Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

.,.,.,

Alice har sovit över, vi lite omtumlade efter gårdagen. Men nu är jag vaken och hon sover som en stock ;)
Jag har varit vaken länge, men försökt att somna om. Men fy 17 vad det är svårt :o Jag lyckades dessvärre inte.. Ajja.. Funderar på att gå och väcka henne så att vi kan typ fota och ha oss? :) Låter som en bra idé, JA!

Och jag ber om "ursäkt" för att jag inte varit så uppdaterad här nu.. Men det har varit så mycket nu i jul.. Men jag ska se till att bli mer aktiv! LOVAR! :)

Postat av: Anonym

braa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -