Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vi förlorade :(


Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin onsdag! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Postat av: Anonym

Postat av: R O X A N A P E N A A ♥

sv;

Förlåt för sent svar, men bättre sent än aldrig.

Tack så mycket, dock har jag inte haft så jätte underbara dagar :(

hoppas du har haft det!

Kram !

Postat av: terese - fotoblogg

nawe vad gullig bild! :(

Postat av: Klara

Sv: Tack så mycket, detsamma! :D Måndagen och tisdagen var helt awesome, vi har fototema i skolan så jag går bara runt och njuter haha! :D Vad görs? :D

Postat av: Ulrika *CALIFORNIA DREAMS*

Sv; väntar på att det är fika på skolan hehhiehi själv? :)

Postat av: ida :)

sv; desamma desamma :)



äsch ni vinner nog nästa gång :)

Postat av: Frida

Ha en bra dag! :D

Postat av: Wilma c':

Åhh vad tråkigt,

hoppas det går bättre nästa gång :D

Ha så bra kram <3

Postat av: hanna ♡

står i senaste inlägget :)

Postat av: Emilia

sv: Jodå allt är bra, åker till Göteborg idag!

Postat av: Ida

fin blogg du har :)

Postat av: Mona

Äch, ni vinner nästa gång! :D

Postat av: Dragana

Vad tråkigt! Bättre lycka nästa gång!

Postat av: E l i n [E.S.S.]

<b>Sorry för segt svar!</b>



Svar; Ja, så är det säkert :)

Postat av: linda

Allt bra med dig? :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

ja visst är dom :)

Har du haft en bra start på veckan? kram :)

Postat av: Ebba

önskar dig en bra onsdag :)

Postat av: IngerJessicaMarie

:(

Är ledig idag och hade tänkt mej lite tid ute i solen, men den är inte här...

Postat av: kaffehörnan

De var typiskt

Postat av: Jennifer ♥

sv: Jag mår bara bra, själv? :)

Vad gör du ?

Postat av: sussi

åh nej... typiskt..

vem spela ni mot???

Postat av: Emilija

fin blogg!

kolla gärna min blogg! :)

Postat av: Emelie

Vad tråkigt :(

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

hej hej, allt bra idag? :D



kram!

Postat av: Daniella ♥

SVAR: Jag gör inte så mycket. :) Allt bra med dig?

Postat av: Elin

Hej! Hoppas allt är bra med dej :) Var gärna med och tävla om veckans blogg i min blogg :) Kram!

Postat av: Emelie

Vad gör du idag då? :)

Postat av: Jonas

Hur mycket torskade ni med då? :S

Postat av: Carro

;( bättre lycka nästa gång!

Postat av: Stefanie

Hähä inte mycket ännu! Solat och tränat 😊 endå en ball start! Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -