Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Åska, regn och hagel?

Världens konstigaste väder! Det växlar mellan

Postat av: emilia

sv: ja visst! jag vill gärna ha hjälp, så skulle självklart kunna länka dig om du hjälper mig! :D



men häftig animation! ;)

Postat av: W I L M A

MEn du behöver inte bry dej mer det ska iaf inte jag göra. Du får tycka att jag är omogen men det är jag inte....

Postat av: Lisamarie

sv: ajjemen, med dig?:D

Postat av: Ina♥

Jo tyvärr så har jag gjort det

Postat av: Ina♥

Säg hur man gör då

Postat av: Amanda

Det är helt okej sj?:)

Postat av: Julia's foto

Är allt bra med dig idag? :D

Postat av: Julia Brodin

Konstigt! Här i Gävle har vi haft massor av regn och det har jag älskat

Postat av: Ina♥

jag ska nog till örebro, träffa min kille och min bästavän. självdå?

Postat av: Ina♥

skriv hur man gör då, du frågade samma fråga igår :P

Postat av: Malin

Jag har några fina bilder på kameran ifrån när jag rider.. När jag fått över dom till datorn, vill du att jag mejlar dom till dig eller ska jag lägga ut dom på bloggen? :)

För du är väl fortfarande intresserad av att hjälpa mig med designen? :)

Vet du ungefär hur jag vill ha den?

Du kan väl mejla mig? :)

[email protected]

Postat av: Paparazzibecka

sv: jo, det har jag!

Postat av: Liinn,saandra,friida,aliice :3

Kolla veckans blogg och se ifall du blev veckans mest flamsiiiga blogg!



http://flamsiiiga.blogg.se/2012/march/utkast-mars-20-2012.html#comment

Postat av: NICOLE

sv; nejdå :)

vad konstigt väder ni har då :o här blåser dte bara väääldigt mycket :(

Postat av: Anonym

Sånt väder har jag här jag bor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -