Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tääävling! :)

i en tävling i sammarbete med http://xenobiadesign.blogspot.com
Tävlingsregler:
  1. KLICKA PÅ BILDEN (öppnas i ny flik)
  2. kommentera att du är med! :)

För mer "lotter"
  1. skriv ett inlägg på din blogg om tävlingen, samt länka till tävlingen.
  2. lägg till mig på bloglovin, länk finns under headern! :)

Postat av: lisa

Hejsan :)

Veckan har inte varit annat än bra, hur har din vecka varit?

Kram

Postat av: Frida

Sv. okej, har lagt till dig med nu :) kram <3

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

nejtack :D

Postat av: leelarsson

sv' jadå, själv? :)

Postat av: ELINBOGERED

SV: Tack, ja det har börjat super bra :D

Din då? :)



Kram!

Postat av: emma

Hejsan! jo det är toppen med mig hur äre själv?:D

KRAM

Postat av: Stella 8)

sv, ja du var grym på bloggdesign!

såhär menar jag, asså man har som en ram/bild runt kommentarena (exempel: http://deniseholmsten.blogg.se/2011/october/clouds.html#comment). Förstår ju att hon har bilder, jag har också gjort bilder, men jag förstår inte varför min understa del inte vill synnas, alltså den som ska vara längts ner. Shit vad svårt att förklara! Alltså, som du ser på bilden har jag ju en överdel, med rundade kanter. sedan en mellandel som bara är typ 11px hög, och sedan ska det finnas en underdel med rundade kanter. Har lagt in den rätt, men den vill inte synas. sedan ska ju "skrivet den xxx klockan xxx, blogg/hemsida xxx" hamna på den här rosa underdelen. Fattar du nu? x)

[angående det här inlägget: http://stellaobella.blogg.se/2011/october/gosh.html ]

Postat av: malin

sv: okej :)



Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-2.html#comment

VINNAREN DRAS IKVÄLL SÅ PASSA PÅ!

kram

Postat av: malin

Postat av: malin

Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-2.html#comment

VINNAREN DRAS IKVÄLL SÅ PASSA PÅ!

kram

Postat av: LISA

sv Super duktiga är dem!

Ja den började bra, själv då?

Postat av: Blerina MUQA

ikväll ska jag plugga lite inför provet imorgon.. :( Vad ska du hitta på? :)

Postat av: photography | ♥

Sv: Min vecka var toppen! Din då ? :D

Postat av: CASSANDRA - tävling!

jag är med! (anmäler man sig här?:s)

och har dig på BH! :D



sv; hihi härligt ;)

Postat av: Sophia

sv;bara bra dusj?:)

Postat av: Stella 8)

sv, ah :)

hur ska jag göra? :o

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D

Postat av: Sara

Det är fint :) Själv?


URL: http://aa
Postat av: Sara

Det är fint :) Själv?

Postat av: MyzaaN

Hej har precis kommit hem sj då? :D kram

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

nej jag har rakt hår :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; ingenting just nu , själv ? :)

Postat av: Matilda

Sv; jaa, den började himla bra!! din då?:D

Postat av: Anonym

Sv: Bara bra! :-) sj?<3

Postat av: alicia

sv: Bara bra! :D sj?

Postat av: Linnea

sv: hej :)

det är bra med mig, förutom att jag är dunder förkyld. Min vecka har börjat bra :D

Din då? :)

Postat av: matilda

med! :)

Postat av: H J J O N S S O N ♥

Sv: Hehe, ja det startade verkligen bra hehe. Din vecka då+ :D

Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: det är bara fint med mig, själv?

Postat av: nathalie

Jag är med!

& jag följer redan på bloglovin!

kram.

Postat av: Ebba

sv: Okej, Vad händer ikväll?

Kram

Postat av: Alexandra

Jag är med! :D

Postat av: Lisettes.se

Jag har ett nästan likadant redan så får nog avstå denna tävlingen :)

Postat av: ssandra !

SV: Ja då !



Började din vecka också bra? :)

Postat av: Sarah

Hur har din dag varit? :)

Postat av: » Jarinafoto

Svar: Tusen tack! =)

Postat av: sarah

jag är meddddddddddddddddddddddddddd :*

Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

sv: okok, svarar på kommetarer :P

Postat av: Ellenschutz

jag är med

Postat av: Sofia

Riktigt cool blogg:D

Postat av: Dan Thor

Jag är med =))

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Är med :d Tryckte på bilden :)

Postat av: maja

jag är la meeed, sjukt snyggt smycke.. Höhö, passar bra nu när man har pv ;) btw, jag tryckte på bilden :)

Postat av: Malin

Har klickat nu, jag är med:)

Postat av: Leila- En fotoblogg i Kumla

Jag är med :)

Postat av: elina

hej, hur har din helg varit? :)

Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

Jag är med! :D

Postat av: Erica

Jag är med! :)

Postat av: emmi

klart jag är med :)

Postat av: Frida

Jag är med!

Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

jag har klickat och jag är med, har dig redan på bloglovin:D

Postat av: Magda ♡

gud så fint smycke!

jag är med & jag har gjort de som står + att jag har lagt till dig på bloglovin! :D

kram

Postat av: Anonym

med! gillat din blogg och klickat :)

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Jag är med och har klickat :D

Postat av: EMMAS!

är med :D



sv: okej :D

haft en bra dag ?=) kram

Postat av: melissa

sv:va kul att du fråga:D jag är med, jag har gjort punkt 1 och nu gör jag 2:An:D hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -