Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Min kamerautrustning


Postat av: Nikaia

ja allt är bara bra själv? :)

Postat av: Annika

Härlig kamerautrustning du har :)

Postat av: rebecca

allt bra ? kram

Postat av: Mia

Allt är bra här :D SJälv?

Postat av: ALICE

sv; Ja det är bara bra :)

Postat av: Frida- Fridasplaacee

Hej!

Fin kamera. Min kompis har en canon och de är jätte bra! :)

Postat av: Ronja

Allt bra idag? :)

Postat av: Emilia

sv: Nja känner mig lite hänging så ska försöka vila! Själv? :)

Postat av: madeleine. s

allt är bara bra, hur är det själv?

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Hej! Gör du designer åt andra? Skulle i vilket fall som helst behöva hjälp, så skulle du vilja höra av dig till [email protected]? Hade varit super! Kram

Postat av: danaaa'

jag e online på msn nu ;)

Postat av: anonyym

Vart redigerar du bilden ? Eller lixom så du kan skriva så på bilden ? Glad för svar.


URL: http:// --
Postat av: anonym

tjenare, skulle vilja veta vart du redigerar bilderna.

Så du lägger dit häftig text, tacksam för svar! (:


URL: http:// -
Postat av: Anonym

Har du denna ?



1. http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151_10051_11641_102



eller



2. http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151_10051_17679_102

Postat av: bea

åhh, jag har själv funderat på sigma objektivet, vad tycker du om det ? rekommenderar du det ? :)

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Har också en 600d :)

Postat av: Linnea

Är teleobjektivet bra ?

((:

Postat av: Ella

Tycker du den funkar bra? hur mycket kostar den?
Ska köpa en ny så behöver tips :)

Postat av: ameliamikaela.blogg.se

hej, kolla gärna in min blogg! :)

Postat av: matilda♔

snyygg kamera :)

Postat av: Samuel

Jag har också 600D den äger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -