Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 23

I dagens lucka gömmer sig en liten överraskning!
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen

och lämna en kommentar med vilken vara ni vill vinna! :)

Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)



Postat av: Isabelle

Jag är gärna med! :)
Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med! Gillar redan . :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Carita

Jag är med :)

Men eftersom det är en överraskning kan jag väl inte välja vilken jag vill vinna? ;)

Svar: man ska inte länka någon vara här, har jag råkat skriva det? hihikul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Maria

Jag är med :D
Men svårt att länka varan man skulle vilja vinna när man inte vet från vilken hemsida man kan välja :) Genom att klicka på bilden kommer man bara till din bloggs startsida (:

Svar: man ska inte länka någon vara här, har jag råkat skriva det? hihikul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: SOFIAAERIKSSONN ♥

Jag är med :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Annie

Meed! :D

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH Amanda

Svar: jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: Malin

Jag är gärna med. :)

Gillar på Facebook. (Malin Gustafsson)

God jul! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)God Jul! :)
Felicia

Postat av: Ronja Sundberg

sv: tack så mycket ! :)

nehe, men åhh, exakt kopia lär jag säga! :)

Svar: haha, du får fota henne nästa gång du ser henne! :D
Felicia

Postat av: Jeanette

Jag är gärna med!

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Maria

sv: Okej, ja du har skrivit "och lämna en kommentar med vilken vara ni vill vinna!" :)

Svar: ups ;)
Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Jag är hemskt gärna med! :)

Svar: kul att du är med och deltar, alla vinnare dras nu! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -