Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

....

Allt blev bara fel, jag ångrar så mycket..
Världen vändes uppochner, magen vändes utochin..
Jag antar att farväl är det rätta ordet nu.. ♥


Postat av: liindblaads

nej de går itne längre efter som de är en ny lcka nu :)

Postat av: Yasmine

Var med och Tävla om en länkning i dagens Trailer på min blogg :)

Allt du behöver göra är bara att tipsa om en film :) Men kom i håg att du måste tipsa i dagens trailer inlägget.

MVH LadyYasmine

Postat av: Viktorija

Hejsan! Idag startade en fototävling i min blogg, temat är kyla och de tre som får flest röster i slutändan vinner tre olika priser! :)

Tycker du ska ta en titt och hemskt gärna delta!

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2010/december/tavling-kyla.html#comment



Jag ber om ursäkt om du ser detta som reklam.

Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppnad, kolla om de va du :) om inte anmäl dig till lucka 14 :D

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -