Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnarna av två tävlingar!





Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

min dag var rätt kul och jobbig hehe :)

Postat av: Josefine

JAG BEHÖVER DIN HJÄLP, ASSÅ DET SKULLE BETYDA ALLT OM DU KUNDE HJÄLPA MIG MED EN SAAAAAAAAAAAK!



SNÄLLA MEJLA MIG PÅ

[email protected]

!!!!!!!!

Tack i förhand!

Postat av: Josefine

Mejlat dig nu!

Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

Hej sötis, fin blogg du har! :)

Postat av: Josefine

Lagt ut bilderna nu!

Postat av: Fanny - foto&vardag

Åh tack! :D KRAM! ♥



hur ska jag få det? mejlar du mig? Eller..

Postat av: wilma

älskar din blogg och att du är så duktig på att designa osv..

kram <3

Postat av: Isacs Mamma

Vill önska dig en Fantastisk Tisdag! <3

Är allt bra?

Postat av: Anonym

älskar din blogg och att du är så duktig på att designa osv..

kram <3

Postat av: ida:)

sv; så lite så :)

Postat av: Emilia brunett på fazhionsneakers♥

Gud vad cool header!



Hur mår du då? :D



KRAM♥

Postat av: terese - fotoblogg

sv; aw tack så välldans mycket hörrudu! :D

åh vad tråkigt o hör :( krya ! jo det är okej, är bara riktigt freaking trött så det är inte sant..

Postat av: Julia

Hejsan, var gärna med och tävla med att vinna ett valfritt mobilskal:

http://lullzz.blogg.se/2012/may/tavling-valfritt-mobilskal.html#comment

Eller var med i veckans blogg:

http://lullzz.blogg.se/2012/may/veckans-azum-3.html

Kram och lycka till!

Postat av: F E L I C I A

din design är jättelustig :o

Måste "scrolla" åt höger för att se inlägg osv, ganska mycket!

Postat av: terese - fotoblogg

sv; aw tack så jättemycket! :D

Postat av: Anna w

Men tack så mycket! :) detsamma!

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: taack :D

kramis♥

Postat av: H J J O N S S O N

Jag har en ny tävling där du kan vinna valfri vara hos signerat aj max för 150. Regler är enkla. Jag hoppas så mycket att du vill vara med och tävla. Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. http://hjjonsson.blogg.se/2012/may/vinn-valfri-vara-hos-signerat-aj.html#comment

Postat av: Fanny - foto&vardag

sv: Har mejlat dig! :)

svara så snabbt du kan.

Postat av: Hanna

Fin blogg!

Gå gärna in och tyck om mina bilder http://hannazfoto.blogg.se/2012/may/blomma.html#comment

Postat av: Isacs Mamma

nej de förstår jag de:( du får dricka lite te!

Grattis till vinnare:)

Postat av: Elin :)

sv; hej jag undrar om du göra bara headers gratis?

Postat av: emmie

DAGENS AWESOME ÄR NU UPPE! KLICKA: http://koolstoribro.blogg.se/2012/may/klicka-pa-bilderna.html#comment

Postat av: Matilda Johansson

Svar: Ok (:

Grattis till vinnarna! :D

Postat av: Elin Pettersson

ÅHH TACK! :D JAG VANN! <3

Postat av: juliaa

Visst är de :) de värsta är att de hålleer sig inte så vita särskilt länge:)..

Postat av: juliaa

har du nått tips vad du vill se mer för bilder i min blogg?:)

Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

Är du duktig på design har du gjort den själv? :) jag skulle gärna vilja ha hjälp med min :/

Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

Hela den här biten med att överföra pengar osv suger jag på, Men jag kan skicka 50 kr till din adress i vanligt brev :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Heheh aw :P

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Ja ;) Tack snälla!! :D

Postat av: Sanna

Grymmt fin blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -