Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Usch på livet

Är så himlans mycket just nu, tänker på hur jobbigt det är i skolan nu.
så kom jag på att det är sovmorgon imorgon, kyss på det! :D
 

Postat av: Y A S M I N E

Hejsan, jag har just nu en frågestund på bloggen min i syfte (delvis) att skapa större förståelse kring ätstörningar då jag själv lider av en sedan två år tillbaka och kan svara på alla frågorna. Så är det något du skulle vilja veta är det bara att slänga in en kommentar där :)

Postat av: F E L I C I A

varsegod :) Din header är härlig!! :)

Postat av: Ida

Hej, är mycket intresserad av att sammarbeta med dig, ''typ länkning''..
jag är en tjej, som är 14 år, bloggar på bloggadressen : idsas.blogg.se
har ca 700 läsare om dagen.. Hör av dig till min mailadress om du är intresserad! :)

Svar: adda mig på facebook! :)Felicia Ohlausson :)
Felicia

Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, skönt att det inte var djupare än så=))

Svar: haha, ja! :)
Felicia

Postat av: F E L I C I A

hur gammal är du? :)

Postat av: Sofia

Ha,ha,ha rolig bild :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -