Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Sixten












Postat av: Josephine Pousar

Åh, jättesöt hund :)

Postat av: Therese

sv ; ha två vinnare, Fina bilder!

Postat av: E M M E L L Y

aw vilken himla gullig liten vovve!! :D

Postat av: Isabelle :]

Gud så sööööt :)



Sv: TVÅ :D

Postat av: Nathalie

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

kram

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

tror du på andar och annat övernaturligt? :)

hoppas du får en underbar vecka :D

Postat av: Elin

Sv: Hade varit roligt med två, då har man större chans att vinna :) Men såklart är det ju du som bestämmer ;)

Postat av: Anonym

två vinnare! :)

söta bilder!

Postat av: Anonym

yes, publicera nu inte,

email:[email protected]

lösen:svante99

Postat av: ullie

åh gud vilken underbar sixten-!!! så söööt :)



naj skulle jobbat på praktik helga helgen m jobba igår o idag typ 2 timmar pga av förkylning.. men ska gå i morg så nu väntar sängen



din då ?

Postat av: Moa Mildén

Min helg har varit suverän, din då? :D



Åh vad söta bilder!!

Postat av: Anonym

YES SHIIT VAD DE BLEV BRA :D

tack så hemskt mycke :D

ja jag länkar nu :D

menyn länken kommer kanske upp imornon, måste typ sova :P

kram<3

btw; TACK IIIGEEEEN :DDDD<3

Postat av: Malin

Silken söt vovve!

Min helg har väl varit okej ;)

Den började bra, men slutade med en dag i soffan av att jag mådde dåligtt :(

Men nu är det bra igen :D

Hu har du haft det? :)

Postat av: moa

allt är bra med mig :) lite trött bara :) hur är det själv då? :D

Postat av: theea - http://theeaottosson.blogg.se

åh så sööt och jag tycker du ska utse 2 vinnare :)

Postat av: Molly

sv; jorå :)

Haft en bra helg?

Postat av: Emelia

Söt hund.

Nice blogg btw!

Postat av: emelie

Thanks :) vart en riktigt bra vecka! Självdå?

Postat av: Emelie- Modell med tre egna företag

Tack :D



Vad har du gjort idag?

Kram

Postat av: Bettan

Vilka fina bilder :) Använder du photoshop till dina bilder? :) Kram

Postat av: Natalie Skogman

sv: Ledsen för sent svar men..

Jag firade nog alla hjärtans dag ensam, haha.. förutom en burk ben & jerrys :P

Postat av: aagnes

ja, den har varit bra, hur har dun helg varit då? :)

Postat av: Linda

Min helg har varit bra din?:D

Postat av: Blopparna - Emmy

Åh vilken sötnos, otroligt fina bilder!



http://bloppfashion.se

Postat av: LIANA

Vad söt hund! ;D

Din ?!

Postat av: Anonym

SV: min nehlg har varit bra, din då? :) kram!

Postat av: elinemargareta

SV: min helg har varit bra, din då? :) kram!

Postat av: josefine ♔

sv: härligt! :) jo fint här med :)

Postat av: Annika

Söt :)

Postat av: Linda

Allt bra? :)

Postat av: Mathilde

SV: Sorry att jag är lite seg på att svara men hoppas allt är bra. =D Hoppas allt är bra. =)



Gud vilka fina bilder och jätte söt hund! =D

Postat av: Michan- Beauty by M

Åh jag dör vad söt!

Vilka fina bilder du tar :)

Postat av: Heddann - foto, stil & nail.

sv; Hihi, nej jag kommer inte ihåg heller men det var iaf inte jag som ville veta det ;)



Allt bra då?

Postat av: Nayomi

awee jag vill ha en söt liten vovve!

Postat av: Patricia♔

Vad fin han är. Är det din hund?:)



Jag vet inte riktigt hur min vecka kommer vara. Ska försöka ta ett antal spring turer i alla fall.

Postat av: rebecca

åååh, vilken söt ! :D ha en bra dag, kram

Postat av: CAJSA NETJY GRÄSBERG - BLOGGDESIGN

Gud vilken fin blogg & du är jättesöt :D

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -