Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

TÄVLING?

jag funderar på att ha en "julklappsutdelning" här på bloggen.. Att tävlingen pågår till den 24, ett paket lottas ut till de anmälda och det enda vinnaren behöver stå för är frakten.. Vad säger ni om det? :)

Postat av: Joseé

Sv; det låter ju nice att det blir bättre för varje dag som går! :) Med mig är det lite från och till, men just idag mår jag riktigt bra! :D



Dagens ordspråk är så bra! :)

Postat av: liindblaads

Tack för att du ville vara med i dagens lucka:)

dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du, om inte så kan du anmäla dig till morgondagens lucka i samma inälgg redan nu :D

kram

Postat av: liindblaads

hahaha elle rhur är de sjukt stört att bleka analen sin :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -