Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Adda : Fotokobran !:)

Om ni spelar "draw something" tycker jag absolut ni ska anda mig där!:)

Heter : Fotokobran :)


Postat av: ebba<33

om två veckor själv då? ;)

Postat av: Anonym

Har du köpt ditt domännamn själv ?

Postat av: Moa Mildén

Om tre veckor, du då? :)

Postat av: anna

har inte påsklov längre tog studenten i somras sj då?

Postat av: Michelle♥ - foto

SV: Ja allt är toppen, med dig då? :D

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Skulle du kunna kika in på min blogg och kommentera vad du tycker om mina senaste bilder? Skulle bli jätteglad då! :)



http://twinstars.blogg.se/2012/march/varkanslor.html#comment

Postat av: Anne

Vad härligt:)

Jag får lov vecka 15:) Sjd? Kramar

Postat av: glorianeverson

åh jävlar vilken snygg headern du har ;o

sv: jag har lov om 2veckor :D, dudå?

Postat av: Patrik

Sv. I princip ska jag ta ledigt ja! Men måste plugga en del ändå!

Postat av: Johanna

Har tappat bort din kommentar, men visst frågade du om vi kunde teckna av dig? Och visst kan vi göra det, har bara fått lite beställningar så kanske inte kommer att gå jättefort :) Men om du har tid att vänta lite :)

Postat av: emilia

sv: hehe okej ;)



+ ska adda dig på draw something nu! :D

Postat av: Liza

Sv; Nej men, jag kan inte göra så att det blir en bild, jag försöker fixa den, göra den större, bredare men det blir alltid dubbla bilder eller ännu fler....:C

Postat av: denise<3

hej

haft en bra torsdag?

skulle du kunna kika in på min blogg?;)

Postat av: Malin

Absolut! :)

Bestämmer du priset när du gjort den? :)

Och helst inte över 300 kronor :) 250 till 300kr ;)

Postat av: Bella ♫♪

Sv: v.14 :) själv?

Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Ska adda dig direkt :)



Svar: Allt är bra med mig, själv då? :)

Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: du kan gärna få hjälpa mig med det! Du kan får en länkning i min meny i 2 veckor, vad tycker du om det? :)

Postat av: Ooolivia

om du gör headers så jaa (:

Postat av: Alexandra - drömen om att bli fotograf

har du ritat den?! omg va duktig du är isf! tog det lång tid? :)

Postat av: Anonym

tack! kommer helt klart adda dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -