Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vitare tänder? Ja tack!

Har alltid velat ha blekare tänder, funderat på tandblekning och så vidare. Så jag började surfa runt här om dagen och hittade Brilliantsmile. Jag har hört mycket bra om dem och massa folk som gillar dem, så ja, då tänkte jag att varför inte tipsa om det till er också? :)

Jag menar tandkräm som bleker, och munskölj som gör detsamma, jatack! :D
Detta hittas förörvigt på http://Brilliantsmile.se

Munskölj

Postat av: Josse

Svar: Nej, faktiskt inte! :)

Postat av: Felicia-FIEM

Näpp de har ja inte ;)

Postat av: natalie

Tack men jag vill inte ha bredare bilder.

Postat av: fanny

jadå:)

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: nää har inte ens sätt big brother =)

Postat av: kajsa

sv: allt är bara bra med mig, hur är det med dig då? :D

Postat av: aagnes

så beroende är jag inte så jag har 24/7, haha, själv? :p

Postat av: madeleine. s

om jag är intresserad? klart man är det. Jag har varit på den där listan ett tag men sen försvann jag :)

Postat av: Esmeralda<3

sv: jag vet redan hur man gör för att komma dit! har varit på aktiva listan i ca 2 veckor fram till igår då jag halkade ner...

Postat av: Alexandra

SV: jaa, de skulle ju vara kul! :)

Postat av: Lindassphoto - fotoblogg

Sv: ja de skulle jag jätte gärna veta! :)

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

dom bleker bara tänderna om man har gula tänder oftast av att man druckit mkt kaffe/rökt! :)

Postat av: Anastasia

Svar; Skola & plugg & en massa skratt med kompisar antar jag :) Själv?

Postat av: Anonym

Ja men självklart ,berätta :D

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Klart jag är intresserad :)

Postat av: Anonym

sv: har ingen aning, skulle ju va sjukt kul att hamna där! ha du något tips?:)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

nej för är redan där ;D

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;bra, 2 vinnare kanske :)

(förlåt för sent svar)

Postat av: We Are Odd

Sv; ja det är vi! Hur gör man?! :DD

Postat av: Catta

Sv: Ja! Jätte jätte gärna! Skulle vara enormt tacksam för några tips! :)

Postat av: Nicole Kronqvist

sv: Ja det är klart att jag är intresserad av det! :)

Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

så klart att jag är intresserad av det! :D

Postat av: Lina

Sv; Jo ,det är alltid roligt och veta det ,)

Postat av: Wysteriia

Svar: Nej jag har wordpress så det intresserar mig inte så mycket ;)

Postat av: ebba- en blogg om allt!

sv; klart att jag är intresserad , vem vill inte hamna där? :D

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ja vfr inte? :p



har testat deras tandkrämer funkar fan inte haaha :p

Postat av: Anonym

Ja, det är jag absolut!! :)

Postat av: keamy

sv: Hejhej! Jag förstår inte riktigt vad du menar... Ursäkta, jag är jätteflumig i huvudet idag :o Blogg.se's mest aktiva, så långt är jag med :) Förklara :D

Postat av: Daniella

Oki kan du skicka den på min mail så jag får se hur den ser ut?:)

Postat av: emma

sv. man är aktiv och svarar på kommentarer och kommenterar och får på så sätt massvis med kommentarer tillbaka?

Postat av: Birta

sv; ja visst :D

kram !

Postat av: julia

sv: att vara aktiv, blogga mkt och kommentera andras bloggar:)

Postat av: Emilia - 16 år och snart mamma.

Sv; Ja, det är jag! :D

Postat av: ebba<33

ja det är jag ;)<3

Postat av: ava miranda

sv: jag vet inte men du måste vara riktigt aktiv med bloggen, skriva inlägg som intresserar folk så att du kan dra till dig fler läsare! :> Jag tror att det är så :P

Postat av: Anonym

sv: Hm.. en bakgrund på hela bloggen asså. Kan se om jag hittar en blogg som exempel :p

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- jag har varit där, så jag vet redan hur man kommer dit :)

Postat av: Elsa

Postat av: anna

ja visst vadårå?

Postat av: Elsa

Sv: Hej, ja det är jag :)

Postat av: ♥felicia♥

Sv: japp de är jag väldigt intresserad av:) Du får gärna berätta:)

Postat av: mimmi

Måste ha svar på frågan snabbt!!

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/march/dagens-fraga.html#comment

Postat av: AMANDA

sv: hejsan, absolut, vadå då? :)

Postat av: Anonym

Hej sötnos!

Dagens blogg är nu ute på bloggen, blev det inte du får du gärna vara med igen! :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: becka

Sv. sure, hur? :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Ja det är jag såklart :D

Postat av: Mathilda

Vem vill inte hamna på den haha! :D allt bra med dig? Kramis

Postat av: frida berg

Sv: yes hur gör man då? :)

Postat av: Mia

haha jag har redan varit med på mest aktiva-listan massa gånger :D Var där som mest under 2007-2008 :D

Postat av: Fanny & Filippa

Sv.Ja tack,vi vill jätte gärna hamna där ;)

Postat av: Ronja

Sv: förstod inte vad du mena

Postat av: Marie

Sv; hihi tack flisan! :D

Postat av: Emelie- Modell med tre egna företag

Ja verkligen, hur gör jag det?

Postat av: Matilda Tilly (:

Att vara på mest aktiva listan är inget som jag prioriterar, jag vet dessutom hur det går till och helt ärligt så tror jag inte att jag hade orkat sitta och kommentera runt på bloggar för att få svar och allt sådant. Jag är alldeles för lat :O

Postat av: ellen

SV: Alltså vad menar du?, om jag är intresserad av att hamna på blogg.se:s mest aktiva eller om du undrade hur man slipper dit?? ;P /Ellen

Postat av: SIFORA

svar: menar du verkligen det att jag ska hamna där?! vilken ära. det är klart jag vill, kontakta mig snarast puss sötis!

Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: aldrig tänkt tanken faktiskt.. haha :)



Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: juliaandersson

Sv: Ja det är jag! :D

Postat av: Jessica

Helt ok här, hur är det med dig då ? :)

Postat av: Sofia

jag har tandkräm fårn dem :)

Postat av: Julia

Va söt du är! :)

Postat av: Tillan

Sv: ja det är jag, hurså?:)

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jadå, sj? :)

Postat av: Ida

Sv; Ja, såklart jag vill komma på blogg.se's mest aktiva! Hur!?! :D

Postat av: Johannaaaa♥

- KLART jag är!

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Sure thing!

Postat av: Ida's ♡

Sv: Visst, hur då? :)

Har den tandkrämern, men vet inte riktigt om det funkar..

Postat av: refkis

jaa berätta! hur?

Postat av: Anonym

sv: JA! TIPS :D

Postat av: Betty Bones

svar: ..va?

Postat av: ʝEϟϟIC▲ // foto&vardag

sv; Tack så jättemycket!

Postat av: Charlie

Kanske vad tänkte du på?

Postat av: Anne

Ja, det är jag:D Kramar

Postat av: Felicia

sv: jag fattar inte hur man minskar valite :(

Postat av: evelina

sv: Heeej, joorå. lite intresserad är jag av att hamna på blogg.se mest aktiva :))

Postat av: Victoria

Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: absolut? :)

Postat av: Victoria

Hej, Nej jag brukar inte alls kolla på de...

Postat av: Alexandra i friendship

Sv: Ja hur? :)

Postat av: Linda

Hejsan :)



Förstod nt din fråga så bra :P

Menar du om jag vill hamna där eller hur man gör?

Kram :)

Postat av: frida nyburg

Såklart jag är intresserad av det:)



kram Frida

Postat av: kerstin

ja det är jag hur?

Postat av: jennie

Jag vet inte hur man hamnar på den aktiva listan.

vet du? :D

Postat av: cajsa och beda

om du vill komma på aktiva listan är det bra att kommentera mkt och göra många inlägg;)

Postat av: Erika

Bloglovin byte? :)

Postat av: Mona Absi

jaa jag är jätte intresserad av att veta hur man kommer på blogg.se's mest aktiva?

Postat av: therese ohlin ek

sv: såklart jag är :D, Eller vad mena du ? ;)

Postat av: anna

de vore la roligt men ja känner att ja bloggar inte för att komma på listan utan de är för min skull sedan att man får kommentarer är ju roligt om du förstår

Postat av: Elin

Sv: Ja, det är jag =)

Postat av: Lina | fotoblogg ♥

sv; Tack för erbjudandet, men nej tack (:

Postat av: ELLENJ

sv; ja hur gör man? :D

Postat av: Beda o Cajsa

Coolt! :D

Postat av: Linn

Sv ; Självklart ! Vem är inte ? ;) <3 Hurså ?? :) <3

Postat av: celine

Ah det skulle jag vara intresserad av! :Dberätta gärna! Puss!

Postat av: Jjesoo

Sv: hej , jag skulle gärna vilja veta hur man får sin blogg på "mest aktiva " på blogg.se :)

Tack på förhand !:)

Postat av: Julia Hill

sv: Ja, det skulle jag vilja veta, tänkte du göra ett inlägg om det eller något? :D

Postat av: Moa Mildén

Aha.. Ja det har jag :D

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Du frågade om du skulle hjälpa mig med en grej på min design. haha

Postat av: Bella

Sv; Javisst är jag intresserad av det! Hurså ? :)

Postat av: Anna <3

Svar: Ja, självklart är jag det! :) <3

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Ja det är jag haha :)

Postat av: Katie Rebekah - bloggare för Varenda unge - UNICEF -

Hej Felicia.

Gå in på själva blogg.se så finner du dem i en "spalt" till höger på sidan.

Ha det gott <3

Kramar, Katie Rebekah

Postat av: Simone

Ja,det är jag väl :)

Postat av: Katie Rebekah - bloggare för Varenda unge - UNICEF -

Nu är jag snurrig! Läste att du undrade hur man "fann till vem som var mest aktiv!" xD haha! Klart man är intresserad av att hamna bland de mest aktiva/lästa =)



Kram, Katie Rebekah

Postat av: danaaa'

jag har skickat mejl till dig ang bloggdesignen ;)

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Japp, allt är bra =) Hur är det själv?

Postat av: Anonym

SVAR; hej ja gud ja, jag är väldigt intresserad! :D

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; aa =)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Nepp ;)

Postat av: Nathalie

Sv; Imorgon har jag skola i tre timmar och ska jag vara med bästavän. :)

Längtar du till helgen?

kram

Postat av: olivia alm

sv: Visst, hur? :)

Postat av: moufieeh

sv; haha nej :P

kram

Postat av: Tova

Sv. Jo visst.. Hur? ;)

Postat av: Bunny

Såklart jag är intresserad, hur gör man? =)

Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det är jag verkligen! Jag har varit på den listan tre gånger men jag har ingen aning om varför jag hamnade där :S Kram :)

Postat av: cajsa och beda

ja allt är toppen! Bra tips!

Postat av: emelie

Svar: Ja vi skulle gärna vilja veta hur man kommer med på blogg.se's mest aktiva! :)

Postat av: corny

sv: ja tack, vem vill inte hamna där liksom ;)

Postat av: Moa Mildén

Är gärna intresserad :D

Postat av: Karin

Visst, berätta gärna.

Postat av: Sofia

Sv; Prov i morgon och sedan ladda om för fler prov i nästa vecka.. Inte så glad för det. Men förutom det en rätt okej vecka verkar det bli :) Själv då?



Tänkte faktiskt senast på det i dag, det där med vitare tänder! ;)

Postat av: ava miranda

Snälla läs mitt senaste inlägg och dela videon som jag har lagt på bloggen! Inget barn i hela världen förtjänar detta. Annars skriv ett inlägg om detta.

Kram

Postat av: Angelica Leptin

Måste börja med att säga att din blogg är jätte söt. Nu när jag sagt de så tänkte jag tipsa dig om ett annat tandblekningsföretag vid namn stellawhite.se, jag har prövat produkter hos både Brilliantsmile.se och Stellawhite.se. Stellawhite.se vann tyckte deras visade ett tydligt resultat och var inget man behövde använda varje dag. Hoppas du blir nöjd vilket som, kolla gärna in min blogg iallafall.

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Nice!

SVAR: Ja, berätta du ;)

Postat av: mwiklund - fotoblogg

Sv: du menar väl vitare tänder? ;)



Finns ju massa tandblekningar! Jag kan iaf tipsa om simplesmile som jag använder, eller blueillume som är en blekningstandborste ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -