Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ljuset i ditt mörker


Postat av: hanna stångberg

hej, gjorde du en header åt mig eller? :)

Postat av: Jennifer Ljungquist

hejsan, söt blogg. Kolla in min nya blogg och släng gärna in en komentar vad du tycker om den :D

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Japp, det blev det :)

Postat av: SANDRAFOTAR

skulle du kunna hjälpa mig att skaffa slideshow i min header? :)

Postat av: ebba<33

ja själv då? :)<3

Postat av: mwiklund - fotoblogg

sv: det syns inte för mig, om du skrivit något i detta inlägg så syns inte det för mig iaf :o

Postat av: anna

jo de är bara bra sj då?

Postat av: Isabell

Sv: Allt är kanon, själv då? :D



Ursnygg bild btw ^^

Postat av: Mickis

sv: det är bra:), sj då? :D

Postat av: Liza

Jag skulle vela ställa en fråga:)

Vet du hur man gör för att slippa ha dubbla headers?

Jag vill ha en ända stor header, men det går typ inte:S



Sv; Jo, allt bra:D

Själv då?

Postat av: Annika

SV: kul att du är med i dagens blogg :)

Postat av: Nathalie Nyrén

Ja med mig är det bra, hur är det själv? :D



Kolla gärna in mitt senaste inlägg, där finns bilder på mig för Weekday/Cheap Monday.

Postat av: Moa Mildén

Så lite :)



Ja det är väldigt bra faktiskt, själv då? =)

Postat av: Liza

Sv; Jo, men det är bara det att det blir bara ännu fler små bilder av samma header... om jag gör det högre så blir det fyra stycken istället för två:C

Postat av: Bella ♫♪

Sv: Ja allt är bra med mig, själv? :)

kram

Postat av: Anne

Jo allt är toppen tack:) Sjd? Kramar

Postat av: Moa Martinsson

SV: jo allt är fint med mig! hur är det själv???

Postat av: SIGNEKARLSSON

sv: Din blogg var också jätte fin. Har du haft en bra dag? :)

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Sv. Som ljustekniker menar du? Jag har ett helt gäng sådana som kollegor. Jobbar på en teater.

Postat av: Anonym

ja de e bara bra sjdå? :)

Postat av: Johanna ♡

sv: jahaa ;) Det är bara det att jag har sätt mycket sånt nuförtiden så . . .

Postat av: Anonym

de e bra sj?

Postat av: alice

Jätte fint designat på din blogg! :)

Postat av: I'm stuck in this fucking rut

Jadå själv? :)

Postat av: Marie

sv; Hmm, maybe! Jag har inte så mycket tid för bloggen just nu och vet ju inte hur jag vill ha'n, men om ett tag kanske! ;D

Postat av: Malin

Tack så jätte mycket att du var ärlig! :)

Jag undrar, skulle du vilja ha lust att hjälpa mig och fixa design, header och hela köret? :)

Hur mycket skulle det kosta? :)

Postat av: K A J J A

sv. ja verkligen , älskar alltihopa!



jag vet inte riktigt vad jag ska göra då, vi får väl se , har du några planer då? :)

Postat av: Malin

Jag vet inte riktigt.. Men 250-350 ;)

Men jag har ju inte så många läsare.. Vad skulle du föreslå? En blogg som jag tycker designen är snygg på är nicholaihollesen.se .

Jag skulle vilja ha en snygg överskrift till alla inlägg, en text efter och en header som blir svår att slita blicken ifrån ;) Men en passande design! :D

Postat av: Felicia

snyggt!



pusss

Postat av: Anonym

Jag har tyvärr inte påsklov går ej i skolan :P

Postat av: Julia Brodin

Sv; Allt är jättebra med mig, själv då snygging? Menar du att min header syns två gånger på sidan där man kommenterar? Eller hur ser det ut för dig? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, men jag vill ha så snyggt som möjligt :)

Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainen

sv: lungt finis!

Jajjamen det funkar, hur är det själv :D?

Postat av: Nayomi

ja sånna har vi alla ;D hoppas din dag blev bra den med!

Postat av: Bella ♫♪

Sv: V.15 :) sj?

Postat av: frida nyburg

Ja tack allt är bra med mig, sj då?



kram Frida

Postat av: S A R A

sv; det är bra med mig hur är det själv? :)

Postat av: Sabina

SV; allt é fint här :) sj???

Postat av: Malin

Jag skulle gärna vilja ha både när jag sitter på hästen och bara på mig. Men just nu har jag inga bra bilder på mig.

Men ska försöka fixa det så snart som möjligt :)

Kanske jag kan det redan till helgen och hinner skicka iväg några till dig? :)

Postat av: Moa martinsson

SV: jag har påsklov vecka 15 tror jag. När har ni?

en fråga bara, gör du designer gratis? :))

Postat av: M I N I I Z Z A

jo med mig är det toppen:) själv då?

Postat av: Josse

Svar: Jodå, det är bra! :)

Du har en så fin design! :)

Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

sv: jadå, själv? :)

Postat av: Miss Sunshine

Sv; Allt är bra, själv då? :)

Postat av: Sabina

Jo det hade jag! :)

Postat av: I'm stuck in this fucking rut

ingen aning haha dudå?

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Jodå allt är superbra med mig, hur är de själv? :)

Postat av: karolinajonsson

Ja :/ Får hoppas på bättre lycka nästa gång!

Postat av: Johanna ♡

haha, ja så kan det ju bli :)

Postat av: Felicia

SV; japp



pusss

Postat av: kajsa

fiiint!

Postat av: Annika

Nu är dagens blogg avslutad. Kika in och se om du vann, annars är det bara att delta igen :)



http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-223.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -