Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nu är jag igång igen!

Nu är jag tillbaka från dåliga uppdateringar, Fotokobran is back in the game! :D





Postat av: Lindassphoto - fotoblogg

Sv: Hoppas du också får en bra lördag, vad ska du göra idag? :D

Postat av: Stefhanie

Sv: Tack, desamma :D

Postat av: emmahh

Sv: japp



Kram :)

Postat av: alva

sv: ok! :D tack detsamma! har du ipod?:D

Postat av: alva

sv: ok! tack detsamma! :D har du ipod? :D

Postat av: danaaa'

sv; va? vad menar du haha? :)

Postat av: E M M E L L Y

sv: Tack tjejen! Önskar dig detsamma ;)

Postat av: Jolline

Välkommen tillbaks :D



-Vad är det för något du varit på?

Postat av: Josse

Hoppas att du har haft en bra dag! :)

Nu är "dagens blogg" uppe på min blogg, blev det du? Gå in och kolla. Var gärna med igen också. Kram<3

Direktlänk: http://moonn.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: Annika

SV: tack, detsamma! :)

Postat av: Hanna

Trevligt! :D

Var är bilderna tagna?

Den nedersta bilden ser väldigt romantisk ut, haha ;) Gillar det!

SV: Jaa precis det kan man ju, det är ju ändå väldigt trevligt!! :D

Kraam <3

Postat av: Agnes

- tack :D

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är kanon med mig :) Ska du göra nåt skoj ikväll? :)

Postat av: Ella

Vart är det där? :)

Postat av: Anonym

Här är en blogg som exempel på vad jag menar med bakgrund.. Den ljusbruna/grå aktiga färgen asså.



http://jasmines.se/

Postat av: Anonym

Ah.. Har varit utomlands i en vecka så kunde svara först nu. Men du kommer inte ihåg tydligen, så skit samma ;p

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Snälla, kan du rösta på mitt bidrag och hjälpa mig att vinna. Du får en länk som tack: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=17591

Postat av: Hanna

hehe nejdå:)

Postat av: frida nyburg

Allt bra?



kram Frida

Postat av: alva

sv: jaa det har jag! :D vill du ha en? :D

Postat av: Sandra ♥

Härlig header du har! :)

Postat av: Anonym

sv: Haha märker det ;)

Postat av: Mizel Eriksson

sv: haha jag med, men det var ungefär att det skulle vara en sommarfärg till bakgrund, kanske ljusblått, och ha någon bild på Svea (ponnyn) i bakgrunden i ett hörn eller så. och sen får du göra lite som du vill men så det passar i hop med designen, alltså rubrikerna och så. om du vill får du jättegärna göra en header.



det blir en så lång text här så jag mejlar dig om det är okej? :)

Postat av: frida nyburg

Förkyld annars är det ok:)



kram Frida

Postat av: moa

jahaa :D men den såg jätte god iallafall :D hihi



vad har du gjort i helgen?

Postat av: MAJA

Sv: Okej:) 11! 12 i maj!

Postat av: alva

sv: jag glömmer också bort också! :D vill du ha en ipod? :D

Postat av: Melissa - I'm not what you expected

Svar:

för de är internet :) ALLT du gör loggas med små koder, klickar du på en länk ut från din blogg så står de att de är från din blogg och på så sätt loggas det.. Går du in på samma men inte genom din blogg så loggas de inte


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -