Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Godmorgon


Postat av: Elin

Sv: Ska vara med kompisar, plugga, chilla, shoppa och fixa lite på en ny design till bloggen tänkte jag :) Du då? :)

Postat av: Johanna

god morgon!

Postat av: Johanna

nja, mysa runt med vänner och plugga tror jag :)

har du själv planerat in något roligt?

Postat av: Vilma

Sv: Nja... tar dagarna som dom kommer, har du når planerat då? :)

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Hoppas du får en bra torsdag :)

Postat av: Sara

hej, jättefin blogg, länkbyte? :)

Postat av: sanna

godmorgon !:)

vad ska du göra idag då?

Postat av: Lotta

Sv: Ne, tyvärr inte.. jag måste plugga hela helgen och det känns inte så himla roligt :/ Vad har du för planer denna helg?? =)

Postat av: Stina

var gärna med & tävla i min veckans blogg:)

direkt länk: http://ssttiinnaa.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html

kram(:

Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

sv; nejtack :)

Postat av: Petra

sv; Nej, faktiskt inte. Ska till Sundsvall på söndag annars så är det inget speciellt. Vad ska du göra? :)

Postat av: viki

godmorgon godmorgon :)

Postat av: ericap

Godmorgon! :D

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Godmorgon sötis!!



- hihi ja du kan låna vilka bilder du vill som jag tagit om du länkar :D

Postat av: Fanny♥

Hej!

hur mår du?

kraaam!<3

Postat av: Lisa

söt bild:D

Postat av: Daniela Jozic

har veckans blogg just nu, anmäl dig gärna! :)

Postat av: ebba

önskar dig en toppen torsdag :)

Postat av: wilma

Ha en bra dag fortsätt att kolla och kommentera min blogg som du gjorde massa förut :)

Postat av: Elin Eriksson

Hej alla fina! Jag skulle uppskatta så otroligt mycket om ni ville nominera mig till Blog Award 2012! Detta är en dröm jag har just nu och jag behöver lite hjälp från er för att kunna uppfylla den! Det tar bara en minut att fylla i och skicka in. Och till er som hjälper mig med detta så ger jag en bloglänkning i min blogg! Tack i förhand!



http://onlybeautiful.blogg.se/2012/may/dags-att-nominera-till-blog-awards-2012.html

Postat av: Hanna - Foto . inredning . barn

Hej!

Har påbärjat en liten fotoutmaning, kanske något att haka på?! :)



Ha en fin dag

http://hdahlberg.blogg.se/2012/may/photo-a-day-challenge-2.html

Postat av: Anonym

allt bra?

Postat av: Lilith

Väldigt fina bilder! Checka min blogg!:) skulle vara gulligt!

Postat av: ANNA-SARA

sv; lite sent svar, men tack desamma sötnos! :)

Postat av: NICOLE

SV; okej gud så kul! har också tränat det. nu dansar jag :)

Postat av: Virre

Sv: Du var sjuk.. :P

Planer för idag? :)

Postat av: Anna

sv: Det ska jag! Idag har jag vaknat, ätit och nu sitter jag vid tvn. Men det regnar ute, så det finns inte så mycket annat att göra! Själv då? Kram :)

Postat av: Ellinore

Ska nog vara med kompisar o så för de mesta,själv då :D?

Postat av: Kristina<3

Hej sötnos! Lust att kika in på min blogg och lämna en söt kommenter? Pusshej!:*<3

Postat av: terese - fotoblogg

awe vad gullig bild!

Postat av: saron

http://ssaronzekariyas.devote.se/ frågesund så fråga på!

Postat av: bella

Hej! jag mailade dig och frågade om design men bloggen funkade inte så här får du den: http://mynewlifeintheunitedkingdom.blogg.se

Postat av: Emelie

Sv: Okej! :)

Har nästan nyss kommit hem från stan. Ska ta mig en dusch och sätta mig och blogga lite! :)

Planer för dagen? :)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Jodå, det är bra här med! Vad ska du göra idag? :)

Postat av: Anonym

Hej är allt bra:)?

Postat av: KORNELIA

Harnästan precis lämnat av några kompisar som sovit över.. Ska strax käka pizza sen vet jag inte :( själv då? :D

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

söt bild ;)

sv; jag ska festa, du? :)

Postat av: Sherin

Hej, hur har din vecka varit? Kolla gärna in min blogg, skulle vara kul! :) Kram

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. bra :D

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: härligt, samma här :)



händer?

kram!

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: okej :)

Postat av: Anonym

Jag har precis kommit ut med min sjukdom på bloggen, läs här -> http://frejakumlin.se/2012/may/min-sjukdom-1.html

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Jag ska dansa en timme, annars inget. :)



Har du några planer inför långhelgen? :)

Postat av: Josefine

Sv: Jag har fotograferat och ikväll så ska jag sitta bänkad framför ishockeyn :D

Du då?

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Samma här, och köpa skolavslutningskläder och så. :)

Postat av: carolina

sv: hehe har inte hunnit att göra så mycket idag, har mest tagit de lugnt och städar ;d vad har du själv hittat på med idag?

Postat av: Aida

Sv; Aa, hahah, ioförsig ;)

Postat av: emelie

Hejsan! En lite fråga bara...

I vilken program gör du dina bilder? :)

Postat av: Ida

Om du inte har ledigt så får du ha det bra iaf!♥



p.s glöm inte att fråga ngt i min frågestund! :)

Och kom ihåg att du blir länkad ifall du frågar minst 10 frågor! ♥ Jag svarar på alla frågor ikväll, 17/5 :)

http://idahtt.blogg.se/2012/may/fragestund.html

Postat av: juliaa

Har ridit och ska iväg till en kompis:) sj?

Postat av: EMILIA SAMUELSSON

hoppas du har haft en bra dag!

ska vi göra ett bloglovinbyte? ♥

Postat av: JENNY NILSSON

frän blogg!

Postat av: Elin :)

hej du! Jag undrar hur man gör för att få en bild på youtube klippet? <3 i inlägget och inte bara en adress? <3

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: Okej, jag svarar på kommentarer :D

kram

Postat av: M A D D Y Z - F O T O B L O G G

Jättesöt bild!

Ha en finfin kväll!

Postat av: emmaws

svar; okej, haft en bra dag? :)

Postat av: JULIA

Tittade in för att önska dej en trevlig kväll!

Postat av: RebeccaPersson

sv. okejokej nej inte jag heller, ska ta det lungt bara :D

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: tack detsamma! :d



allt bra??

Postat av: Anonym

Har frågestund på mon blogg! Fråga gärna en eller flera frågor!:D

Postat av: jenniefer

SV: njae. imorn ska jag iväg till mina föräldrar kanske och sen kanske även träffa en vän, men annars har ja inge planerat, sjdå?:)

Postat av: sandra

Ingen fara alls :)

Postat av: emmaws

svra; hehe okej, aallt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -