Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Rose


Postat av: Annika

Fin bild :)

Postat av: SARA

så snygg bild(L)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Bara bra med mig! :D Själv då ?

Postat av: moa

ja allt är bra, bara att jag vill inte att det ska bli måndag imorgon haha :p



vad har du gjort i veckan?? ;)

Postat av: Becka [fotoblogg]

Jättefin bild =)

Postat av: madeleine

- jomen det är ganska så bra, självdå ? :)

Postat av: Ida's ♡

Sv: Det är bara bra med mig, själv då? :)

Postat av: danaaa'

jag e online på msn nu om du vill snacka om bloggdesign :)

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Just nu har jag en ny tävling, vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!

länk:

http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

Postat av: we will never walk alone-Vill du bli dagens blogg?

Fin bild!

Vad duktig du e:)

Postat av: jossan

Fin bild! Jo tack det är rätt bra, hur är det själv? :)

Postat av: Jjesoo

Hej, när kommer det ett inlägg om hur man hamnar på blogg.se framsida ? :)

Postat av: jenniefer

fin blogg :)

Postat av: Nattaly

Sv: Det är bara bra själv då? :=

Postat av: MajjaHB

SV: Ursäkta för ett väldigt sent svar. Men jag har haft en liten bloggpaus! Hoppas att du har haft en bra helg! :-)

Postat av: cajsa och beda

japp! allt är toppen, sj då?

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

du har redan skickat exakt samma kommentar...

Postat av: Lina | fotoblogg ♥

SV; Jodå, själv?



(tog bort din kommentar, eftersom att jag inte godkänner reklam)

Postat av: Betty Bones

svar: När jag skrev "va?" till dig så fick jag svaret "Okej!" och sen frågade du DESSUTOM hur jag MÅR på ett inlägg som TILL OCH MED heter "Så jävla dålig dag"..



Vad är det ens för mening med att skriva kommentarer då? Om du inte är ett dugg uppmärksam? Eller ja, jo, att man får en till besökare. Självklart.



Hoppas det är värt det, du blir säkert en jääääättekänd bloggerska en fin dag ska du se.

Postat av: angelica

sv jag mår toppen :) du då?

Postat av: Ronja

Sv : allt bra med mig :) sj ?:)

Har kommenterat där man skulle :) kram Ronja

Postat av: Saga

sv; jo allt är bra med mej! med dej då? :)

Postat av: Malin

Nu är vinnaren på veckans blogg uppe kolla om det blev du!!!! anmäl dig igen å kom ihåg man kan vinna igen ;) kommentera inlägget med "jag är med" för att vara med :D

Postat av: ava miranda

Skönt med studiedag! Skulle också vilja ha det! :>



Sv: det är bra med mig! hur är det med dig? :>

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; jadå, själv?:D

Postat av: sara

hej, när ska ja skicka bilder till dej :)

kommentera gärna vad du tyckte om de hära bilderna .)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/utkast-mars-11-2012-2.html#comment

<3

Postat av: sara

hej, när ska ja skicka bilder till dej :)

kommentera gärna vad du tyckte om de hära bilderna .)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/utkast-mars-11-2012-2.html#comment

<3

Postat av: Moa Mildén

Jodå det är toppen, själv då? :)



Var du sugen på att göra en design osv?? :D

Postat av: Ellinore

Hoppas din Söndag var bra o du nu får du ha en härlig Måndag :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

jod e är bra, sj? :)

Postat av: elinemargareta

SV: hej, allt är bara bra! :) vad gör du nu? kram!

Postat av: Hanna

Hej! Du svarade på min fråga och sa att du inte visste min mail men den kommer här då!

Hoppas det funkar!



Föresten vill du göra en design till mig kan du gärna skicka ett mail:)

Kram

Postat av: Hanna

Asså jag vet inte om skrev mailen förut glömde nog det :)

Postat av: Agnes Eriksson

Sådär... själv? :)

Postat av: Jennifer

Jotack med mig är det bara bra =). Hur är det själv?

Postat av: Daniella

[email protected]

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

Hej :)

Tycker du det var rätt låt som vann Melodifestivalen och tror du låten har någon chans i Eurovision? :)

Hoppas du får en underbar dag :D

Postat av: Miss Sunshine

Fint!



Sv: Allt är bra, själv då? :)

Postat av: Sanna

Dina bilder är helt sjukt fina! du är en jätte duktig fotograf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -