Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

gillar inte doktorer eller tandläkare..

jävla hals alltså.. Idag har den hållt mig vaken sen 5 plus att jag vaknat kl: 1,2,3 och 4 -.-' Fruktansvärt är det.. Men idag så har äntligen läkarna fått lite vett i huvudet och tagit in mig.. Ska dit vid 10..  Innan har de bara nekat mig eftersom att jag vart "sjuk", haft bölder på halsen, i en vecka. Och då ansåg de inte att det var akut.. CP- MÄNNISKOR! -.-'

Postat av: ellinor lindström

hallå! absolut ingen nyhet...finns vissa som är bra! som vill gå till botten med det, andra..endel läkare kan rent ut sagt dra åt helvete. dom gör"bara" sitt jobb. dom BRYR sig inte. det är det som stör mig så jävla mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -