Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0




Postat av: Anonym

Vinnarna av dagens blogg är uppe nu! :)

http://juliajohnsen.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-dagensblogg.html#comment



Ha en bra dag!

Postat av: Simona

sv: har kommit hem från innebandyn nu, själv? :D

Postat av: Emilia

Härlig Bild! :)

Postat av: wendy & Jenny ♥

Sv: Okej, men hur ska vi kontakta dig och ge dig våra bilder till headern? :)

Postat av: Caroline ♥

sv; tack så mycket fina du :D

Postat av: sara

hej :)

Kan du göra en design till mej =:)

Ska vi följa varandra via bloglovin ?;)

Postat av: johanna

sv: aa det är bara bra!

ska du kolla elsas värld idag?

Postat av: johanna<3

sv, oh är det sant!? det hade varit jätte snällt!

du kanske vet hur man kan göra så min inläggs ruta blir större eller hela fältet. eller så jag kan ha större bilder i mina inlägg? ;)

kramar!

Postat av: Anonym

Vad menar du: Gör det mot en länk?

Postat av: Felicia'N

super fin blogg! fint namn också :)

Postat av: iiiden

wunderbar Bild!



sv: ja vill ha en personlig design men ja ska vänta med de till vecka 16 då ja åker till min morbror som är en grymt bra webbdesigner!:D

Postat av: kajsa

vilken häärlig bild!



sv: tack så mycket för frågan sötnos, men jag har tyvärr inget jag behöver hjälp med :) hör av mig om jag behöver det!

Postat av: Johanna ♡

åh, jättefin !



sv: ja, visst kan du det! :)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Jadå, med mig är allt bra. Hur är det med dig? :)

Postat av: Nathalie

härligt :) Ja just nu håller jag på att planerar och fixar till min drop-in fotografering på Lördag :)

själv?

Postat av: hhanna-

Sv: ja, gärna! :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jodå, det är bra med mig :D själv då?

Postat av: Johannaaaa♥

Sv; För att jag skämmdes såklart? :P

Postat av: L I N D A

åh vilken fin bild! :)

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Tycker du? Jag tycker det är ett bra pris jag! ;)

Postat av: tove

oj är de vitsippor som börjat växa fram :O

Postat av: Andrea Castells

Áh, är det snödroppar? ÄLSKAR!

New makeup tutorial posted!!

http://andreacastells.wordpress.com/2012/03/01/makeup-from-ines-s-shoot/

XX from Barcelona

Postat av: Anonym

Riktigt fin bild!



sv, Jag med! Blir skit förbannad!

Postat av: Heddann - foto, stil & nail.

Fin blogg!



Allt bra :D ?

Postat av: Anonym

sv; ja vet ! de flesta tror ja är oftast 14 kanske hehe! :D

Postat av: tilda

sv: jag vet inte vad tyckeer du att vi kan fixa?;)

Postat av: isabell carlsson

jag vill veta! :D

Postat av: RandomAnonym- Pepp,tips ,inspiration&skojjiga saker.

sv; tyvärr. som det står i inlägget så är tävlingen avslutad. Vänligen läs inläggen innan du kommenterar! :)

Postat av: Micaela

Va gärna md och tävla om att bli 100e bloggen på min blogg!:D

Kram

Postat av: Julia.JL

sv: ja! massor, vad gör du ?:)

Postat av: Danisa

SV: nehej :P

Postat av: Felicia-FIEM

Ioförsej! Men ja klarar aldrig matte, så kanske är därför ;)

Postat av: ~ L I N N ~

Ja själv då ? (:



Stod i inlägget att jag inte vill ha kommentarer som inte har med frågestunden att göra, så uppskattar om du inte slänger in någon kommentar som inte har med de o göra.. :)

Postat av: emma

fin bild :)

sv. ne tyvärr, det fungerar inte så.. :) men det är ju upp till dej hur du vill göra

Postat av: candy♥

Okej:)

Postat av: Jennifer

sv. nej assa jag gör själv bloggdesign som jag säljer och har alltid gjort min egna. Så jag är nöjd som jag har det, men tack ändå :)

Postat av: Sabina

Ooo! Längtar sjukt mycket efter att våren ska komma igång ordenkligt!

Postat av: alva

sv: har du gjort din header själv? :D

Postat av: Anne

Jo allt är kanon bra med mig idag tack:) Sjd? Kramar

Postat av: Emelie

Jodå, det är väl bra. Har en dunderförkylning som ännu inte släppt taget om mig.. Ingen tid hos doktorn heller förrän 2-3 veckor -.-'

Hur är det själv då? :)

Postat av: jessikaaa - FOTO

va söööt du är i header! dog lite, hehe :]



Anmäl dig gärna i min Veckans blogg jag har, som avslutas på söndag :) du behöver bara kommentera att du är med!



http://pphotographer.blogg.se/2012/february/utkast-feb-27-2012.html#comment

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; nice :) de är fint med mig!

Postat av: MATHILDA♥

sv: ja, du frågade ju nå grejs?

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

allt bra?:)

Postat av: E M E L I E

sv: ja absolut! :) själv?

Postat av: victoria

sv: jadå, allt är bra :) Allt bra med dig också?

Postat av: Moa Mildén

Jodå, men vi kan väl ta ett snack i helgen? :)



Om det är design på hästbloggen vi snackar? =)

Postat av: L I N D A

SVAR; japp själv då? :)

Postat av: Victoria

sv. Här är allt bra, Har du haft sportlov ännu?

Postat av: ebba- en blogg om allt!

sv; nej tyvärr haha , stessigt som f*n för tillfället! -.- sj? :)

Postat av: sarah

sv: Japp allt är bara bra :D

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv; ja det är det, sjdå?:D

Postat av: F A N N Y

sv: ja allt är bra, hur är det själv? :D

Postat av: kaffehörnan

Nix pix

Har du sett ett klipp haha

Heter Krister

Postat av: hanna

ja det äre, själv då?:)

Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; vill du göra det? :)

är sjuk, du?:)

Postat av: johanna

sv: allt bara bra, sj?:)

Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainena

sv: jajjemen det är bra, hur är det själv finis!? :)

Postat av: madeleine

- åh! det är sjukt värt, jag hör av mig om jag kommer på någonting jag behöver hjälp med :)

Postat av: josefine ♔

sv: jaaadå, självdå? :)

Postat av: Hanna :*

Okej :(

Postat av: Anonym

sv: hejhej! allt är bara bra med mig hur är det med dig då.?

Postat av: Ellinore

Hur man får mer besökare? :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: jo det är bra med mig, själv? :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Ja :D sj?

Postat av: Lisa

sv: visst, kan länka dig om du lägger in header till en annan blogg :)

Postat av: felicia

åå tack så mycket! Ja det kan jag fixa :)

Postat av: frida

sv: haha oj, jaha lite efter som vanligt jag x) Såg det nu :d

Postat av: Angelina

sv: jodå :)

Postat av: Anonym

Jag lovar man = Jag gör det :D Satt där hela tiden ,när jag var borta gjorde jag tidsinställda osv .

Postat av: Foto av Julia Billing

Svar: Allt är toppen med mig! :) Själv då?

Postat av: emmaws (a)

svar; hehe okej :)

haft en bra torsdag?

Postat av: Mathilda

Sv: det är bara bra, själv då? :)

Postat av: terese

sv; jo det är väl okej med mig, hur är det själv ?

Postat av: Elin Bengtsson

SV: Har en Canon 500d :)

Postat av: Felicia W.

Sv; Jadå, hur är det själv? :)

Postat av: linda - en vimsig mamma

ja nu välkommnar vi våren med öppna armar! kram

Postat av: Anonym

Svar: Jadå allt är fint, självdå? :)

Postat av: Rut

Sv; jag vet inte, men asså vill du göra en ? Kram :)

Postat av: Anonym

sv : Jag vet faktiskt inte :p

Jadå helt okej,själv då? :)

Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: haha, nääe inget just nu :)

Postat av: danaaa'

sv; japp :) är du fortfarande design sugen? för jag har lust att ändra på min bloggdesign :P

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jodå, allt är bara bra!:)

Själv?

Postat av: Lisa

Sv: Jadå allt är bra, själv? :)

Postat av: LIENE

Yey, snart vår och närmare sommaren!

Postat av: Isabell

Sv: Det är helt okej, hur är det med dig då? :D

Postat av: karolinajonsson

Ja det är bra :D

Postat av: Sara

Fin bild!

Postat av: SANDRAFOTAR

hej, har en ny blogg IGEN skulle vara kul om du kunde kolla in den och kommentera eller så? :)

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Du måste ha missat det inlägget där jag länkade er alla. http://flavoured.se/2012/february/in-every-heartbeat.html#comment

Postat av: Mimmi

ja xd

Postat av: ♥ ida

sv: japp det har jag! den äger :D

Postat av: Kitiwara & Chong

Sv: Jodå allt är bra, själv då? (:

Kram

Postat av: amanda

fin bild :)

Postat av: ViktoriaCaroline♡

hahah :P den ser ju inte direkt proffsig ut :P

Postat av: Isabelle

- Jo det gör jag, eller vadå?? okej :)

Postat av: Mimmi

vadå? :D

Postat av: Kalle Hedin

Allt bra med dig idag? ;)

Postat av: Sofie

Spana gärna in min nystartade inspirations blogg. Enbart bilder:) Lägg gärna en kommentar om vad du tycker!:)



Kram Sofie

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Önskar att vi också hade så tydliga vårtecken :3

Postat av: ebba :)

japp allt är super här! Sj?=)

Postat av: CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Sv: Jag fixade till ny design idag. Jobbar med Photoshop ju :P Har du tips på någon fin sida som handlar om bakning får du gärna tipsa ♥

Postat av: Anonym

Tyvär hade du gissat fel, men du har en ny chans igen :) Tack för att du deltog!



Kram

Postat av: Anonym

Äsch,glöm de ;)

Postat av: Mia

hihi okej :) Håller tummarna för att det gick bra!

Postat av: Mimmi

Sv:

Ja det är jättebra med mig tycker jag. :)

Hur har du haft det idag då? :)

Postat av: emilia

sv sv: hehe ;) använder mig inte så jättemkt av det, men försöker lite iaf! :D

Postat av: Mathilde

SV: allt är bara bra, lite trött nu så jag skall sova. =P

allt bra själv..

Postat av: emilia

sv: :D men det var verkligen såå häftig! :D och jarå allt är bra! sj då? :)

Postat av: Felicia

sv: jadå, sj!?

Postat av: elin

Sv: stallet:)

Postat av: Ackelina ★

Sv; Jorå det är bra :) själv?

Postat av: Anonym

ja då skit bra själv då?

Postat av: Ina♥

Ja det är det :) självdå?

Postat av: Kaleido

Sv: ett annat tips är väl att skapa en nisch :P

Postat av: Kaleido

SV: ett tema, jag kör ju mainly art :P

Postat av: Ina♥

Najs :D



Jag ska träffa min lilla bebis med min älskling och säkert umgås med honom! Självdå`? :)

Postat av: emilia

sv: hehe, kommentaren i frågestunden va lite sen ;D

Postat av: Tove

sv: haha aa kan de ju också vara! haha jag sa fel också.. jag menade ju snödroppar inte vitsippor ;)

Postat av: Ebba

Fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -