Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

MF (L)

Music Factory i sommar också! UNDERBART! :) Så får man spela in 3 låtar! Självklart åker de upp här sedan! LOVAR!
Längtar redan dit faktiskt ;o Att träffa allt folk och sjunga sönder halsen en hel vecka (L)
Och för er som inte vet vad Music Factory är, så är det ett slags sång och dansläger som pågår en hel vecka i Skara. Helt underbart måste jag säga! Visst, det kostar en slant. Men det är helt klart värt det!

Postat av: liindblaads

Vissa tjejer e reda söta utan smink:)

Postat av: kasia

hejhej. fin blogg du har!

gillar du smycken? kolla in min smyckesblogg, jag tillverkar egna :D

jewelsbykasia.blogg.se

hoppas du kikar in


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -