Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Plommonträd





Postat av: Malin

Jag ska inte göra något speciellt, ska du det?? :)



Jättefin bild! :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Haha :P

Postat av: Karro

Sv: imorgon blir det nog bara att plugga och chilla, sj då? :)

Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jora helt okej med mig :)

Postat av: C R I S T Y ♥

Roligt att du är med! allt bra med dig?

Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra kväll :)

Postat av: Julia

Måste bara säga det, att det är svart ram runt "fotokobran" i headern :)

Postat av: Sandra SG

hej vilken fin blogg!

Postat av: Julia

sv. Ah, du vet väll att det bara ät att lägga dit border="0" annars? :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jodå, min dag har varit bra, din då? :D

Postat av: elin

hej

du har värkligen n super fin blogg tjejen fortsätt som du gör nu

kram :)

Postat av: elin

hej

du har värkligen n super fin blogg tjejen fortsätt som du gör nu

kram :)

Postat av: Anonym

gör du gratis designer?

Postat av: Isa

sv: har inte gjort så mycket har hjälpt min pappa i ladugården nu på kvällen:)

dusj?

Postat av: Moa

Fint!

Allt bra? :}

Postat av: H A N N A

sv: Om jag skulle ha sett din kommentar innan jag börjat göra en ny design så skulle jag sagt ja. Men just nu så håller jag på och gör en design från grunden :)



Ha en bra dag! :D

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

Imorgon ska jag kanske hitta på nånting med min pojkvän!

Vad ska du göra under sommaren?:)

Postat av: Juni

haha ja ;)

Postat av: Ida

sv: Näää, jag skrev inte inte dygnet runt.. ÅRET runt... ; ) Vi har öppet alla dagar i veckan OCH julafton, nyårsafton, påskafton, midsommarafton - ja, you name it... det suger, stenhårt. En klädbutik är det! Så jag förståååår inte varför vår ledning envisas med att ha öppet, vi är ju inte McDonald's lixom... ^^

Postat av: Isa

sv: ska åka hem till min lägenhet igen:)

dudå?

Postat av: milenamalmros

Hur gamal är du?? jätte söööt :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Jooo det var den ;D

Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

SV; jag har varit med min ponny mycket och så har jag varit med min kompis :D



MVH Amanda

Postat av: samira

jo då det var en fin dag:D har varit i malmö:D sj då?

kram

Postat av: Amanda

Postat av: Annika

Fin bild :)

Postat av: Amanda

Sv; Den har varit bra ;)

Sj? :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

haha ja^^

Postat av: My

sv:ja :)

Postat av: m'

hej sötis, allt bra?:)

Fin blogg!

Postat av: Elsa

Nä faktiskt inte,har bara chillat:)

Du då?

Postat av: julia

sv: har väl varit sådär. har gått och blivit smått sjuk,så:/ hur har din dag varit?:)

kram

Postat av: Mia

Kanon, vinnaren presenteras ikväll! :)

Allt bra ikväll hos dig?

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jag kanske kan hitta på något annat imorgon där någon vinner ett inlägg i så fall :)

Postat av: Isabellasphotographing

sv: min dag har varit helt okej, din? :)

kram

Postat av: Anna T

sv: Inget planerat.

Eller ska skriva på mitt manus, bränna lite dvd:er med en infofilm jag och min kille gjort som ska skickas iväg och lite sånt.

Dudå?

Postat av: Paulina

Super fin blogg verkligen, kramar!

Postat av: Ida

sv; Nightmare outlet, heter den, finns på 4 olika ställen. : )

Postat av: Hanna

Hejhej,Nu läser jag din vackra blogg,Men kan du inte checka in min blogg o komentera PLEASE?!

skulle bli super duper glad då. woop woop

Postat av: Amanda

vilken fin bild! :)

http://amkla.blogg.se

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Tycker du jag ska fortsätta med detta: http://barfotaflickan.blogg.se/2012/may/dagens-pepp.html#comment ??

Postat av: Mia

jodå bara fint :D

Postat av: Olivia - mitt livs citat

Sv: kul! :) vart i stallet :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: I morgon ska jag agera frisör :) själv?

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Imorgon blir det målning av sambons nya arbetshörna. :) Och om det är fint väder så ska vi förhoppningsvis ta oss ut och chilla på nått café. Själv då?

Postat av: Anonym

härligt! imorgon ska jag nog vara med en kompis, själv då? :D

Postat av: Maria

sv: jag ska åka hem och sen plugga lite :) va ska du göra imorn då? :)

Postat av: Paliiz

Bara bra! Din då? :)

Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin kväll :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: åt pojken min :)

Postat av: Ina

Sv: Tack att jag får vara med. :) Tack, bara fint med mig...lite nyfiken nu...hur kom det sig att du hamnade i topplista för den mesta aktiva i blogstart? Lite nyfiken bara! :)

Postat av: ina

Sv: mystiska! :)

fin blogg förresten!

Postat av: Alicia

Sv: Jadå, din då? :)

Postat av: Hanna

Hej vilken riktigt snygg blogg du har sötnos!:) jag vet inte om du är intresserad av länkbyten, om du är så svara gärna (:

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Hoppas du haft en bra helg hittils!

Önskar dig en mysig natt och att söndagen blir perfa :D

Postat av: Julia

Nu funkar det bra! :D

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Du är utmanad!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/jag-blev-utmanad.html#comment

Postat av: Sara Pettersson - en blogg om mitt liv som en tonåring i Kalifornien

Jag vaknade precis, så inte mycket du! :)

Postat av: Nova :)<3

sv; ja det har varit bra, hur har din varit :)<3



Kram!

Postat av: Nathalie

Shiet!! Vilken fin bild! :O

Du kan lugnt bli fotograf! Ingen tvekan ;)

Btw när avslutas 'veckans sweetie'

Kram <3

Postat av: C R I S T Y ♥

bra! ;)

Postat av: elin

sv:okej :) plugga..

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Ska försöka komma ihåg det :D

Postat av: Amanda

hej :) Fett fin bild + blogg! :) ha en bra kväll! :)

Postat av: CASSANDRA

Sv; jag ska på 72 års fest, annars inget. Själv då? :)

Postat av: Andreas

Sv; förstår inte vad du menar med din fråga om att samarbeta. Kommer inte ihåg vad det sista det var som jag skrev till dig nämligen... :)

Postat av: sandra

jaha skit fin iallafall, allt bra?

Postat av: emmaws

svar; hehe okej, haft en bra lördag? :)

Postat av: martina

vsg! :) jag har städat, skrivit klart en ny låt och haft middagsbesök! du ? :)

Postat av: eRaey - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Vad tycker du om sången jag gjort till min mormor som gått bort?

Du hittar den här:

http://eraey.se/2012/may/me-singning-my-own-song.html#comment

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Ska börja flytta in mina grejer till mitt nya rum, själv?:)

Postat av: jennifer

fett grym blogg!

vad har du tänkt göra i sommar då?:)

Postat av: R O X A N A P E N A A ♥

sv;

Idag ska jag vara hemma tror jag, vi får se! :) Vill tvinga mig själv att plugga, nu när balen och sommarlovet håller på och närmar sig...Själv? :D .. Asså ååh, jag är så avundsjuk på att jag inte kan göra bildspel på headern :(

Postat av: evelina

sv; plugg och återhämtning sen helgen typ!

själv? ;D

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jodå, jag är med :D

Postat av: Sandra SG

sv: jadå! Jag har varit i stallet och pluggat igår. Idag blir det ungefär samma ;) Gör du designer åt andra?

Postat av: LIENE

Fin bild:)

Postat av: Paulina

sv: Jo, du har skickat mycket reklam. Jag uppskattat i framtiden om du inte skriver om dina tävlingar i mitt kommentarsfält. :)

Postat av: tovearvidsson

sv: Jo då den har varit bra. Hur har din dag varit ? (:

Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Fin bild!:)

Postat av: Y A S M I N E M I N E - F A S H I O N F O R E V E R Y D A Y

FIN BILD!



KOLLA IN MIN BLOGG FULL MED TÄVLINGAR OCH INSPIRATION FÖR JUST DIG! KOLLA HUR MAN GÖR SNYGGA LÄPPAR MED HJÄLP AV VATTEN!

Postat av: Sara

Ha en fin söndag :)

Postat av: Nina

http://nnnina.blogg.se/2012/may/den-som-kommenterar-mest-pa-min-blogg-3.html#comment

Postat av: Jessi Fox

Skulle uppskatta om du slutade spamma i min blogg. Alla invites om tävlingar och deltagande raderas. Men du kanske har missat den uppmaningen?

Postat av: FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Postat av: FEBBS

Allså, gud va söt du är! :)

Postat av: Nannaa

sv: jopp din då ? :D

Postat av: nina

SVAR; Ja (;<3

Postat av: Nannaa

sv: okejj låter najs ^^ Ska till skolan dd? :)

Postat av: Olivia Gustavsson

sv. nja sådär, min ponny åkte iväg igår.

Postat av: Hanna

Du tar alltid så fina bilder du! (: Vad använder du för kamera? :)

(Du kanske har skrivit det någon gång eller så med då har jag missat det)

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hoppas det blir många plommon på trädet i höst.

Postat av: Annika

Har du länge önskat att kunna blocka en IP adress, så att den inte kan besöka din blogg? Jag har skrivit ett inlägg om hur man gör det, och det funkar!



Direktlänk: http://blogofphoto.blogg.se/2012/may/blocka-en-ip-att-besoka-din-blogg-1.html#comment

Postat av: Elin & Vendela

härliga bilder!!

Postat av: Sara

Fin bild! :)

Allt bra?

Postat av: sandra

Så fint!

Postat av: wannipha

fint

Postat av: Ebba'h ♥

skit fin blogg, kolla gärna in min blogg, puss

xoxo ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -