Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Putte ♥ R.I.P ♥

26-08-05 - 22-12-10
R.I.P

Du otroligt saknad gubben. Även fast du lämnade oss nyligen..

Den tiden vi hade ihop var helt underbar. Vissa såg dig som ett litet kräk/en råtta. Men du gjorde aldrig något dumt mot någon.. Du var alltid så snäll.
Så söt, så rar. Helt jävla underbar!
Du finns i mitt hjärta, du finns med min sorg.
Jag älskar dig, jag hoppas du vet det.
Vi syns en vacker dag, någonstans.. Någonstans...
Älskling. ♥




putte !<3


Postat av: nnnnea

fin blogg,

händer i jul ? :)

Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppen, kolla om det va du , om inte anmäl dig till morgondagens lucka :D

kram

Postat av: Josefine

Åh vad trist..


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -