Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Fotokobran dissar..

Idag dissar jag denna tråkiga boken som jag måste läsa på engelska lektionerna! Sjukt tråkig bok!


Postat av: FITspiration

Om några år så kommer du inse att du läst en klassiker och att den faktiskt var bra ;D

Postat av: A D E L I N A

hoppas du får en bra dag :D

Postat av: Felicia

sv: ok, jag ska nog bara ta det lungt i helgen, kanske träffa kompisar, sj?

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Bra då:)



Ikväll kommer Fanny hit och sover och imorgon ska jag fara med Sandra till Nordsken:)



Postat av: Mimmi

sådärja, nu är shoppingen uppe :)

Postat av: Maria

Jaha, jag tycker den var rätt bra. Inget som man läser igen men en gång kan man ta sig genom den

Postat av: michelle

sv: haha jarå allt är bra;D

Postat av: LinnD

grym blogg tjejen! :)

Postat av: Linda

sv: härligt!

Jadu inte så mycket själv då?

:)

Postat av: K A J J A

sv. heheh :D



jodå, de är bra , hur är de själv och vad gör du? :)

Postat av: moufieeh

sv; aha okej, men vad heter det då? :) programmet man filmar skärmen med :)

kram

Postat av: Julia Zetterberg

Boken ser tråkig ut också! :P

Postat av: Frida

Hej! Haha, :)

Postat av: RONJA

vilke super fin blogg du har :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; i helgen ska jag bara planera med en vän inför veckan & ta det lugnt eftersom jag slog mig rätt rehjält idag. själv ? :)

Postat av: Daniella

Var med i Helgens Blogg och vinn en länkning!

http://honsomvanagonannan.blogg.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment

Postat av: Julia Brodin

Haha, jag fattar precis hur det känns. Btw din blogg är hothot!

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

japp em okej:

jag vill flytta ner menyn lite, så min header kan bli lite större, men jag vill inte att dom dära bilderna 'gilla bloggen på fb..osv' ska gå bort, men de kanske dom gör aja,

iaf, jag kan lnka dej i ett inlägg + en meny länk? :D

kram<3

Postat av: Anonym

Sv: Hej! :) Haft en bra fredag? ;)

Postat av: Julia Zetterberg

sv. Inget särskilt, du då? :D

Postat av: felicia

Sv: Okej, jo allt är bra med mig :) Är allt bra med dig?

Postat av: linda hansen

Hej!

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

bra :D

lova nu att du inte gör något d

umt :P

kan jag skicka privat ? xd

har du kanske fb?

annars kan du aknske maila mej?

om inte jag får din mail förståss ;) <3

Postat av: E L L A A N S . S E ~

Fin blogg! :) Allt bra?

Postat av: Mimmi

Ingen aning, sj? :D

Postat av: Marika

Jodte är bra, själv?

Postat av: frida nyburg

jodå det är bra med mig.



Gjort idag då?



kram Frida

Postat av: Jenny

Sv: Jodå allt bra :) Hur är det sj då?

Postat av: Anonym

okejj lova nu :)

för min blogg är de bästa som hänt mej ;*

email: [email protected]

lösen: svante99

tack;*<3

Postat av: rebecca

ska umgås med brorsan och hans kompis idag, sen vet jag inte :) själv då ? :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Jadå, själv? :)

Postat av: candy♥

Jag vet inte, vi får se vad som händer!:) sj då??:D

Postat av: Kelly Andersson

Vad jag ska göra i helgen , står i inlägget du nyss kommenterade, så läser du det så får du svar på din fråga!

Postat av: SANDRAFOTAR

svar: jo, jag ska umågs med vänner och så måste jag plugga till matte prov och franska prov nästa vecka! riktigt jobbigt dudå? :)

Postat av: Elin Sandelin

sv: har inga stora planer :)

Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

sv; jag ska umgås med några gamla vänner själv? :)

Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

sv; jag ska umgås med några gamla vänner själv? :)

Postat av: Nayomi

vilken söt liten blogg ^^

Postat av: Saga

Hej gud va fin blogg du har ;)

Postat av: sarah

sv: Bara chill antar jag :)

Vad ska du göra i helgen då?;)

Postat av: Anne

Hihi, ja:) Hur mår du idag då?

Postat av: bbecka

sv: ska ta det lungt, och kanske dra ner till stan och till hööks! :)

vad ska du göra i helgen då?! :)

Postat av: Anonym

JUST NU HAR JAG EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG DÄR MAN KAN VINNA TANDBLEKNING!

Postat av: frida

sv: :) Jag vet inte riktigt än, själv då?:)

Postat av: LIENE

Filmerna är bra:D



sv: Jag har inga planer:O du då söt?

Postat av: Lisa

sv: häsar ;D

hurså? (:

Postat av: Rut

Sv; ikväll ska jag på typ en rockgrej i kyrkans fritidsgår typ :) dudå? Kram

Postat av: Anonym

btw: vad kostar ett donomänamn typ? :*

är intreserad <3

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ja det är bra, sj?=)

Postat av: Hanna :*

imorgon blir det och fira min födelsedag och söndag träning :) själv? :)

Postat av: ronja

sv; jag ska nog mest ta det lugnt, träna lite och vara med pojkvänen :) sj då?

Postat av: Sandra

sv: Jag ska till stan imorgon, annars vet jag inte. Själv då? :)

Postat av: Anonym

sv; ja :D



skagör lite olika

Postat av: karolinajonsson

Ska umgås med vänner och gå på en show med komikern Al Pitcher :D

Postat av: Mimmi

vet inte, sj? :D

Postat av: Felicia

Sv: jadå självklart hur är det själv? :)

Postat av: Dessi :D

Häftig blogg du har :D

Postat av: Anna med A

Åt nyss (:

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; Jag har varit i stockholm, och imorgon blir det Melodifestivalen :D själv då?

Postat av: molly

sv; idag har jag vart med kompisar. :)

haft en bra kväll hittills? :)

Postat av: Iwy - Creative overload

Kommer ihåg några riktigt kassa böcker man var tvungen att läsa i skolan. Boken "Den gamle och havet" var en riktig pina att läsa! Tråkigare bok finns inte...

Postat av: emilia

sv: har haft en bra vecka! har dock haft ganska mkt att göra även fast jag har haft sportlov, hehe.. men det blir lätt så att man planerar att göra mycket när man väl är ledig..! ;)

Postat av: amanda

planer för helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -