Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

#3 Klöver knekt


Postat av: saraspencer

SV: i helgen ska jag bara chilla och vila ut till kommande vecka ! :) har du några planer själv? :)

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Tack för din åsikt :)

Postat av: Zofie Jashari - 17år & är förlovad med en 17år äldre kille

Sv; Jag håller på att flytta ner till min kille. Så sitter just i bilen på väg hem till göteborg :) dudå? Kram

Postat av: Caroline

ja jag ska kolla på mello :D du med? :)

fin bild!

Postat av: Maja :)

Sv: haha! Nej har jag aldrig, har du? :)

Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör & vardag

sv: okej vad skönt :) Vad ska du göra på lovet då ? :)

Postat av: amanda

sv: nej det tror jag inte? folk kan bara kommentera mina inlägg som jag gjort på datorn...

Postat av: K A J J A

sv. va kul, lycka till, jag säger till när jag utsett vinnaren :)

Postat av: Elma - Mitt liv som ogift!

Låter ju bra de!



jo tack! själv då?

Postat av: ~ lova

Sjukt fin blogg :3 Hur mår du?

Postat av: Malin

Tack så mycket. Ska döma handbolls matcher så blir inte så mycket helg för min del ändå:)

Postat av: ALICE

sv; åh vad mysigt! jag får gäster :)

Postat av: linda

hur har du gjort 'rullande' header eller hur man säger? :D

Postat av: louise

-Jag har fixat runt i bloggen.



Hur är det?

Postat av: Amanda

sv ; förljer dig nu !:)

Postat av: Linda

sv: Trevligt!

hehe...ja rätt mycket ;)

Postat av: Elsa

sv; Ja, alla tjejerna iaf ;)

Läser många i din klass din blogg då?

Postat av: Nadine

Ja såklart jag kommer följa den här häftiga bloggen!

Postat av: Caroline

Jättefin blogg! Läs, följ och kommentera gärna min blogg! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Sorry för sent svar...



SV: Är lite förkyld, annars är det bra :)

Postat av: Ellen

sv: ja eller hur! Nej har inte planerat nånting, har konfa imorgon men får se om jag går på den! Händer det något speciellt ikväll?:)

Postat av: Julia

sv: okej, jag vet inte..

hur menar du då? :)

Postat av: Anonym

allt bra? :)

Postat av: emma

sv. jag kanske kan intervjua dej! :) roligt att du är intresserad. men om du är intresserad kan du maila mig och berätta lite om dig själv. dina intressen och så. om du har något som sticker ut med dej själv. vad du gör om dagarna och kanske vad du bloggar om. glöm inte att skicka med din mailadress så jag vet vem mailet kommer ifrån :) sen får vi se om vi kan ta det vidare därifrån :D

Postat av: Maria

sv: förlåt för lite sent svar. nej, jag har faktiskt inget inplanerat. får se vad jag hittar på! vad har du själv för helgplaner? gjort något kul idag kanske? :)

Postat av: Elin

Allt bra med dig? :D

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Nej blir lugnt denna helgen..

Postat av: Denice

Gud vilken fin blogg du har!!!



Ska du göra något speciellt ikväll?

Kram!!!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, det är bara bra :D själv då?

Postat av: fanny jönsson

sv; Härligt ! :)

nae det tror jag inte, själv?

Postat av: Linnéa

Sv: Roligt!

Nej, tyvärr behöver jag inte det. Min kompis ska göra en ny till mig.

Men om du vill kan jag säga till isf :D

Postat av: hanna ♡

yes, ska komma ihåg att fråga dig ifall någontin knasar :)



nja.. tror att typ alla tjejer läser min blogg, fast dom har typ inte sagt det, fast dom säger saker som bara har stått på min blogg så jag vet inte helt ;)

Postat av: Tove Åkerlind

Hej, haft en bra dag ? :) bloglovin och länkbyte? Kram.

Postat av: E M E L I E

sv: hoppas att du hade en fin fredag, jag hade en riktigt bra fredag! nu i helgen har jag varit på dop och vart med min pojkvän :) sj?

Postat av: PESSYS

sv: mysigt! :D Jo då självdå?

Postat av: kajsa

fin bild :)

sv: nej det behöver jag inte, men tack för frågan :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha ja, men verkligen :D

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: verkligen :)

Postat av: Tove

sv - kan inte säga vad jag tycker om din blogg då jag inte läser den, men den verkar vara bra! :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ha en awesome kväll :D

Postat av: Ersana<3

Sv: Nja mamma brukar kolla in bloggen och läsa då och då :)

Postat av: Anonym

Vacker header haru :3

Postat av: hhanna-

Sv: Det är bra det!

Jadå, jag tycker min design är ganska tråkig.. och så vill jag ha ett kors över menyn på höger sida, men jag vet inte hur man gör. Några tips? :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Nej det tror jag inte ;P

Kramizar Evve!

Postat av: sabina

är ganska nöjd me min design förutom att jag skulle vilja byta bilderna där uppe, vet ej hur man gör :P

Postat av: Sandra

sv: Jadå, det är bra med mig. Själv då? :)

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Det har hänt absolut inget idag, är fortfarande sjukn :( Vad har du gjort idag då? :)

Postat av: Lina

Fin blogg! Allt bra? :)

Postat av: Anonym

varför har du fokis typsnitt i din header?

Postat av: Danisa

Hur mår du då? :)

Postat av: Alice :)

Fin header ! :) Följ gärna min blogg ! :)

Postat av: Nadja

Det blev en 40års fest igår sj? =)

Postat av: amanda

snygg bild, snygg blogg :)

Postat av: lindahansen

hej

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Den 100;de bloggen är nu avslutad, gå in och kolla om du vann! Om inte, så kommer det fler chanser! :D



Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

Postat av: Shelinda

Nu blev jag lite sugen på att spela kort... =P



Svar: Jag var på fest hos min sambos morbror som fyllt 35, det var jättekul ^^ Hade du något speciellt planerat i fredags?



Kram<3

Postat av: michelle

hmm ...det tror jag nog ^^ mina kompisar i alla fall :)

Dagens fråga till dig: vilka tre bloggar är bäst enligt dig? :)

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;okej :)

ja,jag tror att ganska många från min klass läser min blogg,men vet inte hur många! själv? :)

Postat av: Anonym

sv: okej vad gör du?:)

Postat av: tilda

sv: okej vad gör du?:)

Postat av: hanna ♡

sen du fixade med min meny har det kommit upp ett dubbelt rosa streck på vänster sida, som inte försvinner när boxarna försvinner, tror du fattar om du kollar in :) skulle du kunna fixa det eller säga hur man fixar det? :)

Postat av: Alice :)

Postat av: Alice :)

Bara bra :) sj? :)

Postat av: hanna

Nej det gör jag nästan aldrig, det finns väll någon man kan kika in på men inte läser:)



gör du?

Postat av: Lina

sv: Jorå, allt är bara bra!

Postat av: Anonym

sv: Ja det är lite som jag vill ändra i designen :) Men det är så krångligt och jag har inte rätt program för redigering så jag ger upp!

Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra helg :D

Postat av: Ellinore

Jag är mig själv på bloggen och jag är mer öppen på bloggen! :)

Själv då c:?

Postat av: Josefina

jag har jobb så de finns inte så mycket att fundera på när de gäller sommarjobb

Postat av: Anonym

Sv, hehe för mig spelar dåligt minne ingen roll. om jag har dåligt minne har jag mindre att tänka på. ;)



hehe idag blir det till att ta det lugnt

sj?

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

kommentaren utan avsändare är jag ^^

Postat av: Mathilde

SV: Hoppas att du hade det bra på spa =)



Jag vet faktisk inte om det är så många från min klass. har inte frågar men heller inte någon som sagt men än att de varit inne och kollat lite då och då. =)

Postat av: sofie

sv: förlåt för segt svar har inte orkat blogga !

men i helgen har jag vart med vänner , släkten och pojkvännen :)

du ? :)

Postat av: Anonym

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; haha nä de har jag inte.. har du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -