Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Studio-bild!

Idag fotades det en massa bilder i studion, fast fler kommer sen! :)

Postat av: Ronja

Coolt. Har du en studio?

Postat av: alva

sv: ja absolut! hur alltså hur kan man bli med där! alltså självklart måste man ha mycket läsare och då! men jag är intresserad och få vet osv ;)

Postat av: alva

sv: din header är ju sjukt snygg! <3333333333

Postat av: Marika

Nu har jag gjort om min blogg till en inspirationssida mer än en blogg. Kommer visas en massa underbara foton men inte så mycket babbel om mig, men självklart kommer det komma upp något ibland! :)

Postat av: Mickis

Jättefin bild!:).

Det är bra med mig. Du då?:)

Postat av: Nayomi

toppen! ^^ Har precis boka biobiljetter yeay så det blir film mys ikv :) var fotades ni?

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Tack, saknar henne så extremt mycke! :'(

Postat av: jennifer

super fin blogg:D



kolla gärna in min blogg!:)

Postat av: Emma Lannebrink

sv: Förlåt för ett segt svar, har inte mått så bra om man säger så..



Tack, jag är frisk nu men är fortfarande as förkyld haha :(

kram!

Postat av: Linda

Min resumé av veckan är totalt kolugn! haha^^

Hur har din vecka varit?

Postat av: Miss Sunshine

Fint!



Sv; Allt är bra, själv då? :)

Postat av: Frida - släpper en bok

SV: Jo det är bra, hur äre själv då? :)

kram!

Postat av: isabella

du, är du sugen på att göra en bloggdesign för lite länkning? (:

Postat av: Tova

Sv: Nej jag följer inte BB xd

Postat av: Frida Måhl

Va ska du ha för brillor i sommar? :) Jag köpte nya i förrgår :)

http://drheas.blogg.se/2012/march/ray-ban-wayfarer.html#comment

Vad tycker du om dom? :)

Postat av: Victoria

Trevlig helg sötis ! :D



Ska du hitta på för kul då ? kram :)

Postat av: Maria - Bloggdesigner

Snygg design du har!

Postat av: linda - en vimsig mamma

vilken fin bild!! jo tack de är bra här , händer idag då?kram

Postat av: Astrid.

Kika in på den nya webshopen som specifierar sig på smycken och vård till fingrar och händer http://fingerfint.storedo.com/. Massor av nyheter dyker upp under nästa vecka! :D

Postat av: emma

sv. det är bra med mej :D sjdå?

Postat av: Amiee Whitney

sv, Oh yeah, jag är alltid intresserad :)

Postat av: Natalie

Fin bild!

Postat av: alva

sv: nej dd? :D

Postat av: alva

sv: nej dd? :D

Postat av: DANIELLA - VINN EN VALFRI NAVELPIERCING FÖR UPP TILL 500 KRONOR!

Har du haft en bra dag? :)

Postat av: Bella

söt bild :D

Postat av: Nattaly

Åh vilken fin och söt bil! Mysig! :) Hoppas du får en kanon helg :)

Postat av: Anonym

Hej! Jag har en foto tävling på min blogg med temat Vinter och det skulle vara super kul om du ville vara med :D Du hittar tävlingen på : http://marcuswoxter.blogg.se/2012/march/fototavling-tema-vinter.html#comment



Lycka till! :D <3

Postat av: ewwe

VILL NI VINNA ETT VALFRITT IPHONE SKAL!



KOLLA IN TÄVLINGEN PÅ MIN BLOGG!



http://ewwz.se/2012/march/vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html

Postat av: Anonym

exoexo.blogg.se

Postat av: Norea

Postat av: Norea

Gillar verkligen denna blogg!

Du är så fiin!



Kika gärna in på min blogg och delta i veckans blogg där du har chansen att vinna en länkning och en fin text om just din blogg.



Är det bra annars då? :)

Kramis!

Postat av: Liza

Jättefin bild:)



Jag älskar halsbanden ni har på er^^

Postat av: ebba

fin blogg, allt bra? :D

Postat av: Thale

fin blogg du har :)

hoppar bara innom för å säga trevlig helg :)

Postat av: Berna

jätte fin blogg! :)

Postat av: Anonym

godmorgon! hoppas du får en riktigt bra lördag :D

Postat av: merve

Hej! Va gärna med min fototävling! =)

Kram

Postat av: Ebba

Fin bild! Följ mig gärna på blogglovin

Postat av: NEWPIC - alice

du gör mig ju bara mer retarded än vad jag är, snälla ta orginalet! :(

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ja det är bra, sj ?

Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -