Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnaren


Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Helt ärligt, tror inte det :P

Postat av: Wilma c':

sv. kommer kommenter din blogg varie inlägg men skulle jag kunna få hjälp av dig med min blogg ? <3

Postat av: Anonym

Annars kan du ju bara erkänna att du inte är intresserad :) Hade du varit så intresserad så hade du gått och hämtat papper och penna, eller tagit fram mobilen :)

Postat av: SELMA

Sry, jag tog bort tävligen :/ <3

Postat av: Ella

ah okej! dom heter One Direction och just nu är dom i Stockholm och selar in lite saker, typ.. ;)

Och så sak vi åka in och se/träffa dom :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe ;P

Postat av: SaraH

OMG!! :D Sjukt glad! Tack så JÄTTEMYCKET!

Postat av: Anonym

sv. skulle du kunna lägga till min msn om du har det eller fb ?

[email protected] på msn

eller wilma natanaelsson på fb <3

Postat av: Wilma c':

sv. skulle du kunna lägga till min msn om du har det eller fb ?

[email protected] på msn

eller wilma natanaelsson på fb <3

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: :)

Postat av: LIENE

Fin bild:)

Postat av: Aida

Sv; Nej, har ingen aning :P

Postat av: Linnea Zeijlon

sv; jaookej :)

har du haft en bra helg?

Postat av: Anonym

Ja, absolut kan jag göra det. Om du gör detsamma! Annars känns det bara som om jag gör dig en tjänst, när du vill ha kommentarer lika mycket som jag vill :)

Postat av: anna

härligt :)



jo min helg har varit jätte bra :)

Postat av: Linn C

Kolla på min bloppis!

Säljer Hunter, Converse, Lacoste och Fred Perry m.m!



http://biigtime.blogg.se/2012/may/saljes-hunter-gloss-tall.html#comment

Postat av: neli

just nu svarar jag på kommentarer =) själv?

Postat av: anna

verkligen :)



planer för nästa vecka?

Postat av: Anonym

'SV: vad roligt! jag hade myskväll med vänner igår. idag har jag bara fixat lite här hemma och tränat. haft en bra dag? några planer för veckan?

Postat av: johanna

Postat av: Andjela

Hehe okej :)! Jag har festat igår och tagit det lungt idag.

Kram

Postat av: wilma c:

Sv. Har bara msn men kăn du lägga till mig på fb så kăn vi snacka <3

Postat av: emma

sv. haha vet inte. inget speciellt egentligen. sj?

Postat av: bbaraaelin

hejsan ! ville bara säga kolla in mitt senaste inlägg där du kan lära dig sminka dig som angelina jolie t.ex.! :D

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hade du läst mina inlägg istället för att bara kommentera samma till alla så hade du fått svar på din fråga.

Postat av: Anna T

sv: Slapp och tjejsnack :D bara tagit de lugnt, sj då?

Postat av: bbaraaelin

sv: den har varit bra , med pojkvännen så blir allt mycket bättre! självdå, hur har din helg varit?:)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Min är : JOBB. Haha själv?

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

jasså vad skönt :)

Har du haft en bra dag? kram :)

Postat av: Felicia

sv; jorå den har väl varit bra! din då? :)

Postat av: Esmeralda

Sv; Lyssna på musik, chilla och ladda inför den nya veckan! Sj? :)

Postat av: NEWPIC - alice

jo men det är fint, hur är det själv?

Postat av: Anonym

ja jag gör egna designer, gör du?

Postat av: NEWPIC - alice

när börjar du imorgon? :)

Postat av: filippalofsved

sv; jaa du, min helg har väl varit ganska lugn och rolig haha, själv då? :D

Postat av: M

Hej du, hur är läget? Din header är superkul :)

Postat av: frida

sv: jag kollade på din designkurs, mycket bra tips där, tack så mycket! :D

Postat av: Karro

Sv: min helg har varit jättebra! hur har din helg varit? :)



kram! :D

Postat av: Cecilia

Min helg har bestått av mösspåtagning, party, pluggat och övningskört! Själv då? :)

Postat av: Alva & Emmy

Sv; Har hängt på fottiplan hela dagen :) Hur har din dag varit?

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :)

Postat av: Carro

Sv. Att våran hund har fått valpar :)

Kram<3

Postat av: Sara

Blev mest jobb för mig i helgen :) Sj? :)

Postat av: ava miranda

sv: aha, men vilka sporter gillar du? :>

Postat av: NEWPIC - alice

vadå runt 12?

Postat av: Anonym

jaha okej

Postat av: Anonym

vad bra! :)

Postat av: Sofia

sv: varit med två kompisar idag, själv? :)

Postat av: SOFIA

sv: Min helgresumé blir kort, långtråkig och mysig. Men även behövlig. Vad är din?

Hoppas du haft en riktigt fin helg vilket som! :)

Postat av: NEWPIC - alice

vad gör du då?

Postat av: Joss

Stallet, The Sims, snacks, film, promenad.. Mer Sims! :) Din då ?

Postat av: NEWPIC - alice

jaha okej, själv är jag ledig imorgon, i mina drömmar iaf! ;)

Postat av: Maria

sv: okej det är kul! :)

spelar du i nåt lag och sådär? (:

hm... skidor, longboard och foto står väl högst :)

Postat av: Anonym

haha, nej jag är inte ledig imorgon ;)

Postat av: Anonym

okej, samma här!

Postat av: Anonym

SV: jag ska på dop :) Har din helg varit bra:)?

Postat av: EMILIA SAMUELSSON

Superfina bilder och bra blogg :D

Har du haft en bra helg? ♥

Postat av: Anonym

jajjemen!

Postat av: Anonym

inte jag heller!

Postat av: Anonym

japp, kollar du?

Postat av: EMILIA SAMUELSSON

sv- Jo min helg har varit awesome! ♥

Postat av: annie

sv:usch, jag vill ha mer helg! men helgen har varit förvånansvärt bra! lite för mycket plugg och lite för lite bloggning från min sida men alla helger kan ju inte vara de roligaste!

hur har din helg varit?

kram!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

UNderbart (!!!) att du vill vara med i veckans bloggtips även denna vecka <3<3



Glöm inte att en länk till http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips-1.html ger dig en garanterad länk i nästa veckas tipsinlägg <3



Lycka till! KRAM <3

Postat av: Virre

Sv: Haha okej X)

Var veckan som nyss va bra? :)

Önskar dig en ny toppenvecka!! ^^

Postat av: bbaraaelin

sv: de låter ju asnice :D

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :D

Postat av: annie

sv: kul! du fotar ganska mycket va? :)

jag försökte också att komma ut i solen och få lite färg men det blåste så sjukt mycket att man trodde att man skulle blåsa bort! ;0

Postat av: NEWPIC - alice

kollade du på bigbrother idag? :D

Postat av: Anonym

kollade du på bigbrother idag? :D

Postat av: Maria

sv: haha ja, fast visst är det väl lite sport att fota också, man får ju offra sej lite för bilderna ibland, och så behövs det ju en hel del kunskap och träning för det! ;)

Postat av: Virre

Sv: Ne vad tråkigt :/ Vad var "felet" då?

Postat av: emelie

svar: hej:) min helgreumé är väl mysig, festade i fredags, va bakis i lördags och idag och har spenderat heeeeeela helgen med världens finaste pojke :) sj ?

Postat av: Mirre

den har varit jättebra :) din då?

Postat av: Isacs Mamma

visst är det hemskt .-/

Postat av: Joss

sv; en helt okej helg! :D

Ååh vad kul!

Postat av: emelie

sv: najjjjs!

Postat av: Therese- Weareyoungg.blogg.se

hoppas du haft en grym söndag!

och att du får en bra start på måndagen!

Postat av: Nattiiz

Sv: Avslutar helgen med att grilla och sova över hos min underbara vän Sofia! :) Kram

Postat av: Hanna

De vart inte så mycket av min sista dag på helgen. Sov mest hela dagen och tig det lugnt, förutom då att jag bakade choklad bollar :) vad är din helgresume?

kramis!

Postat av: Ina♥

Ja precis det ordet ;P

Postat av: Viktoria

Det har varit en minst sagt rolig helg! :D Jag har planerat en resa i sommar, spelat in film, och varit på 80 års kalas. Så det har varit fullt upp kan man säga! Vad är din helgresumé? :)

Postat av: hanna ♡

varse & tack :D

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Låter härligt! :)



Hur går det förresten med min blogg? eller du har kanske inte börjat än? :)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Glöm inte anmäla dig till Veckans blogg! Vinnaren vinner en länk på ca 100-200 nya besökare!



http://linneaflystam.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-v-20.html#comment



Lycka till! :)

Postat av: Linnéa

Tog det bara lungt i helgen som var :) Blev lite livligt på lördagen haha

Postat av: Anonym

i fredags fyllde pappa år,i lördags så slappade jag och bloggade mycket fixade med designen och så men igår tävlade jeg vad gjorde du ?

Postat av: Lotta

Sv: Näe, de blir nog väldigt mycket plugg skulle jag tro.. har massor som måste bli klart :/

Postat av: Leyla Ismail

I fredags blev det fest

I Lördags möblera jag om rummet, och skulle egentligen på fest, men kom inte in till stan

I Söndags kom pojkvännen! :)

Postat av: stina

sv, kompisar, träning, släckten, solat! osv ..

Postat av: Josefin

Ja, min helg har varit jättebra! Själv? :)

Postat av: Emma - skönhetgalen!

min helg har varit lugn och skön. nu är jag typ död, hela kroppen ba ångar /:



hur var din helg? :)

Postat av: TOFIE.BLOGG.SE

SV; jadu, bara bra! :-)

Postat av: Anonym

sv: idag äre skola:)Sj+

Postat av: Jennifer ♥

sv: Min helg var varit azum, har fått presenter eftersom jag fyller år hihi :) Hur har din helg varit:)

Postat av: Emelie

Sv: I helgen har jag varit med kompis!:)

Själv då? :)

Postat av: palle

SV: eller hur :3 förstår inte folk som blir helt till sig över att titta på t.ex fotboll på tv XD

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

jag har varit lite halvsjuk hela helgen,förutom igår då ja träffade vänner & dansade ;)



sv: citatet va grymt :D

kramis♥

Postat av: paulina

Jadu, min helg bestod mest av plugg faktiskt, förutom hockey och en spontanutgång i fredags dock :)

Postat av: Jennifer

Min helg var riktigt bra =). Jag var på landet och fixade med stugan =). Vad gjorde du i helgen då?

Postat av: hannah

hej! har inte gjort så mycket i helgen, så har inte så mycket att berätta :) fin blogg!

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

just nu sitter jag i skolan :) själv? :)

hoppas du får en finfin dag :D

Postat av: anna

härligt :)



ne ja ska la plugga, ha prov -.-' träna osv :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: LÅter mysigt :D

Postat av: Isa

Helt okej har tagit de lugnt fick dock tillbaka min jobbiga hosta å ont i skallen:)

din då?:)

Postat av: ceb

sv: Måste bara säga att din blogg är underbar! :)



Sen ja, min helg... en resumé säger du...

bra som fasen! haha hur har din helg varit ?:)

Postat av: jenniefer

SV: det var sverige och italien som spela!:)

Postat av: Miss Sunshine

Hoppas du hade en bra helg :)

Postat av: lina

sv_ pluggar, du?

Postat av: carolina

Sv: Jag läser såklart mina vänners bloggar, sen läser jag unga mammors bloggar och bloggarna som är mest aktiva här på blogg.se ^^

Har du några bloggar du läser? :)

Postat av: selma

jag ha lektion, !

hur mår du ? :)


URL: http://www
Postat av: Dragana

MIn helg var tröttsam och jobbig! Din då?

Postat av: Anonym

det kan du läsa om på bloggen;)

Postat av: Sara

Okej kul :)

Postat av: sussi

Grattis till vinnaren =)

har varit sjuk i helgen så inte mkt å säga

om den :/

Postat av: Amanda S

Gud vilken härlig blogg du har! Och vilka fina bilder du tar, hoppas du får en bra dag:D

Postat av: lina

SV: Hmm, kan inte beskriva min helg riktigt. Tråkig, jobbig men ändå rätt okej :D din då? :)

Postat av: Anna

Tjena, vilken supersnygg blogg du har!!! Ser att du har designerkurs men jag funderade på om du fixar bloggar åt folk oxå kanske? :P

Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket och detsamma! Vad hittar du på idag då?? :)

Postat av: palle

SV:; ja :( vad hittar du på?

Postat av: emelie

Min helg har varit jättebra! Hade en kompis hos mig från fredagen till lördagen , så hände det en grej med min pojkvän, som jag nu inte ens vet om det är min pojkvän längre, och hon gjorde min på bra humör ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -