Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

herregud..

Putte skrämde livet ur mig idag :o Mitt marsvin alltså.. Han har aldrig i hela sitt liv somnat i mitt knä, direkt. Asså så fort man bara satte honom där. Men idag bara han la sig ner och somna?! Jag blev sjukt rädd för att jag trodde han skulle dö. Så jag satt och storgrät medans han låg där i mitt knä.. Jag puttade på honom, men han reagerade inte. Jag bad Albin, min bror att hämta paprika för att det är Puttes favorit. Och gissa vem som vaknade och skén upp av att bara känna lukten? Jo, Putte :D
Så ah, han lever :) Han är nämligen i den där åldern de kommer att dö.. Därför har jag nog anledning till att vara orolig över honom.. Men jag hoppas han lever mycket länge till, för ja. Jag älskar honom. ♥

Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad ! kolla om de va du , om inte så anmäl dig till mogondagens luca (21)

redan nu i dagens inlägg om daens lucka :D

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -