Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

flowers


Postat av: Moa

Sv; Nej inget speciellt här heller.. Vad händer idag..?



Kraaam

Postat av: Moa

Sv; Nej inte jag heller.. :)

Postat av: Isa

fina bilder:)



Sv: var ute med hundarna i skogen nyss vad gör du?:)

Postat av: Lisa

Vad fina bilder:D

Postat av: Annika

Fina bilder :)

Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Svar: Ja, själv då?:)

Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

Önskar dig en underbar söndag :D

Planer för dagen?



MVH Amanda

Postat av: sofie

hej! Vilka bra bilder du tar.. :) Använder du digitalkamera, systemkamera eller mobilen när du fotar? ;)

Ha det bra!

Postat av: sofie

Oj, jag tror att jag glömde skriva min blogg, du kan ju liksom inte svara om jag inte skriver min bloggadress. /Sofie

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

I morgon dras vinnaren av Lykka-tävlingen och inte många är med och tävlar. Det enda du behöver gör är att blogga om din favoritprodukt bland alla smarta köksredskap dom har, och sedan lämna en liten kort motivering till varför just DU ska vinna. Med så få deltagare är det stor chans att du blir den lyckliga vinnaren av 400 kronor presentkort hos www.lykka.se :) Kika in och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-presentkort-hos-lykkase.html

Postat av: Annika

SV: tack :D

Postat av: LIENE

fina bilder:)

Postat av: Sigi

Sööt + fiin blogg ! Undra om du kan fixa en bloggdesign till mig ? :P PUSS <3

Postat av: Felicia

sv: Kul att vara med :)

Min dag har varit superbra! Din då? :)

Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

SV; Jag ska vara i stallet med min ponny hela dagen :D Rider du?



MVH Amanda

Postat av: emma

"hej ibland behöver man koppla bort en stund, kanske på ett hotell, kanske du ska någonstans i sommar och vill bo på ett fint hotell med några vänner? Det är jätte många som har tackat mig för att jag tipsat om denna tävling, var med här och tävla http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112



Fin blogg du hade, allt bra? :)

/Emma - williams mamma

http://nattstad.se/Emmahjorth

Postat av: Elin

Sv: Ja, jag kanske gjorde något fel.. vet inte. Ha en bra dag :)

Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

SV; Jaha, vadårå?



MVH Amanda

Postat av: Felicia

sv: Okej, vad bra :)

Postat av: terese - fotoblogg

jättefina bilder!

Postat av: sofie

sv: Jag äger ingen kamera ännu, men pappa använder aldrig sin kamera, så jag får låna den. Och det är en digitalkamera, får önksa mig en egen till jul :)

Postat av: PandaTopLove~

Jätte fina blommor, lägger du ner mycke tid på bloggen?



Sv. Idag har jag inte gjort mycke alls, ska iväg senare idag. Själv då?

Postat av: Elin

sv:

Hej tack min dag var bra ;)

kram

Postat av: ♡ ♥ maliinpalins.blogg.se

jätte fina bilder :D

Postat av: Nannaa

sv: åååh vad lyx de skulle jag också vilja vara ^^

Postat av: angeliqa

skit fina bilder, ännu en gång så imponeras jag utav att du kan knäppa så otroligt fina bilder!

ha en as bra dag :)

Postat av: Kajsa

Ha en bra dag.

Postat av: Aoi Tori

Gah, Varför ska det förbjudna alltid vara så lockande?

Hjälp mig!! Snälla? :O



Kram

AOI TORI

Postat av: femtondemars - poledance mamma

Halloj fina! :)

Nu är det dax igen för Sveriges enklaste veckans blogg tävling så va gärna med och tävla!

http://sense.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg.html

(förlåt om du inte gillar sånna kommentarer <3)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: ja än så länge har dagen bara varit bra XD dindå?

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Har jag nämnt hur fina bilder du tar? Har jag? Okej, men jag kan göra det igen bara för att. SÅ SJUKT FINA BILDER :D

Postat av: martina

VINN SNYGG ÖGONBRYNSPIERCING!

http://martinaolsson.myshowroom.se/15468/tavling-vinn-ogonbrynspiercing/

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Bloglovin byte?

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Postat av: Andrea

Fin blogg,

Postat av: ebba

länktävling på bloggen nu , kika in och delta du med ? :)

Postat av: Andrea

SV Ojsan! det fuckar upp sig ibland och då blir det antingen fler eller ingen -_-

Vill du kanske göra ett bloglovin byte?

Postat av: yasmine modell mamma och fru

ska kika på de

allt bra idag? kraam

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: ja man kan ju alltid hoppas på vinst :) Min dag har varit super, hittills! Ska snart till stallet och så :) Själv?

Postat av: Elin ♪♫

Fina bilder och söt blogg btw! ♥



Kraam!

Postat av: SofieE

en fråga: hur får du så många kommentarer ? :) kraaam , gillar din blogg starkt!

Postat av: Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en kanon dag! :)



http://nathalietegelstam.blogg.se/

Postat av: Annika

SV: jepp :)

Postat av: jennifer

jag tror jag ska hänga med kompisar, rida osv:)

Postat av: Beatrice

Den har vart bra sj dÅ? :)kram

Postat av: Isabelle

Jättefina bilder!

Postat av: Edith

Jättefin blogg ♥ ^^

Hoppas du får en rolig Söndag! :)

Postat av: SofieE

du är ju med på blogg.se mest aktiva listan hur blir du det? vore grymt att bli det liksom! :D

Postat av: Marina

Sv : Ja min dag har la vart bra, din då ?

Postat av: Klara

Sv:Skola och fotbollsträning, själv då?:)

Postat av: SofieE

en till fråga, hiih, men du skulle inte vilja köra länkbyte med mig? jag har ju inte lika stor blogg som dej , vilket jag aldrig kommer få.. men vore grymt tycker jag!

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

grymma bilder tjejen :D

kramis♥

Postat av: Wilma :)

Sv: Japp, har du? :)

Postat av: Anonym

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/20-maj-2012-veckansblogg.html#comment

Postat av: Hanna

sv: okej :)

har ingen system kamera :( jag fotar med min gamla mobil, som är en kamera mobil , Cyber-Shoot , :)

Postat av: Julia

bara bra, hur har din varit då? :)

Postat av: Ellen

Sv; Min dag har varit jätte bra din då? :)

Postat av: tuuva

gå gärna med i veckans blogg hos mej!:D kramisar

Postat av: Katja

Snygg blogg! Har frågestund, fråga gärna nåt:) http://katjastenlund.blogg.se/2012/may/fragestund.html

Postat av: amanda

vilken hel mysig blogg! :)

haft en bra lång helg? :D

Postat av: Ebba | photography

Så himla fina bilder, speciellt den andra :D



kram

Postat av: Edith

Underbara, fina bilder! ♥ ^^

Sv: Imorgon ska jag vara i skolan, jippi...

Sedan så vet jag inte vad jag kommer göra, själv?? :)

Postat av: Lorena

fint!

Postat av: Sara

Jätte fina bilder! :D

Postat av: Victorias fotovärld

Fina bilder!

Postat av: Ella

Sjukt fina foton :) Allt bra?

Postat av: hemliiig ;*

riktigt snygga bilder bästis! ♥

Postat av: M A D D Y Z - F O T O B L O G G

Jättefina bilder!

Postat av: Filippa

Hej! Otroligt fina bilder, längtar tills jag köper en systemkamera, alltid fint att kolla på liksom! Men ja, egentligen var de inte därför jag kommenterade, alltså att säga "jag längtar tills jag köper en systemkamera," utan de var för att fråga en sak.



Jo, jag undrar hur man får egen rubrik? Eller, har sett de u din designkurs, dock fattar jag inte (beror inte på att du förklarat dåligt, för de har du inte, de beror på att min hjärna inte vill samarbete med min vilja) ja. Så därför undrar jag om du skulle kunna sätta in en egen rubrik på min blogg? Gratis i så fall, då jag inte har någon möjlig het till att betala. Är du intresserad utav att hjälpa mig? Mejla mig på min mejl adress, den jag har angivit ovan. Puss o kram!

Postat av: Lovisa

Jättefina bilder! :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -