Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Viol! - fotat hos morbror!


Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det är bra med mig själv då? :)

Postat av: Hanna

sv: Justin Bieber kommer därifrån och jag är ett stor fan av honom så ja .. hahahaha ! ;DD



btw, lagt upp frågestunden på bloggen nu! gå gärna dit och skriv en fråga ! ;D

Postat av: jennifer

Hhaha nja jag är egentlgen inte så inne för hokey men pappa är

,fin bild

Postat av: en blogg om 5 systrar

Nu är dagens blogg vinnare utsedda, kika in och kolla!

http://systrarnabackstrom.se/2012/may/dagens-blogg-vinnare-1.html#comment

Kram!

Postat av: Louise

Varsågod! :)

Jorå, tack det är bra här med, vad händer i veckan då?

Postat av: Hanna

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG!

Gå gärna dit och ställ någon/några frågor! Kom ihåg: ingen fråga är för dum för mig! Du har ända tills tisdag på dig att ställa frågor. :)

direkt länk till inlägget: http://hannabieberandersson.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

Postat av: anna

härligt jo samma :)



haft en bra helg?



fin bild!

Postat av: Anonym

- SVAR: HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHAH vetdu inte vad YOUNGBLOOD ÄR ? ;O

Postat av: Denise

tja! , allt bra med dig? :)

Postat av: sanna

tack :) fin blogg du har :)

Postat av: terese - fotoblogg

jättefin bild!

Postat av: Jossan

Sv: Nja, ishockey är inte min grej, blir How I met your mother :)

Postat av: Anonym

fin bild!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en finfin söndagskväll!

Planer för kvällen? Vad gör du? :D

Postat av: sanna

ja jag kommer att kika in på din blogg lite då och då :)

Postat av: Freja

jaha okej, synd! :(

Postat av: terese - fotoblogg

sv; det var så lite så!

Postat av: clara

Gud så fin bild!

sv: det låter trevligt! Alltid kul :)

Postat av: Fanny - foto&vardag

sv: Det är lugnt! det blir bara bättre så, längtar sjukt mycket! ♥



När tror du den kommer?..

Postat av: Freja

nja, inte speciellt, jag är ganska ny, bara haft blogg i ca 1 vecka!

hur många har du ungefär? :)

Postat av: Aida

Sv; Nej, jag missade tyvärr det!

Såg du det? :)

Vilka vann isåfall? ;D

Postat av: amanda

sv: Samma, går du i nian eller 1:an ? :)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; musik, redigerar & tänkte plugga men vet ej om jag orkar.. dudå? :)

Postat av: ALICE

fint!

Postat av: Zinja

svar: jaa, går du i nån sport?

Postat av: Freja

sv; Oj, skulle vara super schysst om du kunde länka min blogg, förstår ifall du inte gör sånt, men jag skulle vilja komma igång lite, haha :)

Postat av: Carmela

Fin bild :D



Sv. Okej! Allt är bara bra med mig med :p

Postat av: amanda

sv: 9:an :) du är jätte duktig på att fota ! :)

Postat av: emelie

sv: självklart, tittar in lite då och då :)

Postat av: Zinja

svar: det är ju kul :D Jag har gått 6 år :)

Postat av: Wilma c':

Jag lovar att kolla din blogg hela tiden :D

Kan du fortsätta att kolla och kommnetera min blogg ?

Ha en bra kväll så hörs vi <3

Postat av: Wilma c':

Jag lovar att kolla din blogg hela tiden :D

Kan du fortsätta att kolla och kommnetera min blogg ?

Ha en bra kväll så hörs vi <3

Postat av: Hanna

sv: tack för frågorna ! ;)

Postat av: Hanna

sv: nej ! han är bara artist och skådis ;))

men han kommer därifrån och då hejar jag på hans land ;pp haha !

Postat av: K A J J A

SV. Aah :)



Jag har varit och tränat agility med min hund och ska snart spela lite gitarr ;)

Postat av: Hanna

sv: Haha! tänkte väl ;))

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra kväll! :)

Postat av: emelie

sv; tänkte gå ut och ta lite bilder på mina syskon, vad gör du själv ? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe samma här, tv :P

Postat av: sanna

jo :)

Postat av: Fanny - foto&vardag

sv: Toppen! :)

Postat av: Aida

Sv; Okej, fett najjs ju :D

Postat av: Freja

sv; Okej :(

men har du några tips för att få fler besökare?

hur gjorde du för att få fler besökare? :)

Postat av: emelie

sv; ja, om det blir några bra så gör dem nog det! :)

Jasså, ser du nått bra? (:

Postat av: terese - fotoblogg

sv; jag redigerar bilder från idag :)

åh gud vad skönt!

Postat av: Daniella book

Jo jag förstår det :)

Postat av: Aida

Sv; Hahah, helt klart :D

Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

Fin bild! :)

Postat av: K A J J A

Min pappa har visat mig lite men jag har lärt mig själv annars och har spelat i lite mindre än ett år kanske.. :)

Postat av: emelie

sv; så pass :)



nä men nu ska jag ut, du får ha en bra kväll så hörs vi kanske igen :) kram

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

4an :P väntar på bb :P

Postat av: Freja

sv; okej, ingen sida man ska bli medlem på eller så? :)

Postat av: Anonym

kolla de fina jeansshorts med nitar jag säljer på tradera, länk via bloggen!

Postat av: daniella book

Jaa det är han! Det är han som blir kär i rosa när hon e på kollo :D

Postat av: Hanna

sv: haha aa ! alla vet ju vem han är satt .. ;))

Postat av: Daniella book

Hehe okej :D

Postat av: Ella

Vad bra, det är också bra med mig :)

Postat av: Frida

SV: okej ;)

Postat av: Denise

skönt att höra !, jo allt är bara bra med mig :)

Postat av: Ella

japp ;) Lyssnar på musik och chattar lite, och så är jag sjukt taggat så vill att det ska bli måndag eftermiddag nu :D Dudå?

Postat av: terese - fotoblogg

sv; awe men tack!

okayy :)

typ mig själv (a)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

violer är fina :)

Postat av: Anonym

Yes! Lyssnar just nu på Tears In Heven- Felicia.

Grymt duktig är duuuuU!!<3

Postat av: Julia Abrahamsson

sv: haha! Nja , kanske! :D Haft en bra dag?

Postat av: AlmaEngholm

SV;Okej gjort idag då ?:)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hihi :D vad gör du?

Postat av: Ina♥

Aha :)

Postat av: Anonym

mår som tur är mkt bättre tack! =)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; naw tack så mycket! du med ! :)

Postat av: angeliqa

ah eller hur!

Tycker om den nya bilden du har tagit, och även den på hunden!

super fina! :)

Postat av: Angeliqa

inga problem!

och om du blir glad för de jag skriver, så är nöjet helt på min sida!! :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; va? :)

Postat av: frida och emilia

vi följer dig som nummer 73:)

Postat av: Anonym

sv: jaha:9 va händer ikväll?

Postat av: Anonym

Jag kikar in på din blogg, om du kikar in på min :) Ser du pretty little liars? :)

Postat av: Ella

Ska dra in till stan (stockhom) och se/träffa 1D :D älskar liksom dom ;)

Postat av: frida & emilia

nu följer vi dig på bloglovin, fin blogg:)!

Postat av: Denise

jag gör inte så mycket :) du då?

Postat av: Anonym

absolut! allt bra med dig med? kollat in de shorts jag gjort och säljer?



Postat av: angeliqa

precis!

åh va glad jag blir när du är så possetiv på livet!! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Samma här hihi

Postat av: Anonym

nått du skulle vilja ha lr?

Postat av: Moa

Superfin bild!

Postat av: Louise

Vara med kompisar och shoppa tror jag :)

Har du gjort din design själv?

Postat av: Anonym

Åh, kika in på min blogg! Du har missat världens bästa TV-serie! Det handlar om 4 tjejer som blir av med sin 5:e kompis. Seadn börjar de få massa creapy sms om saker som bara den 5:e tjejen visste om om de. Det är superspännande, och askalasbra! För de har sjukt snygga kläder och frisyrer, och många snygga killar :) Du bör ge det en chans :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: inget just nu, durå? :)

Postat av: emelie

Nu är tre bilder uppe :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

sv; haha jag med ;)

Postat av: Emelie Bohlin

jätte fin bild :D

allt bra?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hahah ja :P

Postat av: frida

asgrym blogg där! jag undrar oxå hur du gjorde med header? fett snyggt iaf, kramar! :D

Postat av: Louise

duktig du är! I photoshop? :)

Postat av: Amanda

Just nu tittar jag på tv sj? :)

Postat av: Anonym

Jaha okej. Ja, det är just nu 23 dagar kvar till säsong 3 börjar. Det är inte på TV, utan ladda ner det. Första säsongen finns på tankafetast.se, den andra kan man söka på på google så hittar man avsnitt :)

Postat av: Alicia Dahlgren

Sv: Varsågod! :)

Hur gör du för att komma med på aktiva listan?

Postat av: Nina

Sv; Ja det ska det nog bli :)

Okej, det låter bra :D

Postat av: emelie

sv; ja visst ;')

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Sv. På tal om violer och din fråga - min favoritglass är faktiskt just violglassen från Sia. Gärna blandad med lakrits.

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; haha :)

Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shue! Tänkte bara säga att jag nu tar en bloggpaus, men hör av mig när jag är tillbaka! :)

Postat av: Alicia Dahlgren

Sv: Okej! ;-) Så det har inget med besökarna & kommentarerna att göra eller? <3 :-)

Postat av: Amanda

SV; min dag har varit underbar :D vad har du gjort idag?



MVH Amanda

Postat av: terese - fotoblogg

sv; så lite så! :)

Postat av: Ellinore

Jag ber om ursäkt för jag svarat så segt på kommentarer men har inte prioriterat bloggen det senaste. Fast nu ska jag försöka komma igång igen! Men hoppas allt varit bra med dig! Kram :)

Postat av: Ella

Du drev väl där? haha ;P

Postat av: Anonym

Så himla fin bild!

Postat av: Josefine

Riktigt bra fokusbild! Jättefin hela bilden :D



Hur är det med förkylningen nu då?

Kram! :)

Postat av: NICOLE

SV; okej :) idag har jag myst på som bara den! Hoppas du fått ett bra avslut på veckan!

Postat av: Ina♥

Vet. Vad betyder det där konstiga ordet? ^^

Postat av: Jessica Högberg

fina violer!!

Jag med... vad??

Postat av: Maria

sv: najs :D

jo, fast det var ju inte sport jag frågade om, utan intresse ;)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :D

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :D

Postat av: Anonym

http://fotokobran.se/2012/may/viol-fotat-hos-morbror.html#comment

Postat av: Anonym

http://fotokobran.se/2012/may/viol-fotat-hos-morbror.html#comment

Postat av: Anonym

http://fotokobran.se/2012/may/viol-fotat-hos-morbror.html#comment

Postat av: Anonym

kollade du på bb?

Postat av: Anonym

kollade du på bb?

Postat av: Anonym

kollade du på bb?

Postat av: Anonym

kollade du på bb?

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Amanda Lundgren

åh vad fin bild! :D

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :)

Postat av: Anonym

tyckte du att det var rätt person som åkte ut bigbrother idag?

Postat av: Anonym

tyckte du att det var rätt person som åkte ut bigbrother idag?

Postat av: Anonym

tyckte du att det var rätt person som åkte ut bigbrother idag?

Postat av: Anonym

tyckte du att det var rätt person som åkte ut bigbrother idag?

Postat av: Anonym

newpic.blogg.se

Postat av: Anonym

frukt eller godis?

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: NEWPIC - alice

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Anonym

frukt eller godis? :)

Postat av: Maria

sv: haha mm :)

Vad har du för planer för dagen då? :)

Postat av: Dragana

Älskar de blommorna! =)

Postat av: Anonym

så vacker bild =)

Postat av: Henny - blogg om livet med hästar på nybyggd gård!

Ja, min helg var super! :D hur har din varit?



Gud vilka fina bilder du har tagit!! Du verkar vara jätteduktig på att fotografera :D

Postat av: Jbphoto

Det gjør jeg! Følger bloggen din, så er innom titt og ofte :D Har storkoset meg med min lille baby på snart 3 måneder. Hva har du gjort idag da? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -