Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

There's a flower in my hair.

sv; nice! :D
vad är din resumé av veckan som varit då? :)
glöm inte delta i "helgens sweetie". Har cirka 1000 unika, och vem tackar nej till det? :)
Räcker med att skriva: Jag är med.
http://fotokobran.se/2012/march/div-style-font-size40px-font-familyhob.html#comment
och har du redan tävlat så; Lycka till! :)


Postat av: sara

En vit/modern snygg design:) <3

Postat av: Josefine Klashed

sv: Jaadå, det har den! Själv då ? :)

Postat av: Alva

sv: Precis! :D

Den har varit väldigt "slapp" om jag får säga det själv ;P hur har din varit då? :)

Postat av: Nathalie Nyrén

Fina bilder :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

Så grymt coola bilder!

Postat av: Ulrika

Nu är veckans blogg avgjord, kika in om det blev du, om inte så anmäl dig jätte gärna igen!

Ha en fortsatt bra måndagskväll!

Kram/Ulrika

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

fina bilder!

sv; det är bra :D

Postat av: Anonym

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vecka-10.html :D

(Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Tackar :3 Var grymt trött på den gamla ^^

Postat av: felicia

de är bra :) skulle du kunna fixa så att min bakgrund blev en bild istället för många små? om du kan utan att det blir pixligt. Så får du en länk :)

Postat av: danaaa'

hur ska vi göra ang bloggdesignen? ska jag skicka mejl hur jag vill ha den eller? :)

Postat av: frida nyburg

jo tack allt är bra med mig med:)



Gjort idag då?



kram Frida

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, hehe förlåt! men om du trycker på f5 kanske du ser min nya header och design. allt är redan fixat ;^^

Postat av: Sarah

Jag tycker 2 st vinnare :)

Postat av: Foto av Julia Billing

Svar: Härligt! Det är bra med mig :)

Postat av: Sarah

sv; jo den har varit bra, har chillat hela helgen ;)

Postat av: Anonym

Gud så vackra bilder!

Postat av: Johanna

Gud vad du är duktig på fota! :o

Postat av: Johanna

Sv: Hihi :) Jodå allt är bra med mig, bara stressigt in för prov och så. Tycker jag pluggar tillräckligt men ändå xD Hur är de med dig? :)

Postat av: Mimmi

vinn länkning på 700-1000 besökare

och shoutout till bloggen för ca 1000 följare på twitter.

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/march/bli-vecka-10s-blogg-5-vinnare.html#comment

Postat av: Felicia

SV: jodå det är bara bra, hur är det själv? :)

Postat av: Sarah

sv; jo tack allt är bara bra, lite jobbigt med måndag och hela veckan kvar men :)

Postat av: Coco

Sv: Varsågod! :) Jo allt är bra! Hur är det med dig då?

Postat av: Sara

Ja, med mig är det toppen idag! :)

Postat av: ALICE

sv; ja det är bra här med :)

Postat av: Foto av Julia Billing

Svar: Jag hittar inte på speciellt mycket, du då? :)

Postat av: Jossan

Härligt! Jo tack det är bara bra :D Coola bilder! :D

Postat av: sara

Typ som denna- http://youknowiidaa.blogg.se/



Och så vill ha ta typ som din header :D Kram <3

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Haha nej! Eller vad pratar du om? ;) Vi kanske inte pratar om samma sak .. :D

Postat av: Ackelina ★

Sv; Jo jag mår bra :d själv?

Postat av: LIENE

sv: Yes, det är toppen med mig! Med dig då?

Postat av: anna

sv: Jo den har varit jättebra! Hur har din varit?



Skulle absolut ha skrivit in din blogg där också. Men det är till en tävling. Annars hade din absolut varit med ;)

Postat av: Caroline

ahaa okejjjj

Postat av: Nayomi

Sv: haha ja nu är det bra när man kommit hem från jobbet ;D hur har din dag varit då? gjort nå kul?

Postat av: alva

sv: men gud hur då? :D jätte snygg ju! :) vilka armband tycker du e snyggast? :D

Postat av: Bettan

Sv; Varse, vilket Photoshop? :) Kram

Postat av: Matilda ♥

jadå, det är toppen! :) förutom att skolan började igen idag efter en veckas lov :(



Själv då? :)

Postat av: danaaa'

sv; okej jag mailar dig imon eller på onsdag ;)

Postat av: Malvina

Sv: Jag tycker två, vad har du gjort idag ? :)

KraM!

Postat av: Anne

Vad härligt:) Jo jag mår toppen tack:) Kramar

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Jadå :)

Postat av: Victoria

sv: ja, det är bara bra här med :)

Postat av: L I N D A

SVAR; samma.. :)

Postat av: Tova

Sv; Jadå det är bara bra med mig :) dudå?

Postat av: anna

fina bilder:)

Postat av: sandra

snygg blogg:).



Kan du hjälpa mig?

Jag vill ha headern som dig då menar jag många bilder.

Kan du inte hjälpa mig?

Postat av: Annika

Fina bilder :)

Postat av: anna

härligt jo samma här :)



åhh snygga bilder va har du för kamera :)?

Postat av: Annika

SV: allt är bara bra här :)

Postat av: anna

ja själv då?:)

Postat av: mathilda

jo de e bara bra! Bloglovin byte?

Postat av: sara

SV-nahe okej :)

men något liknande ?:)<3

Postat av: sara

SV-nahe okej :)

men något liknande ?:)<3

Postat av: Amanda Holmer

Sv: Np! ;)

Jora, hur är de själv? :)

Postat av: Anonym

Jo det är toppen hur är det själv?

Postat av: Josefine Fransson

snygg blogg du ha bruden!:)

Postat av: Josefine Fransson

så lite så sötnos!:)

-Jodå det är bra, hur är det själv då?:D

kram

Postat av: Anonym

inte direkt som dig bara att man kan bläddra många bilderoch alltdetdär:)

Postat av: Mickis

sv: tack:).

Det är bra:). Jättefina bilder!:)

Postat av: E M M E L L Y

sv: haha vad? =)

Postat av: Bettan

sv; Samma, rediskerar också i photoshop cs5 men jag e inte så bra ;)

Postat av: ebba :)

det är bra med mig sj ?

Postat av: Anne

Aha okej:) Nja inte direkt, det blir väl att vara med kompisar och kanske köra skoter:) Sjd? Kramar

Postat av: linda - en vimsig mamma

allt är toppen bra här =) med dig då?kram

Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; jadå, själv? :)

(svara inte i tävlingsinlägget)

Postat av: L I N D A

SVAR; nae inte riktigt, har bara studiedag imon inget annat planerat än skola efter det :) själv?

Postat av: Molly

Fin blogg! :D

väldigt fina bilder du tar! :D avis

Postat av: hanna

härligt, samma här :)

Postat av: Nathalie Nyrén

Ja med mig är det bra, hur är det själv? :D

Postat av: kim

Veckans blogg är uppe nu, kolla om de blev du som vann, startat en ny veckans blogg som avslutas på söndag, anmäl dig vetja! www.nattstad.se/jasminssyster

Postat av: linda - en vimsig mamma

oj holen666 är ett namn jag användt sedan jag var 11 år =) Holen är mitt smeknamn pga mitt efternamn =) och 666 är en siffer kobination på min häst som just då var 6 år och fyllde 6/6 =) kram

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Fina bilder! :)

SVAR: Okej, men kan du göra en liknande header som jag har nu, så man liksom har kvar bakgrunden..? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -