Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

mums!


Postat av: Alina

fin blogg!

Postat av: jasmine

sv: det kommer jag säkert att göra :)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

mums!

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Sv: Jo jag följer dig ;)

Postat av: Matilda

hur gammal ser jag ut att vara? svara på bloggen

direktlänk:

http://horzepowers.blogg.se/2012/may/gissa-alder.html#comment

Postat av: Annah

Gud va gott de såg ut!

Postat av: Canonflickans

Kan du göra slideshowen nu? :D

Postat av: Hanna

sv: jo, mer eller mindre proffs skulle jag kalla dig för i alla fall. ((:

Postat av: LIENE

Åh mums vad gott!

Postat av: four (louise)

gör du grattis design och header? :)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja okej!



Ifall du har tid så undrar jag ifall du skulle vilja hjälpa mig att uppdatera min blogg lite, nämligen att byta ut bilden i sidomenyn! Jag skickade bilden till dig i ett mail men kan skicka den igen om du vill? :)

Tack på förhand!

Postat av: Sofia

Gott!

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: ja :)

Postat av: Ellen / Picis.blogg.se

vart redigerar du dina bilder? :D

Postat av: emilia

varsegod! :)

åh, så synd :(

Postat av: Matilda

sv: 14?? :O ser jag så liten ut? xD

Du ser ut som typ 12 :)

Postat av: Matilda

Postat av: Matilda

sv: jaha :O oj förlåt (a)

Postat av: Hanna

Hur gör man sådär satt headern byter bilder ? (:

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Nu är mailet med bilden skickat igen! :)

Postat av: Matilda [FOTO]

det ser gott ut! jättefin design! :)

Postat av: Matilda [FOTO]

sv: tack så mycket! :)

Postat av: Kajsa

Tävla om VAFRITT MOBILSKAL, du behöver inte ha en iphone för att vara med finns andra skal också;D



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/may/vinn-valfritt-mobilskal-fran-wwwsupplyse.html

Postat av: Agnes Eriksson

Mumms. .)

Postat av: terese - fotoblogg

åh gud så gud!

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Ja! :D

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

gud så gott :D



kramis♥

Postat av: Carro

Gooott!

Postat av: linah

fin blogg<3

Postat av: sofie

sv: ser gott ut ! :)

har ju inte läst din blogg direkt men alltid roligt med mycket bilder. Lycka till nu!

Postat av: M_N Melinda

Mums, vilken vardagslyx :D

Postat av: sandra

Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -