Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Natur!


Postat av: mary

Jag kollade inte på hockeyn igår, hatar sport :)



men undrar en sak , skulle du vilja länka mig eller något? jag har knappt inga läsare. skulle vara jätte snällt :) Kram

Postat av: carro

har massa planer inför sommaren!! vhar du något? :D

Postat av: EMMAS!

fina bilder :D

Postat av: milenamalmros

vill ge dig beröm för superfina bilder :)

Postat av: Jcml

Fina bilder,o din blogg är awsome :D

Skulle vara jätte kul om du skulle vilja gå in på min och ge ett råd om vad jag ska göra i min videoblogg? :)

Postat av: Tjäna pengar enkelt

Behöver du pengar till en resa till usa kanske?

För att kunna shoppa över 10 000 inne på victoria secrets och forever 21?

Käka frukost inne på starbucks och bo på ett hotell i manhattan?

Allt det genom dina få besökare och inlägg?

WOOPS, om du inte har ork till att läsa alla vägar/tips jag skrivit om så kommer du verkligen sitta kvar i den hålan du sitter i just nu!

Lycka till! Ditt val!

Postat av: selma

Hej!

Vill du bli länkad i min blogg, gå då med i min tävling som avslutas på söndag!

Postat av: Zinja

svar: bara dans, men jag har gått i dom flesta sporter.

Postat av: neli

hoppas du får en bra söndag =)

Postat av: Peppe

Vilken cool blogg :D Designen är jättecool, hur har du lärt dig att göra sånt på designen?

Kolla gärna min blogg :D

Postat av: johanna

sv. ingenting faktiskt.. ska bara vara hemma och ta det lite lungt idag hade jag tänkt, dudå? :) ♥

Postat av: Linn

Fina bilder ! :)

Postat av: Emma - skönhetgalen!

naturen är så himla fin! Älskar när folk får med bra bilder på det :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra med dig idag då?

Postat av: Anonym

Kolla gärna in på vår blogg: http://fotobrudarnaaa.blogg.se

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

snygga bilder!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas din söndag blir kanon makaron! :D

Postat av: Anonym

Super fin blogg titta gärna min? :) <3



http://cccalinneh.blogg.se

http://cccalinneh.blogg.se

http://cccalinneh.blogg.se

Postat av: Maria

sv: jorå :)

Vad har du för intressen då, förutom foto? (:

Postat av: Carmela

Jag gillar också att fota naturen :D



Sv. Är inte så intresserad av hockey, så är lite osäker ;) Hehe. Allt bra?

Postat av: Annika

Fina bilder :)

Postat av: Elefantnytt

Håller med dig!

Postat av: K A J J A

SV: Ja, men de är väldigt goda och prisvärda! :)

Postat av: julia

sv: okej:)

Postat av: Jessica

Sv: haha, jo :)

Postat av: Amanda

Nu är veckans blogg utsedd hos mig,

och det är dags för en ny omgång! Var gärna med!

http://amkla.blogg.se

Puss & Kram

Postat av: Anonym

Hej!

allt bra?

Postat av: Alicia

Fin blogg! :)<3 Älskar ditt hår!!<3

Postat av: Jytte

Nej, det blev ingen Hockey för mig :) men du följer Hockey VM?

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

Det har du rätt i :)

Postat av: Susanna

sv: Okej ;) Vilka fina bilder förresten! :)

Postat av: Matilda [FOTO]

sv: enligt min vän blir man blötare om man springer i regnet än om man går ;)

Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

ja det gjorde jag !

Postat av: angeliqa

åh va fina bilder!

Kollade igenom din blogg snabbt, riktigt intressant.

Räkna med fler kommentarer, nu har du en ny läsare :)

Postat av: emmaws

svar; hehe okej, allt bra?:)

Postat av: Ida walther ♥

Hoppas du får Hoppas du får en trevlig dag! :)en trevlig dag! :)

Postat av: Ebba

Jättefn blogg! och jag älskar ditt hår!:)

Postat av: Jennifer

Fina bilder!

Postat av: ~ L I N N ~

Åka utomlands, sola, bada, festa, umgås med vänner, njuta av livet & jobba :) Själv då?

Postat av: ajla

Hej , vad görru ? :)

Postat av: M A J A <3

Hej!

Förlåt för sent svar, haft en bloggpaus ;)

Tack så mycket å detsamma<3 Vilken underbart fin header du har!

Hänt i veckan då?:)

Kram

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Veckans bloggtips är avgjort, en vinnare syns i menyn och en ny tävling är öppen! Lika enkla regler som vanligt!



Skriv att du är med!

För en garanterad länk - länka tävlingen.



Tävlingen hittar du här: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips-1.html#comment



Kram

Postat av: NEWPIC - alice

samma här! det bästa som finns! :D

Postat av: NEWPIC - alice

asså naturen ;)

Postat av: sussi

men åh vilka fina bilder..

hade ja varit så duktig hade ja oxå

älskat å fota :P

Postat av: Anonym

Postat av: NEWPIC - alice

sv: yesbox!

vad gör du då? :)

Postat av: 3mma

Fina bilder! :D

Postat av: Annika

SV: fira morsdag :)

Postat av: Freja

sv; Tack så mycket! och detsamma! :)

Postat av: NEWPIC - alice

ritar lite med ritplattan och svarar på kommentarer! :)

Postat av: Freja

sv; Inte så mycket! själv? :)

skulle du kanske vilja göra ett länkbyte? :)

Postat av: NEWPIC - alice

ja verkligendnno

Postat av: NEWPIC - alice

ja verkligen*

Postat av: NEWPIC - alice

har du varit utomlands?

Postat av: NEWPIC - alice

eller vill du åka utomlands?

Postat av: Amanda

Aa :D

Postat av: NEWPIC - alice

samma här! vart har du varit?

Postat av: NEWPIC - alice

många! det är aldrig fel med många vänner!

har du någon riktigt bästa vän?

Postat av: NEWPIC - alice

jag går samhällsprogrammet! dudå?

Postat av: NEWPIC - alice



har du några djur?

Postat av: NEWPIC - alice

ja jag mår utmärkt! hur mår du?

Postat av: NEWPIC - alice

haha, nej dom bor tillsammans, och jag hoppas att dom alltid komemr göra det! :)

är dina?

Postat av: NEWPIC - alice

ja jag också! jag älskar att åka utomlands!

vart har du varit?

Postat av: NEWPIC - alice

ja jag också! jag älskar att åka utomlands!

vart har du varit?

Postat av: NEWPIC - alice

ja jag älskar det! brukar göra det så fort jag får lite tid över, haha! gör du?

(designa)

Postat av: NEWPIC - alice

najs! jag har varit lite överallt i världen, orkar inte rabbla upp alla haha!

Postat av: NEWPIC - alice

ja! jag skulle inte vilja ha ett liv i väskor där man får flytta varannan vecka, haha!

Postat av: NEWPIC - alice

har du ätit skinka?

Postat av: NEWPIC - alice

najs! jag har också djur, en kanin, tre katter och två hästar! :)

Postat av: NEWPIC - alice

jag med!? vilket sammanträffande! ;)

Postat av: NEWPIC - alice

samma här, bästavänner behövs!

Postat av: NEWPIC - alice

härligt, jag vill resa jorden runt när jag slutat jobba! :)

Postat av: NEWPIC - alice

haha okej! det ska blir riktigt spännande tycker jag! :)

Postat av: NEWPIC - alice

jag också! djur är underbara!

Postat av: NEWPIC - alice

ja, se hela världen och så! :)

Postat av: NEWPIC - alice

ja, i tunisien! har du?

Postat av: NEWPIC - alice

eller hur! vi borde skapa ett samarbte!!

Postat av: NEWPIC - alice

a precis! ska du se på bb ikv?

Postat av: NEWPIC - alice

vilket är ditt favvo djur?

Postat av: NEWPIC - alice

ja, jag vill gärna ha en minigris! :D

Postat av: NEWPIC - alice

jag vill också börja nu!

och få min macdator som vi kommer att få!

Postat av: NEWPIC - alice

vad har du för dator?

Postat av: Anonym

jaha okej, har du hittat din skolavslutningsklänning än?

Postat av: Annika

SV: i alla fall i Finland är det morsdag nu :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: usch då! jag har min hp dator :)

Postat av: NEWPIC - alice

vi med! ska vi gå samma klass eller? ;))

Postat av: Annika

SV: jag tror morsdag är ett annat datum i Sverige :)

Postat av: NEWPIC - alice

najs! fick du den av skolan alltså?

Postat av: NEWPIC - alice

okej, mitt är nog katt, hund, häst tror jag! :)

Postat av: NEWPIC - alice

ligger teneriffa utanför europa ;O

Postat av: NEWPIC - alice

ja verkligen, att ha en ko är ju underbart!

Postat av: Anonym

okej , inget :)

gjort under helgen ? :)

Postat av: NEWPIC - alice

nehe okej, vad tråkigt ;( men du ka ju kika in på min blogg sen och kolla hur det gick! :D

Postat av: NEWPIC - alice

du gillar musik va? :)

Postat av: NEWPIC - alice

vad menar du med värdelös? :(

Postat av: NEWPIC - alice

sv; okej, hp är bra! :)

Postat av: NEWPIC - alice

ja det gör man väl? eller?

Postat av: NEWPIC - alice

gillar du rymdenmodet som är nu? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

intye så :( sj?

Postat av: NEWPIC - alice

på vilket sätt är den värdelös?

Postat av: NEWPIC - alice

okej, ja jag älskar musik, fast jag är inte så bra på att spela det på ngt instrument, är du`?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

skönt :D seg och ont i kroppen :(

Postat av: NEWPIC - alice

oj haha! skrev fel.. kanin skulle det ju vara!

Postat av: NEWPIC - alice

okej, nej jag vet inte riktigt!

Postat av: NEWPIC - alice

ja det vore ju bra! :)

Postat av: Anonym

ja fast jag tycker bättre om katter!

Postat av: Anonym

jag tycker väl inte att rymden är asnyggt med snyggt! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

men det kunde va värre :P

Postat av: Anonym

usch då! får du bluscreen och sånt?

Postat av: Anonym

vad konsstigt, jag som hade en

Postat av: NEWPIC - alice

okej, hp brukar ju iaf vara bra!

Postat av: Anonym

ja verkligen, och de behöver inte vara instängda i en bur!

Postat av: Anonym

haha jaha okej! vad roligt att du kan spela! :)

Postat av: NEWPIC - alice

usch då! men är det inte virus då isf?

Postat av: Anonym

jag tycker isf det är snyggare med typ rymden och så!

Postat av: NEWPIC - alice

ja, sen kan man ju ha dom hos sig på natten också!

Postat av: angeliqa

inga problem! :)

fotar du mycket?,

tycker själv att det är as kul att fota, men min moder tar min kamera haha :)

Postat av: angelia

åh va kul! :)

tycker det är härligt när man kan ha ett sådant brett intresse, att fota är ju inte att bara ta kort, utan att fånga detaljer på kortet som får de att sticka ut på ett otroligt vackert sätt!! :)

De enda jag vet, är att det är en canon, :)

Postat av: amanda

sv: ja jätte kul! :) tråkigt nog tar jag tag i plugget, slutspurten innan sommarlovet! skönt att ha det bakom sig sen! och tog självklart vara på solen under förmiddagen ! ikväll blir det jordgubbar med känsla av sommar! vad gör du själv? :)

Postat av: amanda

sv: prov och läxfritt lär rejält skönt ! hur gammal är du? :)

Postat av: michelle desmond

guuud va fin blogg du har!

Postat av: Mikaela

Tycker samma.. naturen är så tacksam att fota.. alltid sitt finaste uttryck..

Postat av: Jbphoto

kjempeflotte bilder! :-) Og skikkelig kul blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -