

Postat av: josefine

Haft en bra dag ? :)

Postat av: LIENE

Bilden är fin:)

Postat av: anna

hm va vi ska göra när vi träffas på lördag det blev lite bättre formulerat :P

Postat av: Anonym

Gilla!!

Postat av: Elefantnytt

OMG jag har blivit lurad ;D HAHA.



Var ett tag sen jag var här inne och kikade. Så nu har jag hittat dig igen :)

Postat av: Anonym

det har jag inte jag har bara godkännt massa kommentarer och så har nt grejat i kodmallarna :P

Postat av: carolina

sv: usch, nu regnar de riktigt mycket här ;(

Postat av: Louise

min dag har varit bra :), va gör du?

Postat av: Nina

härlig bild ;)

Postat av: Elefantnytt

Hahaha, humor när den är som bäst :P



Vi ska nog allt råkas fler gånger ;P

Postat av: carolina

sv: men nej fusk! :(

Postat av: Anonym

fin bild!

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Lisamarie

Livet skulle ha varit så mycket enklare om alla bara tänkte så! :D

Postat av: Linnéa

sv; hih :)

vad gör du då? :)

Postat av: Linnéa

sv; såhär sent? :o

tittar på kläder och skor :)

Postat av: Ida

Jag ska troligtvis gå intensivkurs, men annars övningkör jag bara privat så har inte kommit jättelångt med körkortet än :) Kör min första lektion på måndag och sedan får man se ifall det blir intensivkurs innan semestern eller efter!

Postat av: Linnéa

sv; vadå, så du åt ingen frukost idag? eller vadå? ^^

Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: ja, det är ju det bloggen är till för ;) kram

Postat av: Linnéa

sv; får jag fråga varför? :)

Postat av: fia

jodå= )

Postat av: Sofia

ja det har jag :D

Postat av: Linnéa

sv; aha ojdå, jag äter faktiskt inte heller frukost. eller jo, ibland om jag vaknar tidigt på helger och om jag går upp tidigt innan skolan. Kan nämligen inte äta direkt på morgonen, sen så mår jag oftast illa när jag äter frukost så jag äter inte häller det så ofta :)

Postat av: elin

bra Bild :D

Postat av: Linnéa

sv; haha, jag älskar att äta ^^

Postat av: hanna ♡

blir att träffa bästa brudarna, vet inte vad vi hittar på :) hoppas att du får en grym helg :D

Postat av: sandra

Fint!

Postat av: Emma

fin blogg :)

Postat av: Elefantnytt

God morgon god morgon tralalala la laaaa sovit gott? :P :)

Postat av: Lotta

Sv: Tack så mycket :) Har du några roliga planer för helgen?? =)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack! :)

Postat av: Lisamarie

Sv: ja precis! :D

Postat av: Isacs Mamma

tycker du :P hihi neee :)

Fredag i dag! härligt !

Vad har Du för planer?

kram!

Postat av: Matilda [FOTO]

sv: haha, det är jättegott! :)

Postat av: Emmy & Alva

Det var en bra våg! :)



Allt bra?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Företag mailar mig och frågar om jag behöver sponsorer :) gäller att ha sin mail synlig :)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

ja, verkligen :( är fortfarande halvsjuk, och det är så otroligt irriterande :(

skönt med fredag, eller vad säger du ? :)

Postat av: Louise

Jag läser många olika blogger, va gör du?

Postat av: emma (:

Åh, så sant, sådär borde alla vågar se ut! Det borde knappast vara lagligt att väga sig! :)

Postat av: Åsa

Sv: Det är med brownie :)

Följer dig nu sig till när du följer mig :)

Postat av: Jennifer

En sån där behöver jag =)!



Vad ska du hitta på idag då?

Postat av: filippalofsved

sv; jo men med mig är det toppen! :D

SJÄLV? :D

Lite ont i halsen bara!

Postat av: Carro -en emo/scene bloggerska

Sv: hade tänk kolla bio med min pojkvän ;)

Ha en fortsatt bra dag :) kramisar Carro

Postat av: amila

Hela din blogg är pepp!

Postat av: carolina

Jag hoppas du får en as grym fredag! :D

Postat av: Elefantnytt

Sovit supergott. Råkade även somna i soffan. Så jag har sovit extra gott idag :P

Postat av: sandra

jag ska åka till centrum med min syssling ♥

Postat av: cassandra

Super fin blogg!!!

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv; okej, ät aldrig B&J heller, man blir bara beroende :>

Postat av: Louise

Jag sitter och kolla på the vampire daries, nån plan för idag?

Postat av: Patricia♔

sv: Jo superhärligt med träning, men idag blir det inget så är lite ledsen nästan:/

Postat av: Fanny , Bella Tilda.

Jätte fin blogg. Responce-byte? :)

Kolla gärna våran http://theericsaades.blogg.se

Postat av: My

Sv: haha! ;)

Postat av: NEWPIC - alice

okej, ja jag också! de är underbara!

Postat av: LouiseSamuelsson

Supersöt blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -